• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.358 films
  • 12.566 series
  • 34.784 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.438 gebruikers
  • 9.466.254 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74740 berichten
  • 5988 stemmen

Berichten verplaatst naar het Opmerkingen Site topic. Hier voortaan svp vragen over de site stellen en niet een apart topic openen per vraag.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Graag gedaan us_raider.

Wel grappig, ik had dat ook altijd. In de tijd van de oude updates kwam ik er pas na maaaanden achter dat het bestond. Voorheen ging ik ook altijd elk topic of film langs om te kijken of iemand gereageerd had.

Ik dacht altijd dat die Updates-pagina een verzameling was van alles wat is verbeterd/nieuw is gekomen aan de site.

gotti

• 14091 berichten
  • 5949 stemmen

Voorheen heette het toch ook gewoon "updates"?

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Yep.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Is het al bekend wanneer de nieuwe site online gaat? Ja, hahahaha 1 April zeker.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

18 of 19 april, als alles mee zit

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Misschien een beetje een brutaal verzoekje:

Ik ben tot nu toe slechts 3 keer op de chat geweest. Vandaar dat ik de Chat-link onder Actueel hiernaast, zeer weinig gebruik.

De Updates-link daarentegen gebruik ik juist heel veel. Maar soms (of eigenlijk best vaak) gebeurt het dat mijn navigatievermogen me in de steek laat, waardoor mijn muis uitschiet naar de Chat-link. Dit heeft dan als gevolg dat Java de pagina probeert te laden: in combinatie met Mozilla Firefox en een trage internetverbinding is dit een nachtmerrie: het systeem loopt dan vast.

Zou de Chat-knop daarom niet heel misschien asjeblieft ergens anders naartoe kunnen worden verplaatst?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

vooruit, ik zet "forum" er wel tussen

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik zit al maanden met hetzelfde probleem maar ik durfde het eigenlijk niet te vragen omdat ik dacht dat ik de enige was .

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Heb ik ook regelmatig gehad, nee Phoenix je was niet de enige

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Phoenix schreef:

Ik zit al maanden met hetzelfde probleem maar ik durfde het eigenlijk niet te vragen omdat ik dacht dat ik de enige was .

Haha, precies de reden waarom ik er zo lang mee heb gewacht. Maar uiteindelijk dacht ik dat ik niet de enige kón zijn en dat ik me daarom moest opofferen voor mijn lotgenoten. Graag gedaan hoor (ik weet dat het er meer zijn).

Bedankt Jordy.

Edit: zie je, jassonn ook al

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

fantastisch, wéér een punt dus waarop de nieuwe site straks beter is (ga het hier niet meer aanpassen, even geduld dus nog)

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Die site moet wel ultiem worden zo langzamerhand!

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Ik begrijp niet waarom het zo'n probleem is. Het is gewoon een kwestie van netjes klikken.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Heb het daarjuist nog voorgehad, is een kwestie van milimeters maar gebeurt toch vaker dan je denkt

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Het is dat ik altijd de updatelinks zelf intik, maar zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt. Gewoon goed kijken waar je klikt ?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Als jij frequent de home-page van de site bezoekt en dus telkens met je muis de beweging naar de updates-link maakt wil je wel eens wat nonchalant en onoplettend worden.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Ik kan het me wel voorstellen, maar U-96 is altijd zo keurig daarin dat het voor hem een vreemde zaak is.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1706 stemmen

Het is mij meen ik nog nooit over komen, en om nou te zeggen dat ik zo nauwkeurig klik..

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Het gebeurt mij ook regelmatig hoor, maar meteen daarna klik ik dan op updates zodat het hooguit 1 a 2 sec. langer duurt.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Hmm.. bij nader inzien duurt het idd heel wat langer als je wél de Java-software hebt geinstalleerd .

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1706 stemmen

Jullie zuipen gewoon teveel.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Oh ja, dat zou ook nog kunnen. Even niet aan gedacht .

its my life

• 200 berichten
  • 0 stemmen

nog sneller graag ik wil de filmposters terug:(

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

LOL

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Morgen om 22.00 uur is de (waarschijnlijk) laatste testronde. Mensen die eerder hebben getest zijn weer van harte welkom, nieuwe mensen kunnen me weer een privébericht sturen. Bedankt!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Voor de testers een reminder: over 2 uurtjes gooi ik de boel weer open

Quentin

• 10218 berichten
  • 8592 stemmen

Ok ben weer present. Zelfde "locatie" weer?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yup! ik ben er zelf niet bij, dus ik zie morgen wel wat jullie allemaal tegen zijn gekomen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ok, ik kan toch meehelpen want mijn concert van vanavond gaat niet door.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.