• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.218 films
  • 12.398 series
  • 34.342 seizoenen
  • 651.691 acteurs
  • 199.723 gebruikers
  • 9.421.756 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

http://www.moviemeter.nl/film/22958

Maar bij zoeken op die naam vind ik hem inderdaad ook niet.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

het is 'weather man'. Los van elkaar dus, dan herkent hij hem gewoon.

Toekan

• 9 berichten
  • 15 stemmen

oke gevonden .. thnx

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

hoelang bestaat deze site eigenlijk al?

Jazzman J

• 30 berichten
  • 1618 stemmen

Ik heb per ongeluk een hele hoop films toegevoegd bij "updates mijn films". Ik heb gevonden hoe ik ze één voor één kan weg doen maar kan dat ook in één keer?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Je kan wel bij een map aangeven dat alle films die naar 'Mijn Films' gestuurd worden in die map komen. Dat had je ook kunnen doen, maar het kan niet in een keer (als ik me niet vergis).

Maar mij de nieuwe 'Mijn Films' duurt het heel lang voordat ik een film in een map heb. Ligt dat aan mijn computer? De rest van de site gaat wel gewoon super snel.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee dat kan helaas (nog) niet in een keer

Het ligt inderdaad aan je computer, die traagheid daar, maar ik vind wel dat het ook op mindere computers gewoon goed moet werken, dus ik ga op de lijst zetten dat het wat minder zwaar moet zijn, die functionaliteit.

gotti

• 14086 berichten
  • 5922 stemmen

Was het eerder bij die lijst ook niet mogelijk om meerdere films te selecteren en deze dan in één keer naar een andere lijst te plakken? Was wel handig imo.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Jordy schreef:

Nee dat kan helaas (nog) niet in een keer

Het ligt inderdaad aan je computer, die traagheid daar, maar ik vind wel dat het ook op mindere computers gewoon goed moet werken, dus ik ga op de lijst zetten dat het wat minder zwaar moet zijn, die functionaliteit.

Oké, wel raar want mijn computer is net nieuw en verder supersnel...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Oh dat is wel apart dan... zal er toch even naar kijken een keer

gotti

• 14086 berichten
  • 5922 stemmen

Ligt volgens mij aan je pc hoor. Zit hier achter een rete-snelle pc en het werkt hier vrij vlug dus...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zie dat Angrod Opera gebruikt, zal het daar eens in testen

Hannibal

• 9385 berichten
  • 3316 stemmen

Bij mij gaat het prima in Opera.

R.

• 66 berichten
  • 3650 stemmen

Het valt mij de laatste paar weken op dat ik veel films tegen kom waarvan ik bijna zeker weet dat ik erop gestemd heb. of ben ik nou gek aan t worden?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

R. schreef:

Het valt mij de laatste paar weken op dat ik veel films tegen kom waarvan ik bijna zeker weet dat ik erop gestemd heb. of ben ik nou gek aan t worden?

En dan? Je wil misschien zeggen dat je stemmen verdwenen zijn?

R.

• 66 berichten
  • 3650 stemmen

Kan ja, ik weet namelijk niet of er stemmen verdwenen zijn omdat ik niet echt mijn aantal stemmen bijhoud. Is dat mogelijk dan dat er enkele stemmen verdwenen zijn?

aegron

• 4030 berichten
  • 1279 stemmen

Is het misschien iets om bij de films een opmerking neer te zetten dat het niet de bedoeling is om daar te vragen waar een film verkrijgbaar is?

Ik wordt er namelijk helemaal kriegel van dat allerlei mensen gaan vragen waar een film verkrijgbaar is als er gewoon een knop bovenaan de pagina zit die antwoord geeft op deze vraag.

Als het om een heel obscure film gaat is het natuurlijk anders, maar dan kun je ook een pm sturen naar de mensen die de film wel gezien hebben?

