- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Captain Pervert
-
- 4769 berichten
- 2128 stemmen
Vraagje,
waar kan ik eigenlijk mijn eigen stemgemiddelde zien? In mijn profiel staat wel een grafiekje, maar geen gemiddelde, zoals in de top100 van stemmers (en ik verschijn de komende tijd niet in de top 100 denk ik, of ik moet al tamelijk hard doorkijken
).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit moet ik nog even toevoegen aan het overzicht met algemene user-informatie
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
De film Untergang (film over Hitler) is opeens uit de database verdwenen, erg vreemd ... ik en kappeuter hadden deze avond nog wat dingen verbetert/gecorrigeerd.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Als ik op de Updates pagina naar de stemmen wil kijken krijg ik een error.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Als ik op de Updates pagina naar de stemmen wil kijken krijg ik een error.
bij mij ook
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen
De film Untergang (film over Hitler) is opeens uit de database verdwenen, erg vreemd ... ik en kappeuter hadden deze avond nog wat dingen verbetert/gecorrigeerd.
Ja dat is helaas waar en bij ons bekend. Misschien dat Jordy 'm nog ergens kan terugvinden, want de film is zomaar verdwenen na het doorvoeren van een correctie.
Voorlopig zijn even geen correcites en nieuwe toevoegingen mogelijk.
Morgen hopen we de oorzaak van het probleem te weten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Erg naar inderdaad. Er zijn blijkbaar grote problemen. Tot ik tijd heb om er naar te kijken (weekend) moeten we het hele toevoeg/correctie verhaal inderdaad maar even stilleggen.
Ik zal deze film vanavond even terugzetten uit de backup.
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen
Het vreemde is dat Mein Letzter Film niet als Oliver Hirschbiegel film wordt herkend:
http://www.moviemeter.nl/?regisseur=Oliver_Hirschbiegel
http://www.moviemeter.nl/?film=26076
Er lijkt een spatie achter de regisseursnaam te staan bij genoemde film. 
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Ik kan niet terugbladeren in discussies, ik kan alleen de laatste pagina zien. Als ik het paginanummer verander dan blijft hij gewoon staan op de pagina waar hij staat.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Javascript even aanzetten bij de instellingen van je browser
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Zou 't misschien een leuk idee zijn om bij het profiel van elke user te zetten hoeveel Top250-films hij/zij gezien heeft ?
Voorbeeld van een profiel:
Laatste bezoek: 26 augustus 2004, 15:23 uur
Aantal stemmen: 561
Aantal berichten: 3190
Aantal toegevoegde films: 0
Aantal Top250-films gezien: 123
aryan
-
- 986 berichten
- 1753 stemmen
Kan er iets komen van links naar andere sites over films, een soort startpagina:
movie databases
movie news en geruchten
bioscopen
film toplijsten
film foutjes
enz.
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen
We zullen nooit een linkpagina opzetten, maar misschien zit hier iets voor je bij:
Moviestar
-
- 821 berichten
- 0 stemmen
Ik krijg niet de pagina bij updates: Mijn Filmdiscussies en ik wilde The Final Cut intypen om te zoeken en dan geeft ie aan niet gevonden doorzoek de database????
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Inderdaad, als je de hele titel (mits hij uit meerdere woorden bestaat, bijv: Varian's War) intypt, vindt hij de film niet. Wanneer je alleen 'war' of 'varian's' intypt, vindt hij ze wel.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
ik kan de stemmenlijst niet meer inzien 
Fatal error: Allowed memory size of 6291456 bytes exhausted at (null):0 (tried to allocate 47 bytes) in /hda6/domains/site149/public_html/functions/db.php on line 105
krijg ik te zien
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zal de link even weghalen tot ik tijd heb om er naar te kijken
twixx
-
- 14 berichten
- 1 stemmen
Zal de link even weghalen tot ik tijd heb om er naar te kijken
De maximale hoeveelheid geheugen per PHP script is teruggeschroeft ivm de belasting op de server. Hopelijk kun je het script optimize zodat het binnen het limit past.
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen

Als Jordy het maar snapt. 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Hoe komt het dat er inmiddels al een verschil van vier is tussen de laatste film (26079) en het aantal films op de site (26075). Vrijvallende nummers horen toch automatisch opgevuld te worden?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Scherp, er is de laatste tijd wat mis gegaan hier en daar, zal het eerdaags even uitzoeken (welke nummers momenteel niet gebruikt worden)
stinissen (crew films & series)
-
- 23821 berichten
- 77595 stemmen
Wanneer worden er weer films gekeurd??
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De boel moet eerst goed getest worden, denk niet dat ik daar vandaag aan toe kom. Misschien morgen.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4159 stemmen
De laatste tijd heb ik wat rare dingen opgemerkt bij de zoekfunctie. Enkele vb. wanneer ik bij acteur zoek naar "Kim Basinger" wordt niets gevonden, maar wanneer ik enkel Basinger intyp krijg ik wel zoekresultaten. Het rare is dat wanneer ik "Clint Eastwood" zoek er wel zoekresultaten zijn. Dit heb ik nog bij andere namen ondervonden.
Ook wanneer ik een titel zoek heb ik soms gelijkaardige problemen. Zo zocht ik "Beyond the Darkness" en vond niets, wanneer ik enkel "Beyond Darkness" intypte vond ik wel de juiste film.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Zou 't misschien een leuk idee zijn om bij het profiel van elke user te zetten hoeveel Top250-films hij/zij gezien heeft ?
Voorbeeld van een profiel:
Laatste bezoek: 26 augustus 2004, 15:23 uur
Aantal stemmen: 561
Aantal berichten: 3190
Aantal toegevoegde films: 0
Aantal Top250-films gezien: 123
Jordy, wat vind je van dit idee ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.