- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Werkt ie op de nieuwe site ook nog ?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Is de nieuwe server al van kracht?? zo ja doet die nieuwe (of eigenlijk de oude) uitgebreide zoekfunctie het al?
Zo nee gaat dat nog gebeuren? Dank
Hannibal
-
- 9408 berichten
- 3338 stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De site gaat morgenavond rond een uur of 7/8 's avonds offline. Ik hoop dat de site donderdag in de loop van de middag terug online is.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13070 stemmen
Als je er nu 21:00 van maakt kan ik nog snel m'n film zien en stemmen 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dat doe je goed.
Om 8 uur zijn we toch al allemaal even stil en 's avonds kijken veel mensen naar PSV.
Donderdagochtend sta ik om half 7 al op t voetbalveld en ben ik de rest van de dag waarschijnlijk toch te brak om ook maar aan een PC te denken.
Dus ik zie de nieuwe site vrijdag wel tegemoet. 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Om 8 uur zijn we toch al allemaal even stil en 's avonds kijken veel mensen naar PSV.
Whoops, denkt Jordy nu. Want die kraker wil hij natuurlijk zelf ook wel zien. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
woendagavond = exportjes draaien en importeren enzo, kan prima met half oog op tv 
kittyklitty
-
- 299 berichten
- 1511 stemmen
Heel subtiel...
In gedachten bij allen die ons in WO II ontvallen zijn, staat MM ook stil bij deze gebeurtenissen en heeft bepaald dat voor onbepaalde tijd de server uit de lucht gaat.
Wij rekenen op uw begrip !

Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Nog een verzoekje voor Jordy. Is het niet mogelijk om steeds de pagina die te zien is bij films steeds vol te zetten met de laatste berichten? Nu heb je om de zoveel tijd maar 1 of 2 berichten staan (op een nieuwe pagina) en dan kun je niet direct zien waar het een reactie op was.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Zijn de oude updates eigenlijk nog te gebruiken bij de nieuwe site?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
...en dan kun je niet direct zien waar het een reactie op was.
Dat is 't voordeel van de nieuwe updates.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Dat is 't voordeel van de nieuwe updates.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Oeps, je hebt gelijk. Ik dacht dat hij het over de pagina's had van de oude updates. Voortaan beter lezen U.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Nog een verzoekje voor Jordy. Is het niet mogelijk om steeds de pagina die te zien is bij films steeds vol te zetten met de laatste berichten? Nu heb je om de zoveel tijd maar 1 of 2 berichten staan (op een nieuwe pagina) en dan kun je niet direct zien waar het een reactie op was.
Lijkt mij een goed plan. Op die manier zou je dus die pagina met 1 of 2 berichten aan het begin van de thread krijgen.
Het hangt overigens af van je instelling; nieuwste berichten eerst, of oude berichten eerst. Maar je zou dan het zo kunnen maken dat sowieso bij elke instelling de pagina vol wordt gemaakt zodra je op een filmpagina komt.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Zijn de oude updates eigenlijk nog te gebruiken bij de nieuwe site?
Ja. (Alleen) Diegenen die 'm nu ook nog gebruiken kunnen 'm op de nieuwe site weer gebruiken.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Lijkt mij een goed plan. Op die manier zou je dus die pagina met 1 of 2 berichten aan het begin van de thread krijgen.
Het hangt overigens af van je instelling; nieuwste berichten eerst, of oude berichten eerst. Maar je zou dan het zo kunnen maken dat sowieso bij elke instelling de pagina vol wordt gemaakt zodra je op een filmpagina komt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Jordy, zit dat ene 'back-forward' gedoe van mij er ook in?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ja. (Alleen) Diegenen die 'm nu ook nog gebruiken kunnen 'm op de nieuwe site weer gebruiken.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy, zit dat ene 'back-forward' gedoe van mij er ook in?
wat was dat ook al weer?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Om de laatste pagina altijd "vol" lijkt me nogal verwarrend werken. Het lijkt me logischer om gewoon aan te houden dat als er minder dan 5 berichten op een pagina staan, de HELE vorige pagina mee te nemen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
wat was dat ook al weer?
Dat je bij de nieuwe updates (films en forum) je bij elk topic een Terug/Volgende-knop hebt. Dan hoef je niet steeds terug naar de hele lijst en een nieuw topic aan te klikken. Kost aanzienlijk meer tijd.
Het systeem wat ik nu gebruik werkt ook nog prima (topicnummers opschrijven).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Aha, dat zit er (nog) niet in. Ik zou tot die tijd gewoon alle links die je wilt zien in een nieuw tabblad openen
NERD
-
- 1733 berichten
- 1459 stemmen
Misschien al eens voorgesteld. Maar zeker nu de site groter en groter wordt en er meer en meer pagina's met commentaar onder de films komen zou het wel handig zijn als je per film je eigen commentaren kan zien.
Misschien zelfs een overzicht van films waar je op gestemd hebt, maar nog geen commentaar op hebt gegeven. Andersom is natuurlijk ook handig, doch minder belangrijk naar mijn mening.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Om de laatste pagina altijd "vol" lijkt me nogal verwarrend werken.
Wat is daar verwarrend aan?
Het lijkt me logischer om gewoon aan te houden dat als er minder dan 5 berichten op een pagina staan, de HELE vorige pagina mee te nemen.
Ook goed.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zou het wel handig zijn als je per film je eigen commentaren kan zien..
Kan straks op de nieuwe site
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat bepaalde berichten dan de ene keer onderaan pagina 2 staan, even later weer halverwege pagina 3, dan weer halverwege pagina 2. Lijkt me verwarrend om dan iets terug te zoeken. Maar goed, misschien valt dat wel mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.