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3313 stemmen

Bij "Ik Ben Joep Meloen" zijn alle berichten weg

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Mug schreef:

Dat heeft te maken omdat degene die als laatste iets postte aldaar op een automatische manier is geband, gepaard met het verwijderen van alle berichten.

Bij mij zie ik nu ook geen posts...maar als je even je instellingen aanpast in je profiel...berichten per pagina 10 stuks bijvoorbeeld...dan zie je dat er niks veranderd is.

Een klein bugje naar mijn mening.

Dit probleem misschien weer?

Wouter

• 18737 berichten
  • 3094 stemmen

Ik zie Alan Smithee altijd naast de regisseur gecredit staan hier. Dat klopt natuurlijk niet helemaal. kan daar geen betere oplossing voor komen?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Wouter, stuur toch eens een keer een correctie in. Dat is veel gemakkelijker.

En ja...hetzelfde 'probleem'. Maar de verkeerde oplossing gequote...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als ergens de berichten verdwenen lijken: even een berichtje plaatsen en gelijk weer verwijderen, dan is het allemaal weer opgelost

moet natuurlijk wel gefixed worden, maar tot die tijd...

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

In 'Mijn Updates' staan veel Disneyfilms waar MJBoogaard een bericht heeft geplaatst. Als je naar die films gaat dan staat er helemaal geen bericht van MJBoogaard...

aegron

• 4030 berichten
  • 1279 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

In 'Mijn Updates' staan veel Disneyfilms waar MJBoogaard een bericht heeft geplaatst. Als je naar die films gaat dan staat er helemaal geen bericht van MJBoogaard...

Dit waren allemaal berichten in de trant van: "waar kan ik deze film kopen?" Volgens mij zijn ze vervolgens weggehaald.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Juist.

Wouter

• 18737 berichten
  • 3094 stemmen

Mug schreef:

Wouter, stuur toch eens een keer een correctie in. Dat is veel gemakkelijker.

Doe ik regelmatig. (Nu ook gedaan bij 1 Alan Smithee) Maar ik vraag me af wat de heren van moviemeter van hiervan vinden. Naast elkaar of tussen haakjes.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ik wist niet dat Alan Smithee telkens apart werd benoemd op imdb, dus dat het dezelfde regisseur is (ik dacht misschien dat 1 der regisseurs zijn naam niet kenbaar wilde maken of zo).

Maar als het dubbel is heeft het weinig zin om beide te vermelden natuurlijk. Tussen haakjes de echte regisseursnaam lijkt me de beste oplossing.

Wouter

• 18737 berichten
  • 3094 stemmen

kos schreef:

Ik wist niet dat Alan Smithee telkens apart werd benoemd op imdb, dus dat het dezelfde regisseur is (ik dacht misschien dat 1 der regisseurs zijn naam niet kenbaar wilde maken of zo).

Alan Smithee is de naam die regisseurs op de titelrol laten zetten als ze hun naam er af willen laten halen, omdat ze niet achter de film staan. De regisseur moet dan tijdens de montage van de film gehaald zijn door de studio.

Overigens wordt de naam nu niet meer gebruikt; hij is te bekend geworden.

Maar als het dubbel is heeft het weinig zin om beide te vermelden natuurlijk. Tussen haakjes de echte regisseursnaam lijkt me de beste oplossing.

Mij ook. Of andersom bijv:

Dennis Hopper (als Alan Smithee)

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Wouter schreef:

Alan Smithee is de naam die regisseurs op de titelrol laten zetten als ze hun naam er af willen laten halen, omdat ze niet achter de film staan. De regisseur moet dan tijdens de montage van de film gehaald zijn door de studio.

Overigens wordt de naam nu niet meer gebruikt; hij is te bekend geworden.

Ja, dat weet ik allemaal wel, maar dan wordt niet de naam van de regisseur er alsnog als tweede bij gezet. Wat dat betreft is imdb dus wat verwarrend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.