- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
- Late Bloomer
Oe! Die lijkt me gaaf! Waar heb je die vandaan? Yesasia?
De gehandicapte acteur hierin zou trouwens óók kunnen spelen in een film waarvan ik al heel lang de titel zoek. Hij heeft er wel van, alleen is de film die ik zoek veel ouder en de acteur daar wellicht nog jongeling of kind...
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Yup, te bestellen op YesAsia. Maar is een Amerikaanse uitgave, dus zou me niet verbazen moesten ze hem ook gewoon op Amazon hebben.
Edit: Late Bloomer op Amazon
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
@hellboy.ray
Wat kost nou zo'n blu-ray box? Of anders, waar heb je deze aangeschaft als ik vragen mag?

Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11985 stemmen

- The Burrowers

- Frogs

- The Nail Gun Massacre
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Tweede is erg leuk. Laatste is ook eentje die ik snel wil zien. Goede aankopen dus 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wow Reinbo, dat is een erg mooie aankoop.
Die heb ik op VHS.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Bij FRS voor 7,99 euro, de 3-Disc special edition van Oorlogswinter

en Cannibal Holocaust voor 4,99 euro

Bij ExtraZone, bij de 3=15 euro
Big Fish

Forrest Gump

Once Upon a Time in the West

hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
@hellboy.ray
Wat kost nou zo'n blu-ray box? Of anders, waar heb je deze aangeschaft als ik vragen mag?
(afbeelding)
deze heb ik voor €89,99 gekocht bij de Free Record Shop.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4555 stemmen
wow man, zoveel heb ik nog nooit gegeven voor een box en ik denk ook niet dat ik het er voor over zou hebben. Toch niet voor 5 films!
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Valt eigenlijk nog best mee in prijs, als je de DVD's (2-Discs) apart zou kopen ben je ook 20 euro per stuk kwijt, dus als je alle 5 de films koopt op DVD ben je 100 euro kwijt, dan valt 90 euro nog goed mee voor de Blu-Rays. Maar je moet het er toch maar voor over hebben..
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2570 stemmen
Valt eigenlijk nog best mee in prijs, als je de DVD's (2-Discs) apart zou kopen ben je ook 20 euro per stuk kwijt, dus als je alle 5 de films koopt op DVD ben je 100 euro kwijt.
Dan winkel je bar slecht toch. De DVD-set kost namelijk €17,50 incl. verzending. Ook los zijn de 2-discs trouwens onder de €8,- te vinden.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Dan winkel je bar slecht toch. De DVD-set kost namelijk €17,50 incl. verzending. Ook los zijn de 2-discs trouwens onder de €8,- te vinden.
Ik koop nooit iets via het internet aangezien ik als student geen credit card kan krijgen, dus ben ik gedwongen om altijd de duurdere winkelprijs te betalen. Ik heb de The Shining en A Clockwork Orange ooit ook voor 7,5 euro kunnen vinden maar daar moet je wat geluk voor hebben aangezien FRS, ExtraZone, Saturn enz... het volledige bedrag aanrekenen dat schommelt tussen 15 en 20 euro per 2-Disc.
-fal
-
- 2028 berichten
- 2290 stemmen
Ik koop nooit iets via het internet aangezien ik als student geen credit card kan krijgen, dus ben ik gedwongen om altijd de duurdere winkelprijs te betalen.
Ik zou eens bij Cosmox.nl kijken. Betalen gaat via acceptgiro en ze berekenen geen verzendkosten. Debetcard via het net zou je ook eens aan kunnen denken.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7417 stemmen
In bestelling de volgende dvd's:

En van deze een bootleg:

hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
wow man, zoveel heb ik nog nooit gegeven voor een box en ik denk ook niet dat ik het er voor over zou hebben. Toch niet voor 5 films!
ach... af en toe moet een dure box kunnen... ik kan niet altijd leuke koopjes vinden (of wachten op een afprijzing
)
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
Nerven - Robert Reinert
Anders als die Andern - Richard Oswald
Das Wachsfigurenkabinett - Paul Leni
La Sirene du Mississippi - Francois Truffaut
Een twee discer met het werk van Wather Ruttmann. Het bevat naast Berlin, Synfonie der Grossstadt en Melodie der Welt alle overgebleven korte films gemaakt tussen 1921 en 1931.
en dit:

173 films, 13 uur film.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Dat zijn dan wel héél erg korte films 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Vandaag gekocht bij Blokker voor het totale bedrag van 5 €:
-Rules of Engagement (2000)
-Basic (2003)
-Monster (2003)
-License to Kill (1984) (niet de Bond film)
- The 51st State (2001)
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2570 stemmen
Ik koop nooit iets via het internet aangezien ik als student geen credit card kan krijgen
Huh? Sinds wanneer kan een student geen creditcard krijgen? Voor mij was het geen probleem in ieder geval...
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Mooie aankopen bruce!
Ik blijf het maar vreemd vinden dat Attack Of The Beast Creatures de laatste tijd zo groot in de spotlight staat, wel mooi trouwens!
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7417 stemmen
Thanks! Ik ben heel benieuwd naar die film, maar hij kan ook enorm tegenvallen, wie weet...
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Een dagje banjeren door Amsterdam met m'n tante, leverde me de aankoop van Amadeus op videoband op, hopelijk in goede staat.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
brucecampbell heeft een briljante filmsmaak.
Ook nu kom ik weer wat titels tegen, waar ik nog nooit van heb gehoord. Geweldige tips weer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.