- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Billy Wilder Box
Billy Wilder Box

IQ160
-
- 112 berichten
- 0 stemmen
Al geruime tijd zocht ik naar 'Witness for the Prosecution' van Billy Wilder op R2. Nu blijkt deze film in deze box voor te komen, en die heb ik hier betrekkelijk goedkoop gevonden.
De review vermeldt 8 films, en azur 9, met 'Some Like It Hot' erbij. Heb de box nog niet ontvangen dus kan er geen uitsluitsel over geven.
Verzendkosten slechts € 2,- dus effectief € 4,80 per film (bij 8 films).

Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
In mijn box zit niet Some Like It Hot. Ik had die box trouwens zo'n jaar geleden besteld bij de Mediamarkt, toen ik ook met een prijsverlijkingsonderzoekje bezig was toen ik achter het bestaan van de box kwam. Daar was hij ook zo'n 36 euro (destijds) meen ik me te herinneren. In ieder geval, geen geld voor 8 Wilder-films (waarvan alleen the Private Life of Sherlock Holmes mij tegenviel).

Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13042 stemmen
Ik heb 53 euro betaald voor die box en ook zonder Some Like it Hot, maar het is het geld meer dan waard. Een van de beste aankopen die ik als filmliefhebber tot noch toe heb gedaan.

IQ160
-
- 112 berichten
- 0 stemmen
De prijs is ineens van €36 naar €58 gegaan.
Wellicht was het een vergissing van Azur.

Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13042 stemmen
Nog steeds het geld waard wat mij betreft.

Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13042 stemmen
Irma la Douce
Witness for the Prosecution
Avanti!
The Apartment
Kiss Me, Stupid
The Fortune Cookie
The Private Life of Sherlock Holmes
One, Two, Three

Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13042 stemmen
Absoluut Scoren bij mij allemaal 3,5* of hoger

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3523 stemmen
Weet iemand waar je deze box voor een beetje een fatsoenlijke prijs kan aanschaffen?

starbright boy (moderator films)
-
- 21949 berichten
- 4782 stemmen
De Nederlandse Billy Wilder box is al een jaartje out of print. Nergens meer dus.

kappeuter (crew films)
-
- 74561 berichten
- 5936 stemmen
Zelfde shop als DVDValley overigens.

Dutchfan
-
- 1565 berichten
- 745 stemmen
Ik heb deze box.
Alle films zijn in breedbeeld,dus met zwarte balk boven en onder.
Als je de film ondertiteld wil zien,moet je genoegen nemen met de balken,aangezien de ondertiteling wegvalt met de zwarte balken als je de TV op breedbeeld zet.
Daarbij zijn niet alle films even goed:"Kiss me stupid" is een werkelijk vreselijke film.

Mochizuki Rokuro
-
- 18928 berichten
- 15611 stemmen
De Nederlandse Billy Wilder box is al een jaartje out of print. Nergens meer dus.
Ik kwam deze week drie (gesealde) exemplaren, voor relatief weinig, tegen. Heb er eentje gekocht als kado'tje voor één van de users hier. Maar als er nog gegadigden zijn moeten die mij even een seintje geven.

starbright boy (moderator films)
-
- 21949 berichten
- 4782 stemmen
Ik heb 'm ook gevonden voor een klein prijsje inmiddels. Is weer her en der aan het opduiken.

Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4525 stemmen
waar hebben jullie hem al zien liggen (of internet)?. Ik ben er al een tijdje naar op zoek...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zou hem hier bestellen, vaak erg scherpe prijzen en meestal over 2 dagen binnen. Wel 30 Euro maar deze bevat tien titels, bij deze box krijg je Wilder's twee beste films er ook nog bij; Seven Year Itch en Some Like it Hot.

Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4525 stemmen
Ik zou hem hier bestellen, vaak erg scherpe prijzen en meestal over 2 dagen binnen. Wel 30 Euro maar deze bevat tien titels, bij deze box krijg je Wilder's twee beste films er ook nog bij; Seven Year Itch en Some Like it Hot.
hebben deze Nederlandse subs?

Jerry234
-
- 53 berichten
- 2511 stemmen
Ik heb deze box.
Alle films zijn in breedbeeld,dus met zwarte balk boven en onder.
Als je de film ondertiteld wil zien,moet je genoegen nemen met de balken,aangezien de ondertiteling wegvalt met de zwarte balken als je de TV op breedbeeld zet.
Daarbij zijn niet alle films even goed:"Kiss me stupid" is een werkelijk vreselijke film.
Onzin. Enkel Witness for the Prosecution is niet anamorf. De andere films zijn wel aangepast aan een breedbeeld televisie.