• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.574 series
  • 34.806 seizoenen
  • 656.470 acteurs
  • 200.475 gebruikers
  • 9.468.582 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal er eerdaags even naar kijken.

kappeuter (crew films)

• 74743 berichten
  • 5988 stemmen

Installeer MovieMeter Service Pack 1.

as

• 3548 berichten
  • 5932 stemmen

kappeuter schreef:

Installeer MovieMeter Service Pack 1.

zeus

• 1201 berichten
  • 2896 stemmen

Misschien een hele rare vraag, maar is er een mogelijkheid om bij nieuwe berichten die nog niet gelezen zijn wanneer je weer inlogt om deze een kleurtje te geven? Bij elk bericht staat nl. een wit papiertje en soms weet ik nl. niet meer wat ik wel of niet gelezen heb. Dit wordt ook gebruikt in een phpBB forum, daar worden de papiertjes oranje. Gaat via cookies ofzo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zeus schreef:

Misschien een hele rare vraag, maar is er een mogelijkheid om bij nieuwe berichten die nog niet gelezen zijn wanneer je weer inlogt om deze een kleurtje te geven?

Deze functionaliteit zit al bij de updates. Zal eens kijken of dit bij de films zelf ook handig is.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Als ik een correctie wil doen (zoals daarnet bij de docu Bush's Brain) krijg ik een foutmelding ipv de bevestiging van de correctie.

Is er ongemak?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Niet dat ik weet. Heb nu even geen tijd om er naar te kijken....

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

Bij het verbeteren van de foute toevoegingen ( plaatje) geeft hij telkens een fout melding...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Bij mij werkt het gewoon...

Ghola

• 427 berichten
  • 945 stemmen

Als ik op Enter the Dragon stem (1973), stem ik, zoals te zien bij mijn laatste stemmen, twee keer. Hoe komt dat?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal vanavond even kijken of er iets mis is met de database

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

Het valt me nu pas op dat de "meld misbruik" knop niet in de forums staat, zou die daar ook niet bij moeten?

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Het kan misschien zijn dat ik dit al eens eerder heb gezegd (ben het eigenlijk al vergeten), maar zou het misschien een goed idee zijn als de menu-balk bij het scrollen blijft staan? Dit was bij de vorige MM nog zo. Niet dat het zo'n probleem is ofzo...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hannibal schreef:

Het valt me nu pas op dat de "meld misbruik" knop niet in de forums staat, zou die daar ook niet bij moeten?

Gaat op de lijst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

Het kan misschien zijn dat ik dit al eens eerder heb gezegd (ben het eigenlijk al vergeten), maar zou het misschien een goed idee zijn als de menu-balk bij het scrollen blijft staan? Dit was bij de vorige MM nog zo. Niet dat het zo'n probleem is ofzo...

Ik zal er nog eens mee spelen, ben de site momenteel (stukje bij beetje.. vooral niet te druk maken ) opnieuw aan het programmeren. Maar ik geloof niet dat ik het erg mooi en logisch vind.

Treht

• 290 berichten
  • 343 stemmen

denk dat het professioneler en mooier is als hij niet meescrollt

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Meescrollende frames zijn nou niet echt mooi te noemen nee.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Treht schreef:

denk dat het professioneler en mooier is als hij niet meescrollt

Bedoel je zoals het nu is ?

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Ik zie de laatste tijd erg vaak dat er topics worden geopend die na een paar berichten een slotje krijgen, omdat er al een dergelijk topic bestaat. 99% door newbies...

Zou het misschien een goed idee zijn als het maken van een topic eerst gekeurd zal worden door een moderator? Dat het hetzelfde systeem heeft als filmtoevoegingen? Dat zal denk ik ervoor zorgen dat er geen zinloze topics meer worden geopend...

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Denk dat de moderators het al druk genoeg hebben

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

pascal83 schreef:

Ja, dat denk ik ook, maar dit is in het algemeen niet zoveel werk, aangezien er redelijk weinig nieuwe topics worden geopend.

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

pascal83 schreef:

Ik vind het wel een goed idee, als de moderators het te druk hebben kan er toch één iemand aangewezen worden die de nieuwe topics keurt? Bijv:

U96

(topickeurmeester)

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Hannibal schreef:

U96

(topickeurmeester)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

Zou het misschien een goed idee zijn als het maken van een topic eerst gekeurd zal worden door een moderator?

Vind ik niet zo nodig, dat kan prima achteraf. Misschien als het drukker wordt op het forum.

Treht

• 290 berichten
  • 343 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Bedoel je zoals het nu is ?

ja

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Ik zie het precies andersom, maar ik vind 't verder ook prima zoals het nu is.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

De film: Navigating the Heart uit 2000 staat 2 keer op de site!

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Eentje verwijderd.

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

De nieuwe mijn films functie, de MM pakketservice en de aanblik van die telkens weer aangevulde televisie-, bioscoop- en huurfilm lijsten doen me inspireren om Jordy en alle andere mensen die vrijwllig een actieve bijdrage leveren aan moviemeter.nl nog maar eens een keer hartelijk te bedanken voor hun inzet.

dus bij deze: Heel erg bedankt voor al jullie inzet in wat zich gerust de beste moviesite van Nederland mag noemen.

Als wederdienst zal ik mijn uiterste best doen, en ik hoop ook de rest van de bezoekers, om de gezellige en respectvolle MM sfeer vast te houden. *duim omhoog*

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dank u

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.