- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
ibendb
-
- 5044 berichten
- 3245 stemmen
In de Free Record Shop:
- Hachi: A Dog's Love Story (Aan halve prijs)
- Survival of the Dead
- Dear John
- The Omen (voor maar €1)
- Wild Hogs
- The Notebook
Bij de Blokker (5 voor €5):
- Dennis P.
- The Hours
- Miss Pettigrew's Finest Hour
- Disaster Movie
- The Big White
Niet mijn normale filmkeuze, maar ik laat me verassen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen

De trilogie voor 6euro!

Verrassende release, leek me nou echt helemaal niks voor in de winkel... zo underground, exploitatief en low budget.
En mogen ontvangen van FF:

aanvulling op Sukeban Hantâzu: Sôkatsu Nagurikomi Sakusen (2010) 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Jaloers op jou
De Cyborg Cop trilogie voor slechts 6 euro gekocht 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Die Cyborg Cop trilogie ligt zelfs voor €5 bij de Boekenvoordeel haha! 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik had stiekem nog korting, dus 4,80 voor kwijt
Jaloers op jou
De Cyborg Cop trilogie voor slechts 6 euro gekocht
Robots en man-boobs, 50% win 
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
De trilogie voor 6euro!
(afbeelding)
Verrassende release, leek me nou echt helemaal niks voor in de winkel... zo underground, exploitatief en low budget.
En mogen ontvangen van FF:
(afbeelding)
(afbeelding)
aanvulling op Sukeban Hantâzu: Sôkatsu Nagurikomi Sakusen (2010)
Ik ben jaloers . 
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Veel plezier met the Deadly Spawn. Is echt een geinige film met erg leuke effecten. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Na maanden niets kopen wat betreft films, kom ik hiermee 
.jpg)

EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Na maanden niets kopen wat betreft films, kom ik hiermee 
(afbeelding)
Wat nostalgie opdoen of...?
(als je in de jaren '90 geboren bent)
Oja, ik weet niet of ik die ook nog ga herbekijken voordat ik m'n vroegere herinneringen kapot maak. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
1 tot 3 zijn sentiment voor mij. De rest ken ik niet, maar heb der ook 12 euro voor getikt. Dat kan geen kwaad, aangezien deel 1 meer dan 10 euro kost op bol.com...
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik heb ze recent allemaal nog gezien (en bij allemaal wat geschreven). Het enige wat ik wil zeggen is dit: succes! 
En ja, dat komt van iemand voor wie de Pokémonserie en de eerste drie films ook jeugdsentiment zijn.
Over jeugdsentiment gesproken, gelukkig blijven sommige dingen op latere leeftijd ook nog leuk en daarom ben ik zo blij met mijn nieuwste aanwinst:

The Looney Tunes Golden Collection Box, met daarin alle zes de volumes van de Looney Tunes Golden Collection. Dat komt neer op 24 discs met meer dan 350 filmpjes, allemaal perfect gerestaureerd en voorzien van extra's die met belachelijk veel detail ingaan op de creatie van deze cartoons.
De eerste volume had ik al (en beviel bijzonder goed), maar de andere volumes kon ik moeilijk krijgen voor een fatsoenlijke prijs. Daarom was ik erg verbaasd om deze in een winkel in Londen te vinden voor wat omgerekend maar 48 euro was. Zwaar aanbevolen voor iedereen die de Looney Tunes kan waarderen!
Jammer dat de geplande andere volumes er niet gekomen zijn. Warner Bros restaureerd ieder jaar zestig van hun cartoons en de bedoeling was om die zestig op een jaarlijkse volume te zetten en zo uiteindelijk de hele catalogus op dvd te krijgen (er zijn iets meer dan 1100 Looney Tunes-filmpjes, dus dat komt neer op ruwweg 18 tot 19 volumes), maar vanaf volume 5 vielen de verkopen tegen en besloot Warner Bros er na volume 6 de stekker uit te trekken (de samenstellers van de dvd's wisten dat ze bij nummer 6 met de laatste bezig waren en grepen de kans om die vol te stoppen met voornamelijk obscure en veel gevraagde filmpjes). Het was misschien wat te ambitieus om alles op dvd te zetten, maar toch een gemis aangezien er veel zorg in deze compilaties zit. In ieder geval ben ik blij met wat ik er nu van heb.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Uitstekend aankoop hoor.
Looney Tunes blijft geweldig en ook voor mij een sentiment. De oude Disney's blijven ook geweldig (met Donald Duck en Mickey Mouse).
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen

Nog even gebruik gemaakt van de Disney 1+1 actie.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Wat Tsjechoslowaaks werk:
Oldrich Lipsky 
Lemonade Joe
It's All Einstein's Fault
Joachim, Put It in the Machine
Václav Vorlíček:
Who Killed Jessie?
The End of Agent W4C (through the Dog of Mr. Foustka)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Besteld via DVD Best? Is dat betrouwbaar, begrijpelijk en/of makkelijk ?
Lemonade Joe wil ik ook nog wel graag eens zien, van de Red Westerns de beste naar ik heb gehoord.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Ja, inderdaad bij dvdbest. Zeker betrouwbaar, begrijpelijk met een beetje goede wil en eventueel de vertaalmachine en ook goedkoop, want b.v. 'Joachim, Put It in the Machine' had ik al voor maar 80 cent (excl. verzendkosten).
Lemonade Joe is vooral een komische parodie en een heel geslaagde. Een Western-fan als Brix zou er veel plezier aan kunnen beleven, denk ik...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Dank, ga ik eens proberen. Op eBay is het enige aangeboden exemplaar nogal prijzig namelijk.
Brix
-
- 19692 berichten
- 5127 stemmen
Lemonade Joe is vooral een komische parodie en een heel geslaagde. Een Western-fan als Brix zou er veel plezier aan kunnen beleven, denk ik...
Het is een "eeuw"geleden dat ik die film op TV zag.
Misschien moet ik 'm inderdaad maar eens op DVD kopen, om mijn geheugen op te frissen.
Dank voor de tip. 
Edit :
Meteen de daad bij het woord gevoegd, anders wordt het toch weer op de lange baan geschoven.
Na enig speurwerk besloten om de veel goedkopere Duitse versie te bestellen, bij Amazon Duitsland.
Met verzendkosten erbij slechts € 8,54.

Nogmaals dank v. d. tip, de fragmenten die ik inmiddels gezien heb zijn echte smaakmakers.
(Ik ben teveel van de film vergeten na al die jaren)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

.jpg)