- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
neo
-
- 15440 berichten
- 10074 stemmen
Ik vind dat moed indrinken rond deze tijd best wel mag 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wees eens de BOB.
hilversum noord - hilversum centrum is goed te doen op de fiets 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Dan ben je de BOF. (bewust onbeschonken fietser)
R.
-
- 66 berichten
- 3693 stemmen
Even een opmerking over de televisie sectie op deze site. Ik gebruik deze dagelijks, maar t valt me al een tijdje op dat regelmatig sommige films die op tv komen niet vermeld worden. Zoals internal affairs vanavond op veronica.
Ik was al aan het zoeken of t mogelijk was om t zelf toe tevoegen... Met andere woorden ik zou best films toe willen voegen aan de tvgids als ze er niet tussen staan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als er een film ontbreekt kan je dat melden bij stinissen. 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Even het alcoholgebruik van dit weekend afwachten, maar er zit een goede kans in dat het zondag gaat gebeuren inderdaad
Dan kan ik de crew eindelijk weer lastigvallen met allemaal toevoegingen! 
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Liever: blijmaken met foutloze toevoegingen.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13070 stemmen
Valt ook mij op. Heb thuis nog enkele films die ik wel wil zien maar nog niet op MM staan ... en daar wacht je dan toch maar even mee 
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
In principe blijft de mogelijkheid van het toevoegen van films nog even gesloten bij het online gaan van de nieuwe site. We willen eerst even goed testen hoe de site en alle reguliere modtools en sitefunctionaliteiten werken.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Op de nieuwe site kan trouwens gevarieerd worden in hoogte van het plaatje dat bij de film staat.
Dit geeft de mogelijkheid om plaatjes altijd in de juiste verhoudingen te tonen: vink nu voortaan altijd 'keep aspect ratio' aan wanneer je een plaatje op juiste grootte maakt. Zet de breedte op 200 pixels, en de hoogte zal op deze manier altijd automatisch bepaald worden door het fotoprogramma.
Veel nieuwe posters komen nu op 200x286 uit. Posters van Franse films komen op 200x266 uit.
Ook met stills is het nu handig dat nu geen zwarte randen meer geplaatst hoeven worden. Houd svp wel een ondergrens van 150 pixels hoog aan.
R.
-
- 66 berichten
- 3693 stemmen
Als er een film ontbreekt kan je dat melden bij stinissen. 
Ok bedankt! Volgende keer kan ik beter de FAQ lezen voordat ik een vraag stel 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Als je het woord "Kroon" zoekt, dan geeft de zoekmachine geen resultaten.
Om de film Kroon, De (2005) te vinden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Verhuizing wordt (onder voorbehoud) helaas pas donderdag, er moet nog het een en ander aan de server gedaan worden
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Kun je op de niewe site ook zien op welke datum je op een bepaalde film gestemd hebt (bij je profiel/ stemmen)?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2149 stemmen
Wel prettig dat koninginnedag. Daardoor is de site aanzienlijk sneller merk ik.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Volgende keer gewoon wat vager zijn met data noemen Jordy, scheelt je een hoop excuses 
"Verhuizen? Mwa.. dit jaar ergens?"
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Hoe gaat die link waarbij je kan zien op welke films je in welk jaar hebt gestemd ook alweer?
davidov
-
- 3474 berichten
- 2222 stemmen
same here 
(makes you wonder what other secrets he's hiding
)
Vive La Fête
-
- 153 berichten
- 545 stemmen
Hoe kan je iegenlijk weten wat je account-nummer is??
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Linksboven op je username klikken en dan krijg je in je browser user=accountnummer te zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.