• 17.245 nieuwsartikelen
  • 182.286 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.429 gebruikers
  • 9.464.390 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Tarantino

• 52 berichten
  • 1010 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Brak zou ik dit niet willen noemen (dat is nl. de enige film die *exact* aan je zoekopdracht voldoet) maar in dit geval misschien wat ongewenst inderdaad

hmm snap er niet veel van denk ik? :s Zoek je immers op 'After the Sunset' krijg je wél andere resultaten (Sunset blvd o.a)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er is inmiddels het een en ander aan geklust

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Ik zie dat bij films alle stemmen nu op 1 pagina staan. Klopt dit?

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Dat was vroeger ook zo, maar dan alleen bij films met minder dan 100 stemmen. Ik las ergens dat Jordy het weer ging aanpassen naar de vroegere situatie, en ik denk dat het nu nog niet helemaal goed is afgesteld.

davidov

• 3474 berichten
  • 2222 stemmen

vind het opzich wel handig...

Nooit meer uren zoeken naar "wat die ene user nou had"... ik weet er is een zoekfunctie maar toch, met je brouwser zoeken werkt sneller... Ook geeft die hele lijst een beter idee over hoe de verdeling is...

maar het zal de site wel aanzienlijk trager maken

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

De tip 150 lijkt nu goed te zijn. Die twee recente films die er nog in stonden zijn er uit.

Van God Los is nu uit de top 100 van recente films, maar staat nog niet in de top 250.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Zelva schreef:

Dat was vroeger ook zo, maar dan alleen bij films met minder dan 100 stemmen. Ik las ergens dat Jordy het weer ging aanpassen naar de vroegere situatie, en ik denk dat het nu nog niet helemaal goed is afgesteld.

Ik denk het ook. Bij de The Shawshank Redemtion met 1820 stemmen staan nu ook alle stemmen eronder.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Even een erg onbelangrijk bericht.

De prive-berichten staan niet meer in de updates/oud. Zou het een goed idee zijn om die te "customizen" in de toekomst.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Hannibal

• 9408 berichten
  • 3338 stemmen

Ik zie ineens in dit topic een blauwe arcering in een bericht.

(afbeelding)

Hebben meer mensen dat? Ik ben het nog nooit eerder tegengekomen en zie het alleen bij dit bericht.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je zoekopdracht wordt gehighlight

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

FisherKing schreef:

Even een erg onbelangrijk bericht.

De prive-berichten staan niet meer in de updates/oud. Zou het een goed idee zijn om die te "customizen" in de toekomst.

Sorry, ik vind dat ik wel genoeg tijd heb besteed aan die functionaliteit voor 10-15 mensen Vooral nu je in het menu een dikgedrukt getalletje ziet staan als je een PM hebt.

Hannibal

• 9408 berichten
  • 3338 stemmen

Jordy schreef:

Je zoekopdracht wordt gehighlight

Raar, ik heb helemaal niets gezocht, ik opende het topic gewoon vanuit mijn updates. Als ik hem nu opnieuw open staat hij er nog steeds. Maar goed, het zal wel een Opera-dingetje zijn

minime

• 79 berichten
  • 0 stemmen

Het enige waar ik nog steeds mee zit, is dat ik niet op de chat kan komen...heb het programma'tje geinstalleerd, maar niets helpt....

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Bij Requiem for a Dream staat 2x een link naar dezelfde filmscore op MusicMeter.

stevie

• 13 berichten
  • 1052 stemmen

Bij mij zijn zowel de top lijsten als de user lijsten rechts uitgelijnt.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Als ik niet weet hoe een bepaalde smily moet gebruiken, kan ik het nu niet meer opzoeken. Eerst kreeg je een lijst met smilies met daarnaast de tekens die je moet intypen om ze te krijgen. Die is nu vervangen door gewoon een vierkant met alleen de smilies erin, waaraan je nergens kunt zien hoe ze neergezet moeten worden. Als je erop klikt gebeurt er niks. Is er nog een andere manier?

U-96

• 11875 berichten
  • 2149 stemmen

Als ik op zo'n ding klik, dan krijg ik de code.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The One Ring schreef:

Is er nog een andere manier?

de FAQ

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hannibal schreef:

Maar goed, het zal wel een Opera-dingetje zijn

Nee dit kan niet aan je browser liggen. Vreemd, eens in de gaten houden.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Ik denk dat het aan Photoshop ligt...

cornelis

• 4744 berichten
  • 682 stemmen

Jordy schreef:

Vooral nu je in het menu een dikgedrukt getalletje ziet staan als je een PM hebt.

