• 17.266 nieuwsartikelen
  • 182.334 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.433 gebruikers
  • 9.465.341 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Heb er ooit wel eens mee gespeeld, maar vond het uiteindelijk nogal een onzinnig idee. Die hele Active Desktop, overigens. Het hele idee van een desktop is toch dat er programma's overheen staan?

Gebruik inmiddels geen Windows meer, dus het zal er niet komen, sorry

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Bij Fanfan La Tulipe

1 stem

0,50 gemiddeld

Bekijk stemoverzicht, klikkerdeklik:

Er is nog niet gestemd op deze film.

Opgelost met de nieuwe site? Ik hoop het. Ik ben zo razend benieuwd wie die 0,5 ster heeft gegeven.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

En weg is 'ie.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Nou .

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Er was geen stem dus. Ik heb gewoon even gestemd en mijn stem vervolgens weggehaald. Daarna stond er geen stem meer.

Het is misschien te wijten aan een verwijderde stem van een gebande user. Of zoiets.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Ja, dat snap ik.

lngrid

• 1234 berichten
  • 554 stemmen

Het komt vaker voor, heb zoiets ook al wel eens opgemerkt bij een film die drie stemmen had maar stiekem toch maar twee.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2771 stemmen

Jordy schreef:

Heb er ooit wel eens mee gespeeld, maar vond het uiteindelijk nogal een onzinnig idee. Die hele Active Desktop, overigens. Het hele idee van een desktop is toch dat er programma's overheen staan?

Gebruik inmiddels geen Windows meer, dus het zal er niet komen, sorry

Het is inderdaad te onzinnig voor woorden. Het gaat ook meer om de eye candy he.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2628 stemmen

Vind trouwens niemand dat de alternatieve top 100 niets voorstelt? Ik bedoel, je kan er niet zo veel mee aangezien bijv. een film als Pulp Fiction, die de meeste stemmen heeft gekregen van alle films, dan ook een veel grotere kans heeft om in die lijst op nr 1 te staan. Zo is het eigenlijk met alle films in die lijst: hoe meer stemmen, hoe groter de kans dat je hoog staat.

Hannibal

• 9408 berichten
  • 3338 stemmen

Nee, hoe meer in de persoonlijke top-10 van users, hoe hoger. Pulp Fiction kan wel bijna 2000 stemmen hebben, maar als niemand hem in zijn top-10 zet dan komt hij in de alternatieve lijst niet voor.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2628 stemmen

Dat is waar, maar een film die door bijna 2000 mensen gezien is heeft veel meer kans dan een film die bijv. door 500 mensen gezien is.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

en.... ?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2628 stemmen

Het maakt mij ook niks uit, ik vind alleen dat die lijst eigenlijk nergens op slaat.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

MM top 100?

Ik vind het wel aardig eigenlijk!

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij kunnen dit topic en dit topic best samengevoegd worden.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Slotje is beter in dit geval.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Dat een film zoals Saw met meer dan 400 stemmen niet in de top 250 staat vind ik onbegrijpelijk. Jullie hebben als criterium dat een film 2 jaar uit moet zijn om in aanmerking te komen voor de top 250. Jammer voor die mensen die op zoek zijn in top 250 naar een leuke horror/thriller film. Neem een voorbeeld aan zoals bij IMDB.

Of wat mij voorstel is is om nog een criterium toe te passen. Namelijk films die jonger zijn dan 2 jaar komen alsnog in aanmerking voor de top 250 indien men meer dan 400 stemmen bezit. want geloof me de score zal echt niet drastisch wijzigen na dit aantal.

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Ik zie het probleem niet zo. Als je een tip wil van recente films kijk je in de top 100 recent.

Na een dvd release en na de eerste vertoning op tv vindt er altijd nog een correctie plaats. We hebben een aantal jaren een top 250 gehad met recente films erin, en dat is niet goed bevallen. Er was ook veel meer stemfraude met recente films dan nu het geval is.

De huidige opzet zal blijven.

Don Gertus

• 1543 berichten
  • 0 stemmen

soboer schreef:

Jammer voor die mensen die op zoek zijn in top 250 naar een leuke horror/thriller film.

Alsof er geen leuke(goede) horror/thriller films gemaakt zijn 2002.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

soboer schreef:

Jammer voor die mensen die op zoek zijn in top 250 naar een leuke horror/thriller film.

Mensen die op zoek zijn naar een leuke, goed gewaardeerde horrorfilm, kunnen toch ook prima terecht op http://www.moviemeter.nl/?lijs...

as

• 3548 berichten
  • 5932 stemmen

Zelva schreef:

(quote)

Mensen die op zoek zijn naar een leuke, goed gewaardeerde horrorfilm, kunnen toch ook prima terecht op http://www.moviemeter.nl/?lijs...

Goh dat die saw zo hoog staat..

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Onbegrijpelijk ja.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13070 stemmen

Die hele top is nogal vreemd. Haute Tension staat erg laag, Irréversible onder horror, Psycho naast een Braindead, die op zijn beurt ook weer veel te laag staat. Jacob's Ladder is inderdaad een leuke psychologische triller. The Nightmare Before Christmas ... sorry

Mensen die na Bad Taste zin in meer hebben, zou ik absoluut die lijst niet voorschotelen.

as

• 3548 berichten
  • 5932 stemmen

Onderhond schreef:

Die hele top is nogal vreemd.

Mee eens

Mensen die na Bad Taste zin in meer hebben, zou ik absoluut die lijst niet voorschotelen.
Alsof Braindead het ultieme is.. Begrijp me niet verkeerd, Braindead is een heerlijk filmpje, maar er zijn er zat die beter zijn.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Het gaat er niet zozeer om welke film beter is, als wat er nu precies onder horror wordt verstaan.

aegron

• 4030 berichten
  • 1290 stemmen

Is het ook mogelijk om iets in de site in te bouwen zodat je in de update pagina ook op de user kunt klikken en dan zijn/haar profiel te zien krijgt?

Nu moet je eerst naar de film toe om op de username te klikken om het profiel te bekijken.

En een tweede punt: zou op de pagina met imdbcodes een checkbox kunnen worden ingevoerd bij de films zonder imdbcode, zodat je deze aan kunt vinken als je zeker weet dat de film niet imdb staat? Nu blijven veel films de hele tijd staan omdat ze niet op imdb staan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

aegron schreef:

Is het ook mogelijk om iets in de site in te bouwen zodat je in de update pagina ook op de user kunt klikken en dan zijn/haar profiel te zien krijgt?

Ja, dat is op de nieuwe site zo

En een tweede punt: zou op de pagina met imdbcodes een checkbox kunnen worden ingevoerd bij de films zonder imdbcode, zodat je deze aan kunt vinken als je zeker weet dat de film niet imdb staat? Nu blijven veel films de hele tijd staan omdat ze niet op imdb staan.

Het hele idee achter die pagina is toch juist dat het een overzicht geeft van alle films waarbij dit al een keer aangevinkt is?

aegron

• 4030 berichten
  • 1290 stemmen

Jordy schreef:

Het hele idee achter die pagina is toch juist dat het een overzicht geeft van alle films waarbij dit al een keer aangevinkt is?

Ik dacht dus dat dit de films waren waar überhaupt nog geen imdbcodes voor ingevoerd waren.

stom

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Gaat de site nu aankomend weekend op de schop, Jordy?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Even het alcoholgebruik van dit weekend afwachten, maar er zit een goede kans in dat het zondag gaat gebeuren inderdaad

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.