• 16.275 nieuwsartikelen
  • 179.739 films
  • 12.362 series
  • 34.274 seizoenen
  • 650.933 acteurs
  • 199.556 gebruikers
  • 9.411.179 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2

zoeken in:

chevy93

• 12761 berichten
  • 1334 stemmen

Wat voor nut heeft het om mijn maandelijkse aankoop hier te tonen als jullie ze binnen een paar dagen alweer een pagina verder bonjouren met jullie ladingen?

Groeit er geld op jullie rug ofzo?

jeroentjuhhhh schreef:

en meteen maar wat dvd'tjes meegepikt.

maar wat is bij jou 10? Dan wil ik wel eens zien hoeveel DVD's je koopt als je een gewone aankoop doet!

narva77 (crew films)

• 12742 berichten
  • 6543 stemmen

chevy93 schreef:

Groeit er geld op jullie rug ofzo?

[krabt op rug] Yep! [/krabt op rug]

chevy93

• 12761 berichten
  • 1334 stemmen

Het is dat Middelburg zo ver weg is, anders had ik even langs gekomen.

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2626 stemmen

Vlakbij voor mij, dus ik be al onderweg!

mister blonde

• 12716 berichten
  • 5870 stemmen

chevy93 schreef:

Wat voor nut heeft het om mijn maandelijkse aankoop hier te tonen als jullie ze binnen een paar dagen alweer een pagina verder bonjouren met jullie ladingen?

Ben het op zich wel met je eens. Het leuke zou kunnen zijn dat je elkaar tips kunt geven, maar dat gebeurt nu veel te weinig, omdat er zelden bij wordt vermeld hoe duur een film was en waar je hem hebt gekocht. En dan worden het dus gewoon rijtjes met titels die verder niet zo veel zeggen. Het heeft wat mij betreft ook niet zo veel zin om elke film die verder gewoon overal te koop is en iedereen in huis heeft hier te noemen. Ik zelf noem alleen zo nu en dan wat meer bijzondere films. Of eventueel als ik echt een koopje heb (hoewel daar ook andere topics voor zijn). Het streeft inderdaad wel een klein beetje zijn doel voorbij. Als ik hier alles zou moeten plaatse dat ik koop, heb ik geen tijd meer om films te kopen, laat staan kijken.

Snap ook het nut van de plaatjes niet helemaal (tenzij het een speciale uitgave is of zo). Verziekt allen maar de laadtijd en layout van de pagina. Maar goed, blijkbaar beleven mensen er plezier aan.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2589 stemmen

Tuurlijk, je bent toch min of meer trots op je aankoop en wilt het laten zien. Misschien is het onbewust opscheppen. Ik zie niet helemaal het probleem.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

En dan worden het dus gewoon rijtjes met titels die verder niet zo veel zeggen.

Ik kom enkel op basis van afbeeldingen regelmatig dvd's tegen hier, waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Goede tips dus.

Waar trek je de grens dan op een gegeven moment? Ik weet ook wel dat de nieuwe film van Brad Pitt overal in Nederland te koop is, maar ik ben wel blij als men een plaatje plaatst van een Nederlandse release van een Ahn Hung Tran film. Dan heb ik eigenlijk liever dat men gaat klagen bij een 'mooie actrice'-topic (over laadtijden en zo)

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Zolang het plaatjes van de daadwerkelijke DVDs zijn heb ik er geen probleem mee, en vind ik het zelfs interessant om te zien wat iemand heeft gekocht. Maar het komt ook vaak voor dat er gewoon een poster van moviemeter wordt geplaatst, dan kan je net zo goed gewoon de titel plaatsen. Want een geplaatste poster heeft geen meerwaarde en een bepaalde uitgave vind ik juist wel.

DES-Niels

• 448 berichten
  • 732 stemmen

Zojuist ook deeltje 1 van hp gekregen.

mister blonde

• 12716 berichten
  • 5870 stemmen

Ramon K schreef:

Ik kom enkel op basis van afbeeldingen regelmatig dvd's tegen hier, waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Goede tips dus.

