- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
chevy93
-
- 12761 berichten
- 1334 stemmen
Wat voor nut heeft het om mijn maandelijkse aankoop hier te tonen als jullie ze binnen een paar dagen alweer een pagina verder bonjouren met jullie ladingen?
Groeit er geld op jullie rug ofzo? 
en meteen maar wat dvd'tjes meegepikt.
narva77 (crew films)
-
- 12742 berichten
- 6543 stemmen
Groeit er geld op jullie rug ofzo?
[krabt op rug] Yep! [/krabt op rug] 
chevy93
-
- 12761 berichten
- 1334 stemmen
Het is dat Middelburg zo ver weg is, anders had ik even langs gekomen.
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2626 stemmen
Vlakbij voor mij, dus ik be al onderweg!
mister blonde
-
- 12716 berichten
- 5870 stemmen
Wat voor nut heeft het om mijn maandelijkse aankoop hier te tonen als jullie ze binnen een paar dagen alweer een pagina verder bonjouren met jullie ladingen?
Snap ook het nut van de plaatjes niet helemaal (tenzij het een speciale uitgave is of zo). Verziekt allen maar de laadtijd en layout van de pagina. Maar goed, blijkbaar beleven mensen er plezier aan.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Tuurlijk, je bent toch min of meer trots op je aankoop en wilt het laten zien. Misschien is het onbewust opscheppen. Ik zie niet helemaal het probleem.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik kom enkel op basis van afbeeldingen regelmatig dvd's tegen hier, waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Goede tips dus.
Waar trek je de grens dan op een gegeven moment? Ik weet ook wel dat de nieuwe film van Brad Pitt overal in Nederland te koop is, maar ik ben wel blij als men een plaatje plaatst van een Nederlandse release van een Ahn Hung Tran film. Dan heb ik eigenlijk liever dat men gaat klagen bij een 'mooie actrice'-topic (over laadtijden en zo)
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Zolang het plaatjes van de daadwerkelijke DVDs zijn heb ik er geen probleem mee, en vind ik het zelfs interessant om te zien wat iemand heeft gekocht. Maar het komt ook vaak voor dat er gewoon een poster van moviemeter wordt geplaatst, dan kan je net zo goed gewoon de titel plaatsen. Want een geplaatste poster heeft geen meerwaarde en een bepaalde uitgave vind ik juist wel.
DES-Niels
-
- 448 berichten
- 732 stemmen
Zojuist ook deeltje 1 van hp gekregen. 
mister blonde
-
- 12716 berichten
- 5870 stemmen
Ik kom enkel op basis van afbeeldingen regelmatig dvd's tegen hier, waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Goede tips dus.
Vind het ook een leuk topic verder hoor, juist voor de tips. Schreef ook 'niet helemaal' omdat ik me op sommige momenten me het wel kan voorstellen (bijv. om de reden die jij aangeeft). Jouw quote van mij is inderdaad een beetje tegenstrijdig met mijn laatste opmerking. Gaat me er meer om dat w.m.b. mensen niet alles hoeven te plaatsen, dat ze aanschaffen. En zeker niet een halve pagina aan plaatsjes van standaard uitgaves van films die overal liggen. En juist dat er niet bij vermeld waar en voor hoeveel, vind ik jammer. Vaak vraag ik er naar en krijg ik geen antwoord meer. Verder niet echt een probleem of zo hoor, meer een gedachte.
kappeuter (crew films)
-
- 74675 berichten
- 5987 stemmen
Dit is geen elitair topic dat alleen gebruikt mag worden door de filmfreaks / mega verzamelaars.
mister blonde
-
- 12716 berichten
- 5870 stemmen
Pfff. Dat zeg ik toch helemaal niet. Vind alleen dat Chevy een terechte opmerking plaatste, waar ik even op door ging. De nuance die die hard aanbrengt trouwens deel ik derhalve. Maar als jullie een soort elitaire ondertoon in mijn berichten zien, laat maar zitten. Het is al weer goed zo.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Snap ook het nut van de plaatjes niet helemaal (tenzij het een speciale uitgave is of zo).
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Ik zelf haal veel tips hier vandaan, dan is het eerste dat mij af en toe opvalt: een mooie poster. Dan ga ik daar sowieso even naar verder kijken. In een winkel valt een mooie cover ook altijd op
.
chevy93
-
- 12761 berichten
- 1334 stemmen
Zonder poster zou je elke titel moeten opzoeken. Je weet gelijk wat voor film het is en wat je moet verwachten. Simpel en effectief.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Plaats dan wel de DVD hoes en niet de poster, het gaat namelijk meer om de DVD uitgave die je hebt gekocht dan om de film lijkt mij zodat anderen deze uitgave kunnen opzoeken en eventueel bij interesse ook kunnen kopen.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Hoesje wel beschadigt maar kreeg daarvoor korting!

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Plaats dan wel de DVD hoes en niet de poster, het gaat namelijk meer om de DVD uitgave die je hebt gekocht dan om de film lijkt mij zodat anderen deze uitgave kunnen opzoeken en eventueel bij interesse ook kunnen kopen.
Dan zit je vaak met een irritant groot/klein formaat. Krijg meestal een PM als iemand er een vraag over heeft, dus een poster plaatsen is meer een ding voor het gemak, laadtijden e.d verkleinen.
chevy93
-
- 12761 berichten
- 1334 stemmen
Het gaat toch om de film? *kijkt naar titel*
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2626 stemmen
Ik kom thuis van een drukke dag werken en vervolgens werd ik blij gemaakt met wat er in de brievenbus lag:

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Oeh Inside! Andere cover dan mijn uitgave, waar heb jij 'm vandaan?
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Jeroen, dat is de R2UK uitgave van Momentum pictures, ik heb hem ook. Welke heb jij dan?
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2626 stemmen
Oeh Inside! Andere cover dan mijn uitgave, waar heb jij 'm vandaan?
Wat flipsyde zegt, komt van play.com!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3609 stemmen
Ex-rentals voor 1 euro per stuk:
- Frankenfish;
- Repo! The Genetic Opera;
- Bats;
- Shutter (Asiamania)
- Santa's Slay;
- Feast 3: The Happy Finish
- Curse Of The Komodo
en ook daar tussen van de Hammer Collection:
- Dracula: Prince Of Darkness
- Quatermass And The Pitt
-The Devil Rides Out
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Jeroen, dat is de R2UK uitgave van Momentum pictures, ik heb hem ook. Welke heb jij dan?
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2611 stemmen
District 9
Team America: World Police
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Paar binnen gekregen:
Voor m'n Troma collectie via CDwow

Voor het rijtje van Uwe Boll:
2-disc SE
Voor m'n Asiamania collectie

Tube
Shocking asia 1 & 2 double feature: bij CDwow

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
FatMike
-
- 631 berichten
- 1976 stemmen
Dit topic bezorgt ons allen een dvd-koopverslaving...wat prachtig!!!!
Dus weer iets erbij voor de verzameling:

soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
- Cirque Du Freak: Vampire Assistant. Zeer benieuwd naar
!
@FatMike (Ik kan het niet laten om te reageren) Wauw, zijn weer een paar mooie titels
, lijkt me tenminste.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.