- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
606
-
- 23883 berichten
- 12351 stemmen
Mijn prijs is binnen
Charlie Brown
-
- 70 berichten
- 0 stemmen
daxclusive
-
- 2564 berichten
- 2436 stemmen


http://www.moviemeter.nl/images/cover/95000/95242.300.jpg
3 disc limited edition digipack
http://thewalkingdeadnews.net/wp-content/uploads/WalkingDeadS4Blu-ray-1-e1404758470901.jpg
http://www.pontofrio-imagens.com.br/Control/ArquivoExibir.aspx?IdArquivo=6122213




http://s2.thcdn.com/productimg/0/300/300/73/10851173-1381839410-865042.jpg
Gelimiteerde uitgave 7933 - (10.000)
http://s2.thcdn.com/productimg/0/300/300/10/8601610-1344254573-492315.png
http://s3.thcdn.com/productimg/0/300/300/73/10866373-1382617955-895089.jpg
Zombieland bluray steelbook
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
606
-
- 23883 berichten
- 12351 stemmen
Bij mij op de woongroep hadden we een rommelmarkt georganiseerd, tot nu toe een groot succes.
Heb de volgende dvds gekocht



lars-pixar
-
- 1461 berichten
- 4009 stemmen
Tijdens de rommelmarkt vandaag:
Leap Year 1,00
SideWays 1,00
Slither 2,00
*Day of the Dead 2,00
*Ik had al een mooie stapel in mijn hand met deze titels:
Day of the Dead, Braindead, City of the living Dead en Slither.
En ik dacht zo die neem ik mooi mee voor 1 euro per stuk,
waren ze twee euro per stuk.... had ik niet genoeg geld bij me 
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
Tijdens de rommelmarkt vandaag:
Leap Year 1,00
SideWays 1,00
Slither 2,00
*Day of the Dead 2,00
*Ik had al een mooie stapel in mijn hand met deze titels:
Day of the Dead, Braindead, City of the living Dead en Slither.
En ik dacht zo die neem ik mooi mee voor 1 euro per stuk,
waren ze twee euro per stuk.... had ik niet genoeg geld bij me
lars-pixar
-
- 1461 berichten
- 4009 stemmen
Had ik zeker moeten doen....
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/5/2/4/1/1002004013301425.jpg
Ik had alleen deel 3 nog nodig aangezien ik deel 1 en 2 al in bezit had, maar deze 3 delen samen in een box waren goedkoper dan alleen het derde deel los. 
€5.
daxclusive
-
- 2564 berichten
- 2436 stemmen
Bates Motel seizoen 1 via BOL.com
En met dank aan Jeroen
Friday the 13th
Three Extremes
Cold Prey
Basket Case
Memento Mori
Roger Thornhill
-
- 6201 berichten
- 2549 stemmen
En een waarschuwing :
[img][/img]
Als je deze Blu-ray van Universal/Studiocanal koopt, dan worden er op de achterkant van het hoesje veel extra's genoemd (vier documentaires, een "presentation" van Mickey Rourke, en audiocommentaar van Michael Cimino), maar op het schijfje zelf (althans míjn Blu-ray) staat helemaal niets van dat al.
Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3142 stemmen
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/2/1/9/5/1002004011715912.jpg
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/6/3/1/1/9200000023671136.jpg
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/6/1/6/2/9200000020682616.jpg
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/2/4/7/5/1002004013605742.jpg
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/0/6/4/6/9200000015316460.jpg
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/8/8/8/4/9200000014964888.jpg
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/1/4/2/9/1002004006749241.jpg
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Moet ik enkel deel 2 en 3 nog eens vinden. En misschien mijn VHS van deel 1 ook is vervangen
Brix
-
- 19766 berichten
- 5196 stemmen
Malick
-
- 9128 berichten
- 700 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
Jeetje, Verhoeven, daar zitten leuke dingen bij!
Enkele classics uit 30 40 50-er Jaren die in lijstjes van anderen staan. Even nu mijn focus.
Zelf iets gekocht dat misschien jouw interesse wel weer heeft:
En Tetro, was daar niet iets mee 
Malick
-
- 9128 berichten
- 700 stemmen
Met Tetro als onverwachte ruiler. Die Visions of Europe wil ik t.z.t. wel van je lenen! 