Vind het ook een leuk topic verder hoor, juist voor de tips. Schreef ook 'niet helemaal' omdat ik me op sommige momenten me het wel kan voorstellen (bijv. om de reden die jij aangeeft). Jouw quote van mij is inderdaad een beetje tegenstrijdig met mijn laatste opmerking. Gaat me er meer om dat w.m.b. mensen niet alles hoeven te plaatsen, dat ze aanschaffen. En zeker niet een halve pagina aan plaatsjes van standaard uitgaves van films die overal liggen. En juist dat er niet bij vermeld waar en voor hoeveel, vind ik jammer. Vaak vraag ik er naar en krijg ik geen antwoord meer. Verder niet echt een probleem of zo hoor, meer een gedachte.

kappeuter (crew films)

• 74675 berichten
  • 5987 stemmen

Dit is geen elitair topic dat alleen gebruikt mag worden door de filmfreaks / mega verzamelaars.

mister blonde

• 12716 berichten
  • 5870 stemmen

Pfff. Dat zeg ik toch helemaal niet. Vind alleen dat Chevy een terechte opmerking plaatste, waar ik even op door ging. De nuance die die hard aanbrengt trouwens deel ik derhalve. Maar als jullie een soort elitaire ondertoon in mijn berichten zien, laat maar zitten. Het is al weer goed zo.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

mister blonde schreef:

(quote)

Snap ook het nut van de plaatjes niet helemaal (tenzij het een speciale uitgave is of zo).

Dat lijkt me niet zo moeilijk. Ik zelf haal veel tips hier vandaan, dan is het eerste dat mij af en toe opvalt: een mooie poster. Dan ga ik daar sowieso even naar verder kijken. In een winkel valt een mooie cover ook altijd op .

chevy93

• 12761 berichten
  • 1334 stemmen

Zonder poster zou je elke titel moeten opzoeken. Je weet gelijk wat voor film het is en wat je moet verwachten. Simpel en effectief.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Plaats dan wel de DVD hoes en niet de poster, het gaat namelijk meer om de DVD uitgave die je hebt gekocht dan om de film lijkt mij zodat anderen deze uitgave kunnen opzoeken en eventueel bij interesse ook kunnen kopen.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Hoesje wel beschadigt maar kreeg daarvoor korting!

(afbeelding)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

Plaats dan wel de DVD hoes en niet de poster, het gaat namelijk meer om de DVD uitgave die je hebt gekocht dan om de film lijkt mij zodat anderen deze uitgave kunnen opzoeken en eventueel bij interesse ook kunnen kopen.

Dan zit je vaak met een irritant groot/klein formaat. Krijg meestal een PM als iemand er een vraag over heeft, dus een poster plaatsen is meer een ding voor het gemak, laadtijden e.d verkleinen.

chevy93

• 12761 berichten
  • 1334 stemmen

Het gaat toch om de film? *kijkt naar titel*

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2626 stemmen

Ik kom thuis van een drukke dag werken en vervolgens werd ik blij gemaakt met wat er in de brievenbus lag:

(afbeelding)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Oeh Inside! Andere cover dan mijn uitgave, waar heb jij 'm vandaan?

flipsyde

• 858 berichten
  • 1712 stemmen

Jeroen, dat is de R2UK uitgave van Momentum pictures, ik heb hem ook. Welke heb jij dan?

brucecampbell

• 3316 berichten
  • 7466 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2626 stemmen

Tonypulp schreef:

Oeh Inside! Andere cover dan mijn uitgave, waar heb jij 'm vandaan?

Wat flipsyde zegt, komt van play.com!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3609 stemmen

Ex-rentals voor 1 euro per stuk:

- Frankenfish;

- Repo! The Genetic Opera;

- Bats;

- Shutter (Asiamania)

- Santa's Slay;

- Feast 3: The Happy Finish

- Curse Of The Komodo

en ook daar tussen van de Hammer Collection:

- Dracula: Prince Of Darkness

- Quatermass And The Pitt

-The Devil Rides Out

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

flipsyde schreef:

Jeroen, dat is de R2UK uitgave van Momentum pictures, ik heb hem ook. Welke heb jij dan?

Ik heb de R1 uitgave van Dimension Extreme

GinolaEHV

• 2127 berichten
  • 2611 stemmen

District 9

Team America: World Police

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Paar binnen gekregen:

Voor m'n Troma collectie via CDwow

(afbeelding)

Voor het rijtje van Uwe Boll:

(afbeelding)

2-disc SE

Voor m'n Asiamania collectie

(afbeelding)

Tube

Shocking asia 1 & 2 double feature: bij CDwow

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

+ Een verzameling Engelse gedichten van Jim Morrison

FatMike

• 631 berichten
  • 1976 stemmen

Dit topic bezorgt ons allen een dvd-koopverslaving...wat prachtig!!!!

Dus weer iets erbij voor de verzameling:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

soom

• 24923 berichten
  • 2755 stemmen

- Cirque Du Freak: Vampire Assistant. Zeer benieuwd naar !

@FatMike (Ik kan het niet laten om te reageren) Wauw, zijn weer een paar mooie titels , lijkt me tenminste.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.