- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Ik ben ook voor een puntensysteem bij berichten. Het zou helemaal mooi zijn als je dan bij de discussies kon kiezen de berichten te zien met een zelf gekozen minimum. Dan kun je inderdaad makkelijker de handige en/of interessante berichten bekijken. Of misschien wel een maximum haha.
Standaard zie je bij de film alleen berichten met een minimale score van (zeg) 2. Via een link kun je alle berichten zien. In je profiel kun je een andere "treshold" invoeren, zodat jij standaard alleen berichten ziet met een minimale score van x.
Even 1 pagina teruglezen... 
Locutus
-
- 606 berichten
- 5921 stemmen
Dat had ik gelezen, maar ik zei dat het mooi zou zijn als het gebouwd wordt 
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Ik heb gemerkt dat er bij Foute toevoegingen, de dubbele toevoegingen zijn. Is het niet verstandig om het te verwijderen, tenminste ééntje te verwijderen. Is het geen idee, om af en toe, de foute toevoegingen, om de zoveel tijd te bekijken voor dubbele toevoegingen? 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik heb gisteren The Leaving of Liverpool proberen toe te voegen. Die bleek al in de foutenlijst te staan. Maar waar is mijn toevoeging nu gebleven (met beter plaatje?). Het bewerkte plaatje heb ik inmiddels weggegooid. Ik heb ook geen melding van een moderator gehad.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Ja zulke handige mods heb je ook hier 
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Je had na het lezen van de foutlijst waarschuwing, ook enkel het betere plaatje kunnen insturen (vanuit de foutlijst dus). Maar dat maakt niet uit, de toevoeging staat nu 'gewoon' tussen de nieuwe toevoegingen.
Aangezien er per dag tientallen toevoegingen zijn, zal het even duren voordat deze beoordeeld is. Nog even geduld dus.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Even met voorrang behandeld. Alsjeblieft.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ja zulke handige mods heb je ook hier 
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is het niet verstandig om het te verwijderen, tenminste ééntje te verwijderen. Is het geen idee, om af en toe, de foute toevoegingen, om de zoveel tijd te bekijken voor dubbele toevoegingen? 
Nog een beter idee, we gaan straks (1 mei) de nieuwe site lekker met een LEGE foute toevoegingen-lijst beginnen 
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Nog een beter idee, we gaan straks (1 mei) de nieuwe site lekker met een LEGE foute toevoegingen-lijst beginnen 
as
-
- 3548 berichten
- 5932 stemmen
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Je kunt die foute toevoegingen-lijst ook helemaal afschaffen. Het is nu een ellenlange, nutteloze lijst met films die er soms al maanden in staan. Zie: http://www.moviemeter.nl/?fout
Dan krijgt de toevoeger wat langer de tijd om zelf een verbetering te maken, bijvoorbeeld een week in plaats van 48 uur en als dat niet gebeurt; deleten.
Als je dan als toevoeger meer tijd nodig hebt dan een week, kun je zelf de ingevoerde gegevens opslaan op je eigen computer.
P.S.- Hier is eigenlijk een apart topic voor, deze: http://www.moviemeter.nl/?foru... even verplaatsen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is nu een ellenlange, nutteloze lijst met films die er soms al maanden in staan.
Vaker opschonen lijkt me inderdaad gewenst, verder vind ik het nog wel een goed systeem (heb het net @!&#@! niet voor niks opnieuw zitten bouwen
)
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2433 stemmen
Kan je niet (op de nieuwe site) een systeem bouwen waar films die langer dan bijvoorbeeld 2 á 3 maanden in de foutlijst staan er automatisch uitgehaald worden of iets dergelijks? Of was je al zoiets van plan?
Moviestar
-
- 821 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet of het bij dit topic hoort maar heb verder gezocht en kon niets anders vergelijkbaars vinden maar waarom worden er geen series toegevoegd? Band of Brothers staat er ook op. En waarom worden er geen cabaret shows toegevoegd?? Vroeg het me af...
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
De site heet MovieMeter en series/cabaret zijn geen movies. Echter de scheidslijn tussen een mini-serie en film bleek erg dun te zijn. Vandaar dat mini-series zijn toegestaan. (Overigens nog niet eens zo heel lang) Het is een keuze die gemaakt is.
