• 12.661 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.898 series
  • 31.271 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.668 gebruikers
  • 9.158.857 stemmen

Vraagje over branden met ondertiteling

zoeken in:

alovenac

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Ik had een vraagje.. Morgen krijg ik een DVD brander en natuurlijk wil ik dan dvd's branden.. Maar als ik dvd's download en ik kijk stukjes op de computer zie ik dat er geen ondertiteling bijzit (het gaat dan meestal om DivX en Avi bestanden) Weet iemand hoe ik als ik deze films op dvd wil zetten een ondertiteling mee kan branden..

Alvast Bedankt,

Quentin

• 10202 berichten
  • 8414 stemmen

Volgens mij is het niet de bedoeling om hier vragen over illegale dingen te stellen.

alovenac

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Quentin schreef:

Volgens mij is het niet de bedoeling om hier vragen over illegale dingen te stellen.

Oo0w sorry dan.. Maar ik dacht dat mensen me hier wel mee konden helpen...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het gaat hier niet expliciet om illegale zaken, maar dit is hier inderdaad niet helemaal de juiste site voor. Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.