- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Nee, maar hier is het een spatie tussen cijfers, niet echt hetzelfde.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12959 stemmen
Het staat gewoon lelijk. Dat doe je met een punt of komma toch ook niet.
Dat zijn dan ook lekker kleine leestekens, niet van die vieze grote vraagtekens.
Volgens (ik geloof Franse) regels dient de spatie voor een '?' in ieder geval net wat groter te zijn. 1/3 de grootte van een normale spatie dacht ik, maar pin mij er niet op vast 
Vind het veel lelijker zonder spatie.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Jordy, heb je iets verandert aan de functie 'Mijn Films'?
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Het is de tweede keer dat ik dit mee maak. Er worden zonder mijn weten (zo wel netjes zijn) toegevoegde films verwijderd.
Ik vind niet erg dat er films verwijderd worden maar dan MOET het wel netjes vermeld worden.
TOTAAL BEN IK NU 3 of 4 TOEGEVOEGDE FILMS KWIJT. AUB reactie. BVD
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Bedoel je films die ingezonden zijn of die ook daadwerkelijk waren toegevoegd?
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Bedoel je films die ingezonden zijn of die ook daadwerkelijk waren toegevoegd?
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3313 stemmen
Ik weet dat kappeuter wel eens films verwijderd. Volgens mij ging het dan vooral om erotische films.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Ik vind het niet echt een probleem dat er toegevoegde films verwijderd worden.
Ik vind het juist een groot probleem waarom ze er niet bijzeggen dat het verwijderd zijn.
Ongeacht wat voor soort film het is.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Nou, het punt is duidelijk, en het is inderdaad netter dat we de 'toevoeger' van een verwijderde film daarvan op de hoogte stellen. Eigenlijk een ongeschreven regel, waar ik (vergeef me vergeef me) niet bij stil heb gestaan.
Justice4All krijgt een pm. (het is trouwens ook 'netjes' om dit soort klachten kenbaar te maken via een pm naar een van de moderators) 
Aangezien nu toch iedereen weet heeft van 'het probleem'...een van de films die is verwijderd was de pilot aflevering van Beverly Hills 90210. Het kan best zijn dat er nog enkele pilots van tv-series op de site staan. Als iemand er toevallig eentje tegenkomt, schroom dan niet ons daarover te informeren. Dan ondernemen wij op de nette manier aktie.
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
Is die pilot van 90210 verwijderd? 
Daar had ik nog op gestemd omdat ik hem zo mooi vond toen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Pilots mogen toch helemaal niet meer op de site? (ondermeer nav de hele 'Twin Peaks discussie)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het overgrote deel van de pilots zijn toch tv-films? Of vergis ik me?
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
Weet ik niet, maar ik dacht dat ook eigenlijk. Maar als de discussie al is geweest dan moet ik er maar niet over beginnen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2119 stemmen
Weet iemand van de correctie-crew misschien hoe het met mijn voorstel bij Apocalypse Now staat?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Je correctie staat nog in de wachtrij in afwachting van onze beslissing.
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2292 stemmen
Ligt het nu aan mijn computer of zijn ineens alle berichten verwijderd bij Festen?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Dat heeft te maken omdat degene die als laatste iets postte aldaar op een automatische manier is geband, gepaard met het verwijderen van alle berichten.
Bij mij zie ik nu ook geen posts...maar als je even je instellingen aanpast in je profiel...berichten per pagina 10 stuks bijvoorbeeld...dan zie je dat er niks veranderd is.
Een klein bugje naar mijn mening.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat heeft te maken omdat degene die als laatste iets postte aldaar op een automatische manier is geband, gepaard met het verwijderen van alle berichten.
Huh??
inderdaad een bugje dat ik nooit kan reproduceren, onder sommige omstandigheden zie je geen bericht (is weer voorbij zodra er iemand een bericht plaatst). Er gaat dan iets fout bij het berekenen van het start en eindbericht op een pagina waardoor ie dan maar niets toont.
Art
-
- 13507 berichten
- 3666 stemmen
Ik het geprobeerd met die instellingen en zelfs met uit- en dan weer inloggen maar ik heb nog steeds geen berichten 
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Herstel....[dat werkte niet]
Profiel.....oudste bericht eerst (i.p.v. nieuwste bericht eerst).
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Als ik het goed begrijp ben ik dus geband? 
mikey
-
- 29002 berichten
- 5149 stemmen
Is het mogelijk om ergens een politieke statement te [plaatsen of doet de site daar helemaal niet aan???
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Gedragsregels
Het laatste dus, daar doet de site helemaal niet aan.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3313 stemmen
De film Kumo no Mukô, Ykusoku no Basho (2004) staat ook al onder deze titel op moviemeter namelijk:
Kumo no Mukou, Yakusoku no Basho (2004) het enige verschil is het dakje op de O en een U.
Toekan
-
- 9 berichten
- 15 stemmen
waarom herkent de site ' the weatherman ' nog niet ???
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.