Moviestar
-
- 821 berichten
- 0 stemmen
De site heet MovieMeter en series/cabaret zijn geen movies. Echter de scheidslijn tussen een mini-serie en film bleek erg dun te zijn. Vandaar dat mini-series zijn toegestaan. (Overigens nog niet eens zo heel lang) Het is een keuze die gemaakt is.
Oke! thanx!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Bijna elke dag heb ik (iedereen?)op MM wel een tijdje dat posten heel langzaam gaat. Het kan natuurlijk ook aan mijn internetverbinding liggen. Soms heb ik weleens dat als ik dan iets post, dat het dan zolang duurt dat Firefox afhaakt en 'Done' laat zien, terwijl de typpagina (met voorbeeld) nog in beeld staat. Dan ging ik er altijd vanuit dat het bericht wel gepost is, maar dat het terugkeren naar de film/topic niet gelukt is. Om dat te controleren neem ik dan altijd de link van de film/topic en dan staat mijn bericht er altijd bij.
Net bij Trainspotting kreeg ik precies hetzelfde, maar ik ging dit keer eens controleren of hij ook op de update-pagina stond, maar dat stond het dus niet. Merkwaardig toch wel dat hij op mijn account dan als enige zichtbaar is. Voorheen wist ik dit niet.
Heeft iemand dit ook weleens ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik 
Als het een beetje meezit, zitten we over een ruime maand op een nieuwe server met compleet nieuwe code, even doorbijten dus nog.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
staat we were soldiers met mel gibson wel op de site? ik kan um niet vinden
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In De Site > Algemeen > De Nieuwe Site: feedback en opmerkingen:
In De Site > Algemeen > Nieuwe site en server (april 2005):
Nou laten we maar even een nieuw topic aanmaken dan 
Voor de mensen die dit nog niet mee hebben gekregen: de huidige code (programmatuur) van MovieMeter en MusicMeter is inmiddels al weer een jaar of 2 oud. Jordy heeft in die tijd veel geleerd, en het is hier een factor 10 drukker geworden... het werd dus weer 's tijd om opnieuw te beginnen. De afgelopen maanden heb ik (een half uurtje hier, een uurtje daar) van de grond af aan de site compleet opnieuw geprogrammeerd. Het einde hiervan begint in zicht te raken. Deze nieuwe site is trouwens qua uiterlijk en functionaliteit voor 90% hetzelfde als de site nu is, de veranderingen zitten vooral onder de motorkap.
De sites staan nu nog samen met een paar andere sites op een server (waar vorig jaar d.m.v. donaties nog het één en ander aan verbeterd is). De plannen zijn om eind deze maand een eigen server te regelen voor de sites (lang leve de Google-ads), en daar vanaf half april op de nieuwe code verder te gaan. Daarna wordt MusicMeter ook naar de nieuwe code omgezet, waarna MusicMeter ook op de nieuwe server verder zal gaan. Als ik het daarna nog niet zat ben is het daarna de tijd aan boekmeter.nl
Maar waarom ik dit topic nu begin: de nieuwe code moet (hoewel nog niet 100% af) goed getest worden, om zo de overgang zo soepel mogelijk te maken. Er is al (vooral door Queto, FisherKing en Dustyfan) uitvoerig getest, maar ik zou graag nog een man of 5-10 hebben die eens goed willen testen. Dus niet van "ik ben benieuwd wat er veranderd is, ik wil er wel eens door heen klikken", maar intensief test-data invoeren, rare dingen proberen te doen, test-toevoegingen doen, met verschillende browsers testen, etc.
Ik zoek een paar oudgedienden die hier vanavond (of als dat te kortdag blijkt te zijn: later deze week een keer) tijd voor en zin in hebben. Mensen die goed weten hoe alles hoort te werken, en hier al een jaartje of wat rondlopen. Geïnteresseerden kunenn me even een privébericht sturen.
Alvast bedankt!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij nader inzien ga ik nu lekker m'n nest in, en kan ik dus de rest van de avond geen nieuwe mensen toegang geven tot de nieuwe site. Mochten er mensen zijn die morgenavond (vanaf een uur of 10) willen testen kunnen ze nog steeds een PM sturen naar me.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
He Jordy, hoeveel tijd steek jij ongeveer in deze site?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
*kick*
Er hebben zich voor straks (10 uur) wat vrijwilligers gemeld. Als je dan ook mee wil testen kun je me nog even een PM sturen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.