- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Het is me trouwens opgevallen dat wanneer ik een filmtitel intik bij Google, de eerste link echt heel vaak naar MM verwijst.
Komt dat simpelweg doordat ik via een Nederlandse provider surf, of hebben de internationale leden dat ook?
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat de meeste mensen IMDb als eerste link zien.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bij mij is het ook MM hoor. Maar het hangt ervan af of je kiest voor gewoon zoeken op internet of Nederlands zoeken. 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ik denk dat de meeste mensen IMDb als eerste link zien.
Ja, ik ook. Maar dus ook heel vaak MM (en dan als tweede of zo IMDb).
Ik heb het natuurlijk over gewoon zoeken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vijf maal geprobeert op gewoon zoeken met verschillende titels (minder bekende) en telkens imdb.
sander183
-
- 20 berichten
- 1619 stemmen
bij De Site > Algemeen > volgorde van films:
Als je naar de urls van de films kijkt zie je dat elke film een nummer heeft. Zo is:
www.moviemeter.nl/?film=1 : the perfect storm en
www.moviemeter.nl/?film=2 : big momma's house
zijn dit de favoriete films van de moderator of zo:)
sander183
-
- 20 berichten
- 1619 stemmen
Ik snap ook wel dat het over de volgorde van toevoeging gaat. Alleen grappig dat een nogal slechte film als big momma's house als tweede wordt toegevoegd. En ik neem aan dat de maker van deze site de eerste x aantal films zelf heeft toegevoegd...
sander183
-
- 20 berichten
- 1619 stemmen
Twee vragen:
- Kun je behalve bij de top 250 van het aantal uitgebrachte stemmen (in het usergedeelte) ook bij de andere users zijn wat het gemiddelde aantal punten is dat zij aan films geven
- Wat is het gemiddelde punten aantal over alle stemmingen ooit gedaan (dus het gemiddelde van alle films)
lijkt me wel leuk om te weten (dan kunnen we ook zien wat nu echt een gemiddelde film is)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Gemiddelde punten van users zijn te zien in de top 250 stemmers. Mij lijkt het trouwens wel een goed idee het gemiddelde ook op de algemene pagina van een user te zetten, omdat nou eenmaal niet iedereen in de top 250 staat. 
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13075 stemmen
Komt in de nieuwe site, voor zover ik het begrepen heb.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik snap ook wel dat het over de volgorde van toevoeging gaat. Alleen grappig dat een nogal slechte film als big momma's house als tweede wordt toegevoegd. En ik neem aan dat de maker van deze site de eerste x aantal films zelf heeft toegevoegd...
dat waren de films die in de eerste week van de site in de bios uitkwamen
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Kan iemand me helpen/vertellen hoe/waar ik oude forum (sneller) kan opzoeken
kappeuter (crew films)
-
- 74742 berichten
- 5988 stemmen
Ik snap je vraag niet. Kun je het wat duidelijker formuleren?
Dit is op het moment de enige forum zoekmogelijkheid: http://www.moviemeter.nl/?forumsearch
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Kan iemand me helpen/vertellen hoe/waar ik oude forum (sneller) kan opzoeken
TIP: Ga naar MyPip.nl, maak een eigen pagina aan, en zet alle forums die je wilt hierin, dat werkt perfect. Als je een oud forum niet meer kan vinden (of je weet de titel niet meer, dan heb je aan zoeken ook niets) kun je vanaf hier in één muisklik naar het juiste forum.
Ziehier een voorbeeld, een stukje van mijn pagina:

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wat bizar dat je je genoodzaakt voelt dat te gebruiken! Wat voegt dit toe aan de "mijn updates" functionaliteit?? (just curious)
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Wat bizar dat je je genoodzaakt voelt dat te gebruiken! Wat voegt dit toe aan de "mijn updates" functionaliteit?? (just curious)
Zo bizar vind ik dat niet hoor. Ik vind het makkelijker dan de updates-lijst. Deze staat op alfabetische volgorde, en in de updates lijst staat waar het laatst een bericht is gezet bovenaan.
Een forum waar een lange tijd niets wordt geplaatst, vervalt uit de mijn updates lijst. Zo kan ik hem altijd terugvinden. (en ik vind het wel geinig) Ik heb natuurlijk ook links naar andere sites erop staan. (ja ik kom ook wel eens op andere sites
) Zo heb ik alles bij elkaar en je hebt op elke computer je favorieten bij de hand.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Ik snap je vraag niet. Kun je het wat duidelijker formuleren?
Dit is op het moment de enige forum zoekmogelijkheid: http://www.moviemeter.nl/?forumsearch
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
TIP: Ga naar MyPip.nl, maak een eigen pagina aan, en zet alle forums die je wilt hierin, dat werkt perfect. Als je een oud forum niet meer kan vinden (of je weet de titel niet meer, dan heb je aan zoeken ook niets) kun je vanaf hier in één muisklik naar het juiste forum.
Ziehier een voorbeeld, een stukje van mijn pagina:
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Bedankt KAP deze zocht ik 
Dat kan natuurlijk ook
, nu kom ik zeker over als een freak.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Nogal vreemd.
De film 'Sleepers' ontbreekt in het beknopte tv-overzicht van vandaag, maar hij staat wel op de uitgebreide lijst.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Ik schaam me diep...
Beetje duf vandaag.
Echt heel diep gezonken...
NERD
-
- 1733 berichten
- 1459 stemmen
Zal ongetwijfeld al eens eerder aangekaart zijn, maar loop er al vaker tegenaan en normaal gesproken vind ik er wel een weg omheen maar nu zit ik echt vast;
Ik wil commentaar geven op de film S.W.A.T. maar via de zoekfunctie geeft de site geen returns op "s.w.a.t." of "swat" en de film is niet op TV of net uit in de bios dus er zijn geen andere manieren om bij de film te komen.
Zoals ik al zei, dit gebeurt wel vaker met titels met punten, komma's etc.
kappeuter (crew films)
-
- 74742 berichten
- 5988 stemmen
Op de nieuwe site is er weer een goede zoekfunctionaliteit. Tot die tijd is het 't makkelijkst om even via google te zoeken bij dergelijke titels:
trefwoorden
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Een andere manier, mits je firefox gebruikt, is:
Top-lijsten > alle films > S > Ctrl F > S.W.A.T. intypen bij 'find' > find next
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Dat werkt ook met Internet Explorer.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Vergeleken met een gemiddelde zaterdag was het gisteren enorm druk op MovieMeter.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Even uit de oude doos:
op pagina 300 heb ik een voorstel gedaan en volgens mij betekende dit ...
Ik zal eens kijken of ik eerdaags een leuk querytje kan draaien...
... dat de grote baas er wel wat in zag. Is er al een leuk lijstje gemaakt? Of heb ik misschien het forum niet zo goed in de gaten gehouden dat het aan mij voorbij is gegaan?
Just Curious...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.