• 17.293 nieuwsartikelen
  • 182.365 films
  • 12.566 series
  • 34.789 seizoenen
  • 656.285 acteurs
  • 200.451 gebruikers
  • 9.466.861 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De grote baas houdt niet van terugzoeken, wat was je voorstel?

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

OK. In herhaling:

flipsen schreef:

Waar ik wel eens benieuwd naar ben is een top 250, maar dan van de harde kern die hier op MM rondhangt. Dus zeg maar dat je dan alle loze 0.5 sterren stemmers en loze 5 sterren stemmers niet meeteld. Dit is misschien een beetje arrogant om zo te zeggen, maar ik ben toch benieuwd naar wat de die-hard-film-fans hier op de site voor top 250 (of 100) zouden samenstellen.

Dit is niet een idee die de site voor de gemiddelde bezoeker beter of interessanter maakt, maar voor de regelmatige bezoekers hier is het misschien wel eens leuk om te zien wat voor top lijst zij met zijn allen genereren. Deze lijst zou dan op een losse pagina kunnen komen te staan, die je niet zomaar vanuit de menus aan kunt klikken, maar gewoon hier de URL bekend maken.

Je zou dan bijvoorbeel alle stemmenv an iedereen uit de top 100 stemmers en/of top 100 berichten mee kunnen tellen, of iedereen meetellen die meer dan 1000 stemmen gegeven heeft.

Misschien een goed idee?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Aha, op die fiets. Is misschien wel eens leuk, maar de komende tijd stop ik m'n tijd liever in de nieuwe site.

akkkia

• 140 berichten
  • 0 stemmen

flipsen schreef:

OK. In herhaling:

(quote)

Dat kan ik je ook wel vertellen.

Het geijkte rijtje: donnie darko, alle lord of the ring troep, gooi er nog een paar 'sterkere/stoere' door scarface/pulp fiction o en last but not least een paar interessant klinkende buitenlandse titels. Klaar.

Geen dank hoor, flipsen.

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1079 stemmen

Ik denk dat je een hele andere toplijst krijgt dan de huidige. Natuurlijk ook met films Donnie Darko en Pulp Fiction erin, maar ook dat films die nu bijvoorbeeld onderaan in de toplijst, of er net niet in staan, ergens bovenaan eindigen. Stel dat je de stemgemiddelden neemt van de users uit de 'top 100 berichten', dan komt daar wel een leuke lijst uit voort denk ik. Het proberen waard

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

Is het misschien leuk om bij de films de link naar de officiële filmsite te plaatsen? Nu ga ik via de IMDB link naar de officiële site. Niet dat dat teveel moeite is hoor, maar het kan misschien ook wel zonder deze omweg.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik denk dat officiele filmsites niet eeuwig bestaan blijven (en moviemeter natuurlijk wel ), dan moet je dat dus ook weer bij gaan houden. Bovendien vind ik dat officiele site meestal weinig te bieden hebben.

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

Zavo schreef:

Ik denk dat officiele filmsites niet eeuwig bestaan blijven

Ja, dat is ook zo, dan krijg je op den duur alleen maar dode links....

Wordt inderdaad niks. Ik vind het trouwens wel altijd leuk om op de officiële sites te kijken, ook al staat er meestal niet veel bijzonders op, zijn ze wel vaak heel mooi gemaakt.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3690 stemmen

Het gebeurt trouwens ook geregeld dat een user bij een film, die nog uit moet komen, al even een link naar de officiële site post ...

Captain Pervert

• 4769 berichten
  • 2128 stemmen

Flawless (1999) is zaterdag 12 februari 2005 om 23:45 uur te zien op één.

Ik vind die naamsverandering, als je dit zo leest, werkelijk géén gezicht. Niet dat de site daar iets aan kan doen, maar de newage hippie Belg die dat heeft verzonnen wel. Simple is bliss, zeggen ze. En dat klopt vaak ook wel. Maar dit is shit.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kan de titel van het topic BAFTA 2003 niet veranderd worden in BAFTA AWARDS? Dan blijf je steeds met dezelfde naam zitten wat veel makkelijker is dan elke keer een nieuw topic te openen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Okee, bij deze

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dank U heer Jordy.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik zou graag het e-mailadres wijzigen van mijn profiel. Dit is namelijk het e-mailadres van mijn vorige werk. Kan iemand me vertellen hoe dat moet?

Thanks

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Ik heb je een pm gestuurd.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Staan we vandaag gelinkt op een cu2 site of zo .

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Zavo schreef:

Ik denk dat officiele filmsites niet eeuwig bestaan blijven (en moviemeter natuurlijk wel )

Leuke opmerking. Moest er vandaag ook aan denken: zal ik over tig jaar nog steeds aan het stemmen zijn op MM?

neo

• 15440 berichten
  • 10074 stemmen

In 2080 zou ik nog (als ik geen eigen computer meer zou hebben) met de rollator 20 km gaan lopen naar het internet cafe om te stemmen....

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

neo schreef:

In 2080 zou ik nog (als ik geen eigen computer meer zou hebben) met de rollator 20 km gaan lopen naar het internet cafe om te stemmen....

Zou me erg verbazen als ze tegen die tijd nog rollators zonder motortje hebben.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Zou je er met een motortje iets aan hebben dan

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

jassonn schreef:

Zou je er met een motortje iets aan hebben dan

Natuurlijk, daar kun je de propellor mee aandrijven!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Goed idee om de ads rechts te zetten. Alleen weet ik niet of het zo'n goed is om ze zwart wit te houden, ik denk elke keer dat de pagina nog niet helemaal geladen is

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kan het niet zo gefikst worden dat wanneer je op een van de ads klikt er een aparte window opent? Nu ben ik altijd weg van MM.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Dat vind ik ook echt ergerlijk, maar dat heb ik al eens gezegd denk ik

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee, heb ik geen invloed op.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13075 stemmen

Middenste muisknop (of wieltje) op een link opent bij mij altijd in een nieuwe tab (voor de ff'ers onder ons). Geweldige uitvinding.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Of Ctrl+klik zoals de Mac, wanneer je maar twee muisknoppen hebt.

neo

• 15440 berichten
  • 10074 stemmen

Rechtermuisknop, open in new window kan ook.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Onderhond schreef:

Middenste muisknop (of wieltje) op een link opent bij mij altijd in een nieuwe tab (voor de ff'ers onder ons). Geweldige uitvinding.

Euh, moet je dan ergens wat instellen?

Ik krijg dat nl niet.

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

Moet je eerst deze extensie installeren, dan moet hij het doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.