- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Jordy is een Kick Wilstra fan. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bedankt voor de testronde van gisteren, weer genoeg te doen
Komend paasweekend de volgende ronde
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
http://www.moviemeter.nl/?film...
Als ik de film via de zoekfunctie van de site wil bereiken, lukt dit op geen enkele manier. Ik kom er alleen door naar de toevoegingenlijst te gaan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Half april komt er een totaal nieuwe site waar dit allemaal weer werkt
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Wat ik vooral erg handig aan MM vind is dat bezochte links zich niet altijd apart houden in de back/forward-funktie.
Bijvoorbeeld het stemmenregister bij een film. Als je alle lijsten van 0.5 tot 5.0 sterren bent langsgelopen en je klikt op Back, dan gaat hij niet weer naar 4.5, 4.0 enzovoort, maar dan sta je weer meteen op de film. Dit moet wel blijven natuurlijk. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik moet er aan denken om een beetje vaker op die linken te klikken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wat ik vooral erg handig aan MM vind is dat bezochte links zich niet altijd apart houden in de back/forward-funktie.
Bijvoorbeeld het stemmenregister bij een film. Als je alle lijsten van 0.5 tot 5.0 sterren bent langsgelopen en je klikt op Back, dan gaat hij niet weer naar 4.5, 4.0 enzovoort, maar dan sta je weer meteen op de film. Dit moet wel blijven natuurlijk. 
Dat merk ik nu pas, vind het persoonlijk erg onlogisch (hoe het nu is), sorry. Ondanks dat het hele idee achter het functioneren van de site straks voor 90% nog steeds hetzelfde is, zal ik me toch maar voorbereiden op veel van dit soort kleine "wen"-dingetjes 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hoe bedoel je?
De linken van Google die de ads bevatten.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ik vind dat ook wel een handige functionaliteit trouwens
.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Weten jullie wat ik al een tijdje hier mis?
Dat een van de mod.'s (weet niet meer wie) een originele filmposters opzocht ipv dvd covers etc. Jammer 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Weten jullie wat ik al een tijdje hier mis?
Dat een van de mod.'s (weet niet meer wie) een originele filmposters opzocht ipv dvd covers etc. Jammer 
Als ik ze tegen kom, dan corrigeer ik ook af en toe ook weleens wat en wel meerdere mensen volgens mij ... maar ik ben geen mod 
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Dat gebeurt regelmatig. Alleen wordt dit meestal niet gemeld.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Als ik ze tegen kom, dan corrigeer ik ook af en toe ook weleens wat en wel meerdere mensen volgens mij ... maar ik ben geen mod 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Zie ik het nou verkeerd of was de MM-KGB-ploeg zojuist weer bezig? 
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Ik bedoel iemand van de mod was intenssief bezig met toevoegen, met een melding -netjes vind ik dat- dat er een filmposter is toegevoegd, niet altijd maar soms deed hij/zij dat.
Dat was ik. Omdat in 8 van de 10 gevallen geklaag komt als je een originele poster plaatst, ben ik min of meer opgehouden met het aankondigen van een wijziging.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Neem me niet kwalijk.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Komend paasweekend de volgende ronde
Zondagavond?
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Dat was ik. Omdat in 8 van de 10 gevallen geklaag komt als je een originele poster plaatst, ben ik min of meer opgehouden met het aankondigen van een wijziging.
O mij hoor(de) je niet klagen
Toch?! 
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
And same here 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Zet je hem weer open voor dezelfde personen als vorige week of moeten we opnieuw een PM sturen, Jordy ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zelfde personen + evt. nieuwe vrijwilligers
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Alleen jammer dat iemand op de testomgeving m'n "hoe te testen"-verhaal heeft verwijderd (of onvindbaar heeft verplaatst) 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Geen probleem toch? Inmiddels weten we nu heel goed hoe we moeten testen 
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Ontslag op staande voet! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.