- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als ik hier klik kom ik niet terug bij de discussie waar ik vandaan kom.
Waar was dit precies?
Hannibal
-
- 9406 berichten
- 3338 stemmen
Bij War of the Worlds.
Ik gaf een spoiler aan in het bericht van Kriss.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kom na melden weer gewoon bij WotW terug. Of bedoel je soms dat je niet precies op de juiste pagina terugkwam?
Hannibal
-
- 9406 berichten
- 3338 stemmen
Er gebeurde niets, ik klikte een aantal malen, maar hij bleef gewoon op dezelfde pagina (bedankt.Je melding zal nu....etc.) en kreeg even later een PM van Kos dat 1 keer misbruik melden genoeg is. Hij heeft mijn melding namelijk meerdere keren binnengekregen.
Ik wil het nog wel eens proberen, dan meld ik wel onterecht misbruik van iemand. 
Hannibal
-
- 9406 berichten
- 3338 stemmen
Ik heb zojuist (onterecht) misbruik gemeld bij hetzelfde bericht en kan nog steeds niet terug naar de film via de link.
Ik heb een screenshot gemaakt waar je het adres van de link eronder ziet staan.
Het is hetzelfde adres als wat in de adresbalk staat.
kos
-
- 46809 berichten
- 8937 stemmen
Ja, er staan nu inderdaad weer 7 misbruikmeldingen
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Hannibal toch. Zo kom je nog in aanraking met de zedenpolitie. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nou vreemd, ik zal vanavond of morgen nog eens kijken of het me lukt de bug te reproduceren.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Over het zoeksysteem. Kan zijn dat het al eens voorbij is gekomen, maar het lijkt mij wel handig als je bijvoorbeeld zoekt op 'Die Hard' dat hij dan alle drie films als resultaat geeft. Vroeger was dat zo, maar nu gaat hij direkt naar de eerste DH-film. Het is tevens ook erg handig voor als je een bepaalde reeks naar je eigen updates wilt slepen.
En ik vraag me ook wel af hoe het eigenlijk zit met de film die dagelijks met poster staat aangeduid bij het tv-overzicht. Is dat altijd de film met het hoogste gemiddelde of kiest stinissen die uit?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Over het zoeksysteem. Kan zijn dat het al eens voorbij is gekomen, maar het lijkt mij wel handig als je bijvoorbeeld zoekt op 'Die Hard' dat hij dan alle drie films als resultaat geeft.
Lastig punt, want als je op "it" zoekt wil je niet alle films met "it" in de titel.
Standaard zie je op home de films waar de meeste discussie heeft plaatsgevonden, dat zal in 90% van de gevallen de meest interessante titel zijn. De mods kunnen deze standaardkeuze "overrulen". Ik geloof dat Kappeuter dit regelmatig doet, ik doe het heel af en toe.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Nee, maar dan had je vroeger wel dat er populaire zoekresultaten stond en dat "it" er dan waarschijnlijk daarbij stond. Zo niet kan je altijd tussen de lijst even zoeken, als je bijvoorbeeld één woordje uit de titel weet krijg je alle zoekresultaten die daaraan voldoen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee, maar dan had je vroeger wel dat er populaire zoekresultaten stond en dat "it" er dan waarschijnlijk daarbij stond.
Ik denk dat er honderden films zijn op de site met "it" in de titel die aan de "populaire film"-criteria voldoen. Om maar niet te spreken van de films met een "M".
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, oké, maar dan kan je altijd nog scrollen. Het is gewoon, wat weegt zwaarder? Dat mensen meteen de film krijgen die ze intypen of keuze mogelijkheden voorgeschoteld krijgen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Precies, en bij korte zoekwoorden (als "die" en "hard") ga ik er dus maar van uit dat een precieze match voorkeur heeft boven een lijst van honderden films.
Bij langere zoekwoorden ("pirates") krijg je wel een compleet resultaat. Lijkt mij persoonlijk de beste oplossing.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Precies, en bij korte zoekwoorden (als "die" en "hard") ga ik er dus maar van uit dat een precieze match voorkeur heeft boven een lijst van honderden films.
Nou, daar ging het om
Ik denk dat U-96 zijn antwoord heeft. 
Hannibal
-
- 9406 berichten
- 3338 stemmen
Waarschijnlijk ben ik een pietlut, maar het viel me op en ik zal het maar even melden:
Superklein schoonheidsfoutje, denk ik.
Bij de updates:
Bij 'welke dvd('s) heb je als laatst aangeschaft' staat 'laatste bericht...door...' achter de paginanummers, en bij de andere topics staat hij eronder.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ligt het nou aan mij of ligt die site er 100 x per dag voor een paar seconden uit ?
Echt ik kom er amper op en als ik dan naar bijv het forum ga kan hij de pagina al niet meer vinden of hij gaat heel traag.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Superklein schoonheidsfoutje
Gaat (superlaag
) op de lijst
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ligt het nou aan mij of ligt die site er 100 x per dag voor een paar seconden uit ?
Echt ik kom er amper op en als ik dan naar bijv het forum ga kan hij de pagina al niet meer vinden of hij gaat heel traag.
Bedoel je nou Imageshack, want daar heb ik er wel last van, met MM niet.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Idole, L' (2002) staat twee keer op de site!
filmo
-
- 159 berichten
- 266 stemmen
Hoi,
Soms zijn er ook goede films op TV5 met nederlandse ondertitel. Misschien een idee om deze bij de TV selectie mee te nemen zo nu en dan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is dat ergens van te voren te vinden, die informatie?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Even een vraagje .
Waarom worden het aantal berichten van het forum niet bijgehouden ?
starbright boy (moderator films)
-
- 22609 berichten
- 5253 stemmen
Is dat ergens van te voren te vinden, die informatie?
www.tv5info.nl[/url] , en dan klikken op films. Staan ook nogal wat (mini)series tussen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als een film NL ondertiteld wordt uitgezonden, op een zender die in heel Nederland te ontvangen is, mag hij van mij in de lijst
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
Daar ben ik het mee eens. TV5 is overigens niet in 'heel' Nederland te ontvangen. Bij sommige kabelmaatschappijen zit de zender niet meer in het pakket, of in een pluspakket.
Maar enfin, de dekking is vrij groot.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
De programmering van TV5 staat volgens mij ook in menige tv-gids. In ieder geval in de VARA-gids.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.