- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja maar die kun je nog niet doorzoeken zonder eerst de user op te geven, ga ik gelijk op de lijst zetten 
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ik kreeg net weer een melding dat ik een privebericht zou hebben. Vervolgens klik ik erop om even te kijken en dan zie ik helemaal geen bericht maar enkel de oude berichten. Ik heb dit al 2 keer eerder gehad.
Jordy misschien enig idee hoe dit kan? Of heb jij de mogelijkheid om te zien wie een bericht heeft gestuurd?
Ik heb vandaag wel een aantal berichten gestuurd en ook wat dingen terug gehad. Bij 2 van die berichten zat er niet zo heel veel tijd tussen volgens mij. Misschien dat dat er iets mee te maken kan hebben ofzo. Ik zou het niet weten 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee geen idee, vreemd. Heb dit zelf nooit ondervonden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Mooi
even een reminder, vanavond 22.00 dus zou ik het weer erg op prijs stellen als er getest kan worden. Bugs van de vorige keer zouden er iig allemaal uit moeten zijn, ik zal kijken of ik me voor vanavond ook nog tot het bouwen van wat nieuwe functionaliteit kan zetten
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Ah joh, Jordy wordt ook al een dagje ouder.....
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ik neem aan dat het alweer gesloten is? jammer.
starbright boy (moderator films)
-
- 22644 berichten
- 5258 stemmen
Wat mij soms lichtjes stoort is dat er zich users kunnen aanmelden met namen als Goodfella_90 en Speedy123. Is daar niet iets aan te doen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmn, moeilijk. Zolang het niet kwaad bedoeld is en er geen "misbruik" van gemaakt wordt vind ik het voorkomen hier van veel werk voor een klein probleem.
starbright boy (moderator films)
-
- 22644 berichten
- 5258 stemmen
Kan ik me indenken.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ik denk dat we even wat duidelijke richtlijnen moeten opstellen omtrent die namen, want ik stoorde me er ook al meteen aan.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2223 stemmen
ik struikelde er toevallig ook net over, ik vond dat speedy opeens vreemde posts maakte die niet geheel bij zijn "oude" gedrag hoorden.
Bleek dus idd een nieuw lid te zijn.
Maar ik vind dat je hier weinig tegen kan doen zoals jordy al zei zolang er geen misbruik van gemaakt zal worden.
Trouwens grote kans dat die user binnen een maand niet meer van zich laat horen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat mij soms lichtjes stoort is dat er zich users kunnen aanmelden met namen als Goodfella_90 en Speedy123. Is daar niet iets aan te doen?
Nieuw? Is wel triest. De 23 komt van mijn geboortedag. Dat zal opletten geblazen zijn met die 123. 
neo
-
- 15440 berichten
- 10074 stemmen
Ik kreeg net weer een melding dat ik een privebericht zou hebben. Vervolgens klik ik erop om even te kijken en dan zie ik helemaal geen bericht maar enkel de oude berichten. Ik heb dit al 2 keer eerder gehad.
Heb hetzelfde al herhaaldelijk gehad op beiden sites.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Is mij ook al een paar keer overkomen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Eigen schuld, moeten jullie maar een originelere nickname verzinnen
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
/Maakt snel een account genaamd "BoordAppel2" aan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En dan komt er eentje met de nick BoordAppels. 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Heb hetzelfde al herhaaldelijk gehad op beiden sites.
Verwijde die berichten dan ook...;)
Nee, das idd een vervelende bug...:?
neo
-
- 15440 berichten
- 10074 stemmen
En dan komt er eentje met de nick BoordAppels. 
Het meervoud is toch BoordAppelen...
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
bij De Site > Algemeen > Ongelezen posts?:
Hoe kan ik zien wanneer ik op dit forum kom in welk topic er posts zijn die ik nog niet heb gelezen? Of is dit niet mogelijk, nu klik ik op elke subcategorie en kijk ik of ik niet de laatste post heb in een topic waarvan ik zeker weet dat ik heb gepost.
Alvast bedankt!
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Wanneer je ingelogd bent zijn nieuwe berichten, films of stemmen sinds je laatste bezoek met een icoontje aangegeven
Ik zou het FAQ even doorlezen, daar staat het allemaal wel in.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Hmm, heb ik gedaan maar ik klikte altijd gewoon op forum en niet op updates...O-)
Bedankt U-96!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.