• 17.013 nieuwsartikelen
  • 181.490 films
  • 12.520 series
  • 34.651 seizoenen
  • 654.253 acteurs
  • 200.214 gebruikers
  • 9.449.783 stemmen
Avatar
 

Het grote dvd-weggeef topic

zoeken in:
avatar van j0enne

j0enne

  • 9617 berichten
  • 3826 stemmen

Hoppa! Eindelijk eens geluk!

Ik ben er zeer benieuwd naar.

En natuurlijk erg bedankt, tof!


avatar van Boenga

Boenga

  • 2661 berichten
  • 1557 stemmen

Metalfist schreef:

Nu maar hopen dat jij de film beter vindt dan ik en Boenga

Slechter zal in elk geval niet kunnen, denk ik...


avatar van 606

606

  • 23883 berichten
  • 12351 stemmen

Proficiat jOenne, ik had gehoopt nu eens te winnen met zo weinig mensen, maar helaas.


avatar van Boenga

Boenga

  • 2661 berichten
  • 1557 stemmen

'HD DVD': had ik nog nooit van gehoord, maar aangezien daar de letters 'DVD' in vermeld staan, ging ik er van uit dat het een DVD en geen Blue Ray was, en dus kocht ik Carlito's Way (1993) ergens op een rommelmarkt.

Blijkt dat HD DVD toch net wat anders is, zoals je ooit met de video's VHS en Betamax en Video 2000 had, en ik kan er uiteraard niks mee aanvangen. Ik veronderstel dat nauwelijks geïnteresseerden zijn, dus ik zou gewoon zeggen, de eerste die reageert krijgt 'm toegestuurd...


avatar van 606

606

  • 23883 berichten
  • 12351 stemmen

Kan ik die ook afspelen op harmon kardon dvd speler ? ik heb deze film niet in mijn verzameling


avatar van Boenga

Boenga

  • 2661 berichten
  • 1557 stemmen

606, ik hoop dat 1 of andere 'kenner' op dit forum je aan antwoord kan geven; ik heb er geen flauw idee van...


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Hd dvd was de beoogde tegenhanger van blu-ray. De concurrentiestrijd hebben ze dus zoals je in de winkels kan zien verloren. Het is niet mogelijk om in een normale dvd speler een hd-dvd af te spelen. Net zoals blu ray wordt er gebruik gemaakt van een andere lasertechniek dan dvd om een schijfje uit te lezen.

Toevallig een rood hoesje Boenga?

Google is your friend

Hd dvd - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org


avatar van Boenga

Boenga

  • 2661 berichten
  • 1557 stemmen

rep_robert schreef:

.

Toevallig een rood hoesje Boenga?

Rood hoesje: ja. Toevallig: blijkbaar niet dus...

Ik krijg zo een sterk vermoeden dat ik hier helemaal niet vanaf zal geraken. En dan geeft een mens eens iets gratis weg...!


avatar van 606

606

  • 23883 berichten
  • 12351 stemmen

Als ik zeker wist dat ik het kon afdraaien wilde ik het graag hebben.


avatar van Tonypulp

Tonypulp

  • 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Niemand heeft een HD-speler, maar iemand met een Xbox360 kan er blij mee gemaakt worden Zelf kan ik ze afspelen, maar geen interesse in de betreffende film haha.


avatar van Tonypulp

Tonypulp

  • 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vandaag de DVD van The Hunger Games (2012) ontvangen n.a.v de Boy 7 prijsvraag. Wij hebben die al liggen. Dus.... wie o wie?


avatar van stinissen

stinissen (crew films & series)

  • 23778 berichten
  • 77504 stemmen

Tonypulp schreef:

Vandaag de DVD van The Hunger Games (2012) ontvangen n.a.v de Boy 7 prijsvraag. Wij hebben die al liggen. Dus.... wie o wie?

Graag aub


avatar van Boenga

Boenga

  • 2661 berichten
  • 1557 stemmen

Als 't voor de eerste was, ben ik helaas te laat (maar wens ik stinissen wel veel kijkplezier); als 't loting is:

1.

2.

3.

4.

5. Boenga

6.

7.

8.

9.

