- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ga binnenkort maar weer eens wat horrors aanschaffen want ik krijg zo een heel verkeerd imago hier op MM
Nee hoor, maar ik ben nou eenmaal gek op kinderfilms en die schaf ik de laatste tijd vaak aan, mede ook doordat ik een aantal oppaskinderen heb lopen door de week, dus vandaar 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Moet ze allebei nodig weer herzien. Heb er nog zoveel die ik wil kijken, nu nog de tijd vinden..
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Dead Silence vond ik wel een stuk minder maar hij was wel oke.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Gewoon een lekker tussendoortje, volgens mij staat hij me slechter bij dan ie werkelijk is.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Vond er eigenlijk niet veel aan maar zal hem wel nog een kans geven maar vind een film zoals Drag Me To Hell veel en veel beter.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Uiteraard, maar ik hoef persoonlijk niet altijd een geweldige film te zien. Lekker fout is ook wel eens leuk. 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ja weet ik hou ik ook wel van alleen was Dead Silence een beetje saai.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3406 stemmen
Dead Silence moet ik ook nog eens herzien, vond hem destijds best creepy. Maar dat zijn buikspreekpoppen sowieso 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Vind Chucky een veel betere horror film over poppen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3406 stemmen
Vind Chucky een veel betere horror film over poppen.
Als je wilt lachen om een pop die de ene na de andere one-liner eruit gooit en waarin alles met een knipoog is wel ja. Al is de eerste Child's Play nog enigszins serieus.
Dead Silence weet tenminste nog een aardig creepy sfeer neer te zetten dus als je wilt griezelen kun je die beter nemen.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Poltergeist met die clown vond ik ook best eng.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3406 stemmen
Poltergeist met die clown vond ik ook best eng.
Dat was It. 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Nee Poltergeist had ook een clownspop.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3406 stemmen
Oh daar staat me eerlijk gezegd niks meer van bij. Ook nog maar weer een keer herzien dan.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Een film met Paris Hilton zal vast en zeker heel slecht worden.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Maar ze is wel een actrice van niks
.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
En dus? Slechte actrices zijn soms vermakelijker dan topactrices. House of Wax niet gezien?
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ja maar in House of Wax zei ze ook nauwelijks iets maar die seks scene was wel leuk
.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
en naast dat hoeven niet altijd slechte films niet leuk te zijn 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg ook niet dat House of Wax een slechte film is
.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2247 stemmen
Ga binnenkort maar weer eens wat horrors aanschaffen want ik krijg zo een heel verkeerd imago hier op MM
Nee hoor, maar ik ben nou eenmaal gek op kinderfilms en die schaf ik de laatste tijd vaak aan, mede ook doordat ik een aantal oppaskinderen heb lopen door de week, dus vandaar
Oppaskinderen / kleine neefjes of nichtjes zijn toch een fantastisch excuus om zelf lekker familie films te kopen 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Oppaskinderen / kleine neefjes of nichtjes zijn toch een fantastisch excuus om zelf lekker familie films te kopen
Jij snapt het 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Je hoeft je er niet voor te schamen Rianneke want stiekem hou ik ook van Animatie en Familie films.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Je hoort mij ook nergens zeggen dat ik me ervoor schaam. Ieder zijn eigen ding natuurlijk 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.