- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
als jullie nou niet zoveel bugs hadden gevonden had de site allaaaaang online gestaan 
Nee maar goed dit weekend heb ik eigenlijk niet zo veel tijd. De hele server moet nog ingericht worden, er moeten nog een paar bugjes gefixed worden... dat ga ik lekker op m'n gemak doen de komende anderhalve week.
Misschien moet ik maar gewoon geen data meer noemen bij dit soort dingen 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
LOL
Je neemt de 'Dag van de Arbeid' nu wel erg letterlijk 
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1706 stemmen
Zou een mooi verjaardags cadeautje zijn voor mij

Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Zou een mooi verjaardags cadeautje zijn voor mij

Kijk, daar doen we het dus voor ! 
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1706 stemmen
Ik word er helemaal emotioneel van Chain 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Even een mdededeling van huishoudelijke aard: sommigen zullen het misschien al gemerkt hebben, maar ik hou me sinds een weekje of wat definitief niet meer bezig met het modereren van de site. Vandaar na lange wikken en wegen mijn nieuwe ondertitel die volgens mij het beste weergeeft wat m'n taak is op de ze site (nl. het technische gedeelte)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik dacht eerst dat er admiraal stond. 
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Ik dacht eerst dat er admiraal stond. 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Bij deze dus gepromoveerd tot admiraal. (Jezus, wat gaat typen toch lastig als je gedronken hebt. Ik doe morgen wel een spellingcheck)
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Koning, Keizer, Admiraal.... etc... 
Sorry, flauw
pikedre
-
- 87 berichten
- 660 stemmen
Weet niet waar ik het kan melden... maar de film deadly outlaw: Rekka staat nog niet in het televisie lijstje voor vandaag om 22:00 op MTV
is zeker de moeite waard
Thnx
Hannibal
-
- 9408 berichten
- 3338 stemmen
Even een PM sturen naar Stinissen, dan zet hij hem er wel bij.
pikedre
-
- 87 berichten
- 660 stemmen
Sorry, ik las het net !! Heb het al gedaan... Thnx
XfofaXX
-
- 566 berichten
- 1444 stemmen
Even een mdededeling van huishoudelijke aard: sommigen zullen het misschien al gemerkt hebben, maar ik hou me sinds een weekje of wat definitief niet meer bezig met het modereren van de site. Vandaar na lange wikken en wegen mijn nieuwe ondertitel die volgens mij het beste weergeeft wat m'n taak is op de ze site (nl. het technische gedeelte)
Kheb er nog niet echt op gelet, maar op een of andere manier viel het mij nu ook op dat er iets anders is! Maar wat stond er vroeger dan eigenlijk onder de naam?
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar Jordy dit is mijn vraag:
Zou het misschien een goed idee zijn om bij televisie ook canal+ te zetten met de films die in die maand te zien zijn.
Daarbij hoef je dan niet aan te geven welke films er elke dag komen(teveel werk en onoverzichtelijk). Maar wel dat je kunt zien welke nieuwe films er op komen en op welke datum de première op canal + is.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee ik vind persoonlijk dat we het gewoon bij de zenders moeten houden die algemeen te ontvangen zijn.
Bovendien moeten we anders bij het toevoegen van Canal+ alle abo-kanalen toevoegen, Cinenova enzo.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Maar wat stond er vroeger dan eigenlijk onder de naam?
Zie het berichtje boven je.
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Bovendien moeten we anders bij het toevoegen van Canal+ alle abo-kanalen toevoegen, Cinenova enzo.
Cinenova is overgenomen door Canal +, btw....
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Nee ik vind persoonlijk dat we het gewoon bij de zenders moeten houden die algemeen te ontvangen zijn.
oh oké was maar een vraagje omdat ook tcm enz. er bij staan dat zijn ook betaalbare kanalen maar dan heb ik een antwoord.
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
TCM staat er niet bij
heeft die er eerst ook niet bijgestaan dan??
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
nope
Oh oké dat meende ik maar ik zal me wel vergist hebben, sorry
Weet niet waar ik het dan vandaan haalde maar het maakt ook niet uit.
neo
-
- 15440 berichten
- 10074 stemmen
Is wel een topic over die misschien maar weer eens vaker omhoog geschopt moet worden 
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2771 stemmen
bij De Site > Algemeen > Moviemeter Update tracker voor Active Desktop:
Ik was vandaag weer eens een beetje aan het aanklooien met mijn active desktop en toen bedacht ik me dat het wel erg gaaf zou zijn als ik een moviemeter tracker op mijn desktop zou hebben. Dit is dus een overzicht van de updates pagina die je op je eigen desktop kan zetten. Is dit technisch haalbaar en is er ooit wel eens iemand aan begonnen? Het lijkt me echt superstoer om te hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.