Dat helpt wel wat. Maar dan nog zie ik al die stemmen, en is de boel niet meer in te stellen zoals was.

Op zich wil ik best andere updates gebruiken, maar zie niet hoe ik de normale updates kan gebruiken en toch nog verrast kan worden door topics die ik niet zelf uitzoek en commentaar op films die ik niet (her)ken.

Dit alles constructief bedoeld.

Overigens laat Wouter weten dat ook Netscape 7 onder OS 9.2 hem niet in staat stelt MM te bezoeken. Blijft dus toch een dingetje.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wat was er eerst in te stellen dan aan de oude updates? En die stemmen staan toch onderaan, die hoef je toch niet te lezen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Overigens heb ik de search aangepast, minder streng afgesteld, zodat volgens mij nu alles gevonden moet worden. Hopelijk maakt dit de site niet trager.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

cornelis schreef:

Overigens laat Wouter weten dat ook Netscape 7 onder OS 9.2 hem niet in staat stelt MM te bezoeken. Blijft dus toch een dingetje.

Vind ik inderdaad (oprecht) erg vervelend, maar ik zie op korte termijn geen oplossing.

cornelis

• 4744 berichten
  • 682 stemmen

Jordy schreef:

Wat was er eerst in te stellen dan aan de oude updates?

Wel/niet stemmen zien, wel/niet toevoegingen zien. Nog wat inklap/uitklap-opties meen ik. En dus je privéberichten bovenaan.

En die stemmen staan toch onderaan, die hoef je toch niet te lezen?
Lijkt me gewoon zonde van de bandbreedte.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

cornelis schreef:

Wel/niet stemmen zien, wel/niet toevoegingen zien. En dus je privéberichten bovenaan.

Ohja. Was al tijden niet meer in te stellen, maar oude instellingen werden nog wel gebruikt.

Nou ja het lijkt mij "a small price to pay" om zo toch nog van deze functionaliteit gebruik te kunnen maken.

cornelis

• 4744 berichten
  • 682 stemmen

Laat er geen misverstand over bestaan dat ik blij ben dat het nog bestaat.

Maar ik probeer ook duidelijk te maken dat ik geen heil zie in de normale updates, en dat er op dat vlak best wat te verbeteren valt, volgens mij. Heel misschien ligt dat aan gebrek aan ervaring met die updates van mijn kant.

Maar is het echt onmogelijk om bijvoorbeeld in de normale updates gewoon alle films en topics te zien die nieuw zijn sinds je vorige bezoek?

Is er geen manier om te zien in welke films en topics waarin jij zelf hebt geparticipeerd sinds je laatste bezoek is gereageerd?

Nogmaals, misschien mis ik iets, maar dat is de manier waarop ik graag bij zou willen kunnen blijven.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

En die manier vergt wat disciple, nl. alles dat je interessant vindt even met één druk op de knop "naar je updates verplaatsen". Als je dat gedisciplineerd doet heb je één pagina waarop je alle actuele discussies ziet, aan de kleur van het icoontje zie je of het nieuw is sinds je laatste bezoek, en blijf je bij voor al je persoonlijke discussies. De keren dat je wat langer op de site bent, ga je lekker in de "normale" updates pagina snuffelen wat er allemaal aan nieuwe discussies zijn. Interessante dingen verplaats je weer naar je eigen updates.

Ik snap de aantrekkingskracht van de oude updates wel bij een site zoals 'ie drie jaar geleden was, maar IK gebruik ze nu zelfs al niet meer, omdat je na een dag afwezigheid gewoon een uur bezig bent om alles bij te lezen. Eigenlijk vind ik het alleen nog te verantwoorden als moderator-tool.

Maar goed, voor die paar mensen trekt de site die zware pagina nog wel, maar ik sta gewoon niet te popelen om veel te doen aan die pagina. Ik geloof oprecht dat met een beetje gewenning de nieuwe manier van updates "bedrijven" veel handiger is.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

cornelis schreef:

Maar is het echt onmogelijk om bijvoorbeeld in de normale updates gewoon alle films en topics te zien die nieuw zijn sinds je vorige bezoek?

Nee, want dit kan dus momenteel gewoon. Alles met een oranje icoontje heeft nieuwe berichten sinds je laatste bezoek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.