- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Hé, ik heb een idee.
Kan er niet naast je username -of ergens anders-een (profiel)foto bij. Kunnen ze zien wie je bent.
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
Er is ooit al een lange discussie geweest over avatars... En toen is het er niet doorgekomen...
Kyra
-
- 285 berichten
- 93 stemmen
Wat bijvoorbeeld wel zou kunnen is een plaatje bij je profiel.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Er is ooit al een lange discussie geweest over avatars... En toen is het er niet doorgekomen...
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Maar wat extra informatie over de user zou niet onaardig zijn. Het is altijd wel leuk om te zien wat bijvoorbeeld iemand doet in het 'dagelijks leven'.
Maak een profiel aan op cu2.nl en link daar naar toe.
Kwebbel
-
- 53 berichten
- 10 stemmen
Ik weet niet of ik het in de goede rubriek plaats, maar zou iemand mij kunnen zeggen of ik mijn gebruikersnaam nu nog kan veranderen?
"Kwebbel" was in een opwelling gekozen in mijn haast om me hier te registreren.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2224 stemmen
misschien maf idee, heb geen idee hoe al dat archiven werkt hier achter de schermen 
maar als ze een kloon account maakt (gewoon een 2e) en dat al haar gegevens worden verplaatst?
zal wel niet werken anders was het al gedaan denk ik 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het kan technisch wel, een user een andere naam geven, maar ik wil dat gewoon niet.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2224 stemmen
hehe begrijpelijk. Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer
joepklinkenberg
-
- 5 berichten
- 193 stemmen
Op het moment dat ik op onderwerp zoek binnen het forum krijg ik als uitslag een lijst met topics te zien waarin het onderwerp(woord) waar ik naar zoek in terug te vinden is. Maar als ik dan het bericht wil lezen met dit onderwerp moet ik soms eerst meer dan 100 pagina's doorlezen eer ik het bericht gevonden heb. Is dit niet ietwat omslachtig? En is hier dus geen eenvoudiger systeem/manier voor?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Momenteel niet, maar ik ben er inderdaad ook niet tevreden over.
joepklinkenberg
-
- 5 berichten
- 193 stemmen
Momenteel niet, maar ik ben er inderdaad ook niet tevreden over.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Is het misschien een leuk idee om een top-lijst van de stemmen per genre te maken (bij users)? Het idee hierachter is dat weet wie de andere liefhebbers van bijvoorbeeld het horror-genre zijn. Een top-25 moet voldoende zijn. Dit kan natuurlijk als sub-categorie onder de Top 100 Stemmen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Hoelang is de tijd eigenlijk dat de iconen van de nieuwe updates verdwijnen?
Ik heb trouwens ook een paar keer meegemaakt dat deze zich automatisch vertoonden, terwijl die updates allang gecheckt waren, en dus ook weg waren geweest. Geen punt verder...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hoelang is de tijd eigenlijk dat de iconen van de nieuwe updates verdwijnen?
Daat gaat per bezoek, als het goed is
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Als je na een paar seconden al weer terug komt, dan gebeurt het soms dat de update-iconen nog niet zijn aangepast.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Misschien is het weleens eerder geopperd, maar ik zou het heel erg handig vinden als bij een film een link zou staan waar de film draait als hij nog in de bios is. Dit zou bijvoorbeeld kunnen met een link naar de bioscoopagenda van cinema.nl (of een andere filmagenda), je hoeft dan alleen de code op die site op te slaan. Of een eigen bioscoopagenda maken natuurlijk. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
De funktie 'nieuwste/oudste berichten eerst' en '10, 20 of 30 berichten per pagina' hebben geen effekt bij mij.
Ik had het gisteren ingesteld op 30 berichten, en nieuwste berichten eerst, maar dit had geen effekt. Nu staat het zo dat de nieuwe berichten onderaan staan, en 20 berichten per pagina.
(Niet dat ik het zo erg vind..)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bios-info zou misschien leuk zijn, maar ik geloof dat je dat moet kopen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dat topic van De GeuS over een mailtje van een oud-MM-er heb ik helemaal verwijderd, vind het niet zo'n plan om dit soort mensen aandacht te geven.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Helaas heb je me nu wel erg nieuwsgierig gemaakt, Jordy... 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Enter the Dragon (1973) staat twee keer in mijn 3,5* lijst.
De film staat sowieso bij iedereen 2x in de stemlijst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.