- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Huh? Sinds wanneer kan een student geen creditcard krijgen? Voor mij was het geen probleem in ieder geval...
Voor studenten die geen vast werk hebben is het onmogelijk een credit card (als visa en master) te krijgen, alleen debet cards (als maestro) kun je krijgen als student, wat ergens ook wel logisch is, aangezien banken geen bewijs hebben dat je je schulden in krediet kunt terugbetalen. Let wel op dat ik in België woon, misschien dat dat in Nederland anders is ofzo.
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen

- Gacy

- The Texas Chainsaw Massacre 3, voor 7 euro inc. verzendkosten!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
Gisteren naar de Fame geweest voor een speciale koopavond (voor iedereen die een leden/spaarkaart heeft).
Daar weer eens wat meegenomen.
Op Artificial Eye:
L'Argent (Bresson)
The Life of O-Haru (Mizoguchi)
The Lady of Musashino (Mizoguchi)
At the Height of Summer (Tran Anh Hung)
En de rest:
Weird Science
Marx Brothers box (met Cocoanuts, Animal Crackers, Monkey Business, Duck Soup en Horse Feathers)
En wat muziek:
De laatste van Sigur Ros, Fleet Foxes en Animal Collective!
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7417 stemmen
Nog een tiental dagen wachten en dan valt deze in de bus:

Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Big Trouble
Inderdaad vette film, maar de rest is ook niet mis
Mooie aankopen reinbo!
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Heb je het toch maar gewaagd op It, Clockwork? 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
Weer wat oude VHS banden gevonden. Niet echt spectaculiare tapes, maar zeker leuk spul!

Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Leuk spul inderdaad. Ook weer een CNR Video erbij! Ik ben trouwens ook weer een deal aan het maken met een andere verzamelaar. Zal hier dus binnenkort ook weer een aantal tapes kunnen plaatsen.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
Leuk spul inderdaad. Ook weer een CNR Video erbij! Ik ben trouwens ook weer een deal aan het maken met een andere verzamelaar. Zal hier dus binnenkort ook weer een aantal tapes kunnen plaatsen.
Mooi.. Begint namelijk eentonig te worden al die DVDs! 
Persoonlijk ben ik erg blij met mijn Nightmare on Elmstreet tape, want de originele hoezen zijn veel mooier dan die lelijke DVD hoezen.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Mooi.. Begint namelijk eentonig te worden al die DVDs! 
Persoonlijk ben ik erg blij met mijn Nightmare on Elmstreet tape, want de originele hoezen zijn veel mooier dan die lelijke DVD hoezen.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7417 stemmen
"Verboden te weten", welke film is dat?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
"Verboden te weten", welke film is dat?
Een Franse thriller met de naam "Défense de savoir"... Staat nog niet op MM!
Défense de savoir (1973) - imdb.com
Die en The Girl from Trieste zijn trouwens Video 2000 tapes. Kan ik helaas niet zien..
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7417 stemmen
Maar wel mooi voor je collectie!
Friday the 13 th
-
- 2559 berichten
- 2029 stemmen
Beetje standaard titels vandaag gekocht:
Friday the 13th part V
De gremlins box
I know what you did last summer- trilogie.
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen
Weer wat oude VHS banden gevonden. Niet echt spectaculiare tapes, maar zeker leuk spul!
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Prachtige VHS van A Nightmare on Elm Street 3!
clockwork72
-
- 2784 berichten
- 1749 stemmen
Heb je het toch maar gewaagd op It, Clockwork?
Jep, had er eerst eigenlijk niet zoveel zin in maar hij lag er voor zo'n mooi prijsje dat ik hem niet kon laten liggen. 
Ben er wel benieuwd naar ondanks de enorm lange speelduur.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Wat vind je leuk aan die oude VHS banden? Ik kan me voorstellen dat het leuk is een film te hebben die anders niet meer verkrijgbaar is, maar een 4:3 vhsje met vaste ondertitels is het laatse wat ik ooit weer zou willen zien?
Ik heb zelf nog 100-den laserdisc, maar die hebben dan tenminste nog geweldige hoezen.... Ik zou ze ook niet meer bijkopen.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7417 stemmen
Bij mij gaat het voornamelijk om films die nog niet op dvd zijn of voor die prachtige hoezen in tegenstelling tot de soms lelijke dvd-hoezen.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Ik heb zelf nog 100-den laserdisc, maar die hebben dan tenminste nog geweldige hoezen.... Ik zou ze ook niet meer bijkopen.
En vhs hebben geen geweldige hoezen ? VHS zijn gewoon ontzettend leuk om te verzamelen. Ik zal niet ontkennen dat het vooral om nostalgische redenen is. Maar een slasher op vhs kijken is alleen maar sfeerbevorderend vind ik zelf.
Ik vind trouwens wel dat mensen met hun houding tegenover vhs tegenwoordig net doen alsof we 20 jaar naar zwart-wit hebben zitten kijken..
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Een horror komt op vhs idd beter tot zijn recht, vreemd genoeg. Zal denk ik ook beïnvloed worden om nostalgische redenen. Al die zaterdagen dat ik videotheken ondersteboven haalde voor horror tapes en dan 's avonds, wanneer ouders weg waren, eindelijk die tape in de speler stopte, met een zak chips en een fles cola in de buurt. Alleen de geur al van die tapes doen me teruggaan naar die rokerige videotheken en deze leuke tijd
.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7417 stemmen
Kijk dit filmpje: YouTube - Horror video collection
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Had die al eens gezien. Erg cool, zo'n horrorkamer.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
Wat vind je leuk aan die oude VHS banden? Ik kan me voorstellen dat het leuk is een film te hebben die anders niet meer verkrijgbaar is, maar een 4:3 vhsje met vaste ondertitels is het laatse wat ik ooit weer zou willen zien?
Zoals al eerder door andere genoemd is het voor mij vooral een nostalgische reden. Plus het feit dat ik dit niet allemaal kan en wil kopen op DVD, waar de prijzen (in vergelijking met deze tapes) veels te hoog ligt. Tapes kosten me tussen 0,10 en 0,50 eurocent, in tegenstelling tot een DVD van tussen de 5 en 10 euro.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.