10


avatar van Tonypulp

Tonypulp

  • 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Als er meerdere interesse hebben, dan wordt het een loting. Dus stinissen.. pick a number

Zal hem vanavond om 23:00 verloten.


avatar van stinissen

stinissen (crew films & series)

  • 23778 berichten
  • 77504 stemmen

1.

2.

3.

4. stinissen

5. Boenga

6.

7.

8.

9.

10


avatar van Tonypulp

Tonypulp

  • 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nou, 2 hele deelnemers

Uitslag via random.org is... #4, stinissen Ik heb je een PM gestuurd!


avatar van Boenga

Boenga

  • 2661 berichten
  • 1557 stemmen

Gefeliciteerd, stinissen.

Hoe dan ook bizar dat hier zo weinig reactie op kwam...?


avatar van speedy23

speedy23

  • 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Het was een zeer verwarrend berichtje. Was hij voor de eerste of werd hij verloot? En voor een verloting was het ook heel snel hoor. Normaal geeft men enkele dagen de kans om deel te nemen.


avatar van 606

606

  • 23883 berichten
  • 12351 stemmen

Ik zie het nu pas shit man


avatar van Dk2008

Dk2008

  • 11193 berichten
  • 780 stemmen

Dat dacht ik al. Jeroen houdt van opschieten maar meestal is het een week.


avatar van Tonypulp

Tonypulp

  • 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Geen idee hoe lang er normaal over gedaan wordt, my bad. Zal binnenkort nog eens kijken of er iets weg kan om het goed te maken Vond het, ook in deze korte tijd, opvallend weinig animo.

Wat er verder onduidelijk was aan mijn bericht, ontgaat me een beetje. Het gaat hier toch überhaupt altijd via loting? Of heb ik dat verkeerd? Ik plaatste een vergelijkbaar soort bericht als (bijvoorbeeld) Starbright Boy op de vorige pagina achterliet en daar ging het vanzelf goed Vandaar..


avatar van Dk2008

Dk2008

  • 11193 berichten
  • 780 stemmen

Kwam bij over als, wie het eerst reageert....Meestal is het verloting, maar heb ook wel eens gelezen (in dit topic?) wie het eerst een pm stuurt die heeft hem.

Niet iedereen zit hier iedere dag op de site.


avatar van stinissen

stinissen (crew films & series)

  • 23778 berichten
  • 77504 stemmen

Ik wel gelukkig hahahah ik ben er blij mee


avatar van stinissen

stinissen (crew films & series)

  • 23778 berichten
  • 77504 stemmen

Volgende keer zal ik uit mezelf zeggen dat de gene die de dvd verloot een week of zo moet wachten


avatar van Boenga

Boenga

  • 2661 berichten
  • 1557 stemmen

Vive La France: 3 dvd's die ik per ongeluk dubbel kocht, via random.org zondagavond (24/05).

Le Cœur des Hommes (2003)

Fantômas (1964)

Je L'Aimais (2009)

Nb: het zou wel best kunnen dat ik, als dat een verschil maakt voor de verzendingskost, alleen de dvd' en de hoezen verstuur, zonder de doosjes. Onder voorbehoud...


avatar van Baggerman

Baggerman

  • 10842 berichten
  • 8309 stemmen

Nou? Leuk, hoor, geen standaard-films i.i.g. Ik hou me aanbevolen!:

1.

2.

3.

4.

5. Baggerman

6.

7.

8.

9.

10


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen

Ja, mooi aanbod!

1.

2.

3.

4.

5. Baggerman

6.

7. kappeuter

8.

9.

10


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13479 berichten
  • 1319 stemmen

NICE!!!

1.

2.

3. HALVE TAMME.

4.

5. Baggerman

6.

7. kappeuter

8.

9.

10


avatar van stinissen

stinissen (crew films & series)

  • 23778 berichten
  • 77504 stemmen

NICE!!!

1.

2.

3. HALVE TAMME.

4. stinissen

5. Baggerman

6.

7. kappeuter

8.

9.

10


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13479 berichten
  • 1319 stemmen

Lekker lui bent u weer he stinissen, even kopiëren, naam toevoegen en klaar .

Lucky number 4 .

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.