• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.167 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.374.037 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

met dank aan MR, die laatst ook voor zichzelf een exemplaar van dit boxje had gekocht

wat mij betreft verdienen uiteraard al deze schijfjes wel enthousiaste smileys

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Ruiz!

Roger Thornhill

• 6015 berichten
  • 2447 stemmen

Door die schaduw op zijn shirt lijkt Burts borst dezelfde afmetingen te hebben als de torso die zo prominent op de DVD-hoes daarbóven staat, Brix. Maar die helemáál niet pathetische slagzin bij Jim Thorpe maakt alles weer goed...

trebremmit

• 3014 berichten
  • 1465 stemmen

dvd

Edge of Darkness (1985)

Sea of Love (1989)

Cypher (2002)

The Big Easy (1986)

Breakdown (1997)

Fear City (1984)

Murder of Crows (1999)

Best Laid Plans (1999)

Limey (1999)

The Last Seduction (1994)

Rush (1991)

blu-ray

Witness (1985)

The Salvation (2014)

State of Play (2009)

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

Roger Thornhill schreef:

Door die schaduw op zijn shirt lijkt Burts borst dezelfde afmetingen te hebben als de torso die zo prominent op de DVD-hoes daarbóven staat, Brix. Maar die helemáál niet pathetische slagzin bij Jim Thorpe maakt alles weer goed...

Maar goed dat we weten dat Lancaster een man was die kritisch stond t.o.v. Uncle Sam's te rechts-geaarde volgelingen.

Deze film is daar een voorbeeld van, voor zover dat in 1951 mogelijk was.

De poster iets minder

Hij heeft bijvoorbeeld ook altijd geweigerd om samen te werken met John Wayne, vanwege diens bekende georiënteerdheid.

Roger Thornhill

• 6015 berichten
  • 2447 stemmen

O, dat laatste wist ik niet. Ja, John Wayne was wel een zelfverklaard ijzervreter, hij heeft ook ooit aan Kirk Douglas gevraagd waarom die nou toch zo'n loser als Van Gogh had willen spelen : "How can you play a part like that? There's so goddamn few of us left. We got to play strong, tough characters. Not those weak queers." Waarop Douglas : "Hey, John, I'm an actor. I like to play interesting roles. It's all make-believe, John. It isn't real. You're not really John Wayne, you know." Dat laatste was vermoedelijk te "meta" voor de Duke (of misschien wel te queer).

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

Beetje prijzig, maar vooruit, voor een top-western mag het een keer.

https://imgbb.com/

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Roger Thornhill

• 6015 berichten
  • 2447 stemmen

https://onemoviefiveviews.files.wordpress.com/2011/07/the-company-men-dvd-cover.png

€1 voor de Blu-ray bij de kringloopwinkel, dus dan zal ik maar niet zeuren over het film dat Dutch Film Works alle extra's van de Amerikaanse versie (audiocommentaar, deleted scenes, alternatief einde en making-of) heeft geschrapt.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMjEwMTIwOTA1N15BMl5BanBnXkFtZTcwMDU0NzYyMQ@@._V1_UY268_CR4,0,182,268_AL_.jpg

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Reviewspul:

Happy Death Day (2017)

Wel nog nooit meegemaakt dat ze gewoon het schijfje opsturen zondermeer. Geen DVD hoes dus..

Brix

• 19677 berichten
  • 5115 stemmen

Metalfist

Dat kom ik de laatste tijd vaker tegen.

Heeft (meestal) met de portokosten te maken.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51iAFNKFK7L.jpg

Misschien een tip: 3 klassiekers van Powell & Pressburger te koop voor een prikje op de Britse Amazon. (met Engelse ondertitels)

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Brix schreef:

Dat kom ik de laatste tijd vaker tegen.

Heeft (meestal) met de portokosten te maken.

Is voor mij in ieder geval de eerste keer. Ik vind het ook wel vreemd zo. Het is een originele DVD (uiteraard) maar ik heb er dus geen doosje voor of een cover om erin te steken. Gewoon een los schijfje

beavis

• 6627 berichten
  • 14795 stemmen

nu komt er bij mij elke week wel wat binnen, maar zojuist trof ik mijn brievenbus letterlijk overstroomd aan (gelukkig kon de buurvrouw nog wat van de pakketjes aannemen)

http://i64.tinypic.com/mmv42g.jpg

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Is dat 1 dag? Toch wel een boel dat bij mij zo geen belletje doet rinkelen.

Suzuki is hier nog niet binnen volgens mij.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.