- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
(welke nummers momenteel niet gebruikt worden)
17109 is er eentje, oude nummer van Der Untergang.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
De maximale hoeveelheid geheugen per PHP script is teruggeschroeft ivm de belasting op de server. Hopelijk kun je het script optimize zodat het binnen het limit past.
Denk je dat je het centrale stemmenoverzicht nog terug kunt krijgen?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Ik heb gemerkt dat het snelzoeken op titels niet werkt op hele titels. Alleen halve. Klopt dit ?
DoppyNL
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > linken naar specifieke film:
Hoihoi,
Ik wil vanuit een klein filmoverzichtje graag linken naar een nederlandstalige site met meer info over de film, maar vindt het veel te veel werk om elke keer op te gaan zoeken welk nummertje jullie die film geven in de database en die dan te gebruiken.
Ik zet liever een url op mijn site waarin de titel van de film zit verwerkt waardoor de bezoeker direct op de goeie pagina over die film terechtkomt OF in een zoekresultaatscherm.
Probleem is echter dat ik dit niet voor elkaar krijg.
Op imdb kan dat door deze url te gebruiken:
Find - IMDb (en dan kom je bij een zoekresultaat)
Find - IMDb (en dan kom je direct bij de film terecht, aangezien er maar 1 resultaat is)
Dit is een stuk makkelijker namelijk 
Kan dit ook op moviemeter.nl ?????
TIA
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
http://www.moviemeter.nl/?search&q=Gladiator
al doet de search momenteel een beetje vreemd, maar dat gaat opgelost worden
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Ligt het aan mij of is de site niet vooruit te branden?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb gemerkt dat het snelzoeken op titels niet werkt op hele titels. Alleen halve. Klopt dit ?
Nogmaals: prima als je hier bugs meldt, maar doe svp eerst even de kleine moeite om te kijken of dit problemen 4 berichten eerder niet al gemeld is.
twixx
-
- 14 berichten
- 1 stemmen
Ligt het aan mij of is de site niet vooruit te branden?
Extra geheugen is onderweg zodat er door de server minder geswapt hoeft te worden.
Antwoord: Ja, er zal vertraging merkbaar zijn op peak-uren (19:00 - 21:30) door drukte van de site moviemeter.nl
twixx
-
- 14 berichten
- 1 stemmen
Hoe komt het dat er inmiddels al een verschil van vier is tussen de laatste film (26079) en het aantal films op de site (26075). Vrijvallende nummers horen toch automatisch opgevuld te worden?
Als het een auto-increment column is blijven deze nummers leeg als er een hoger nummer reeds gebruikt is.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Extra geheugen is onderweg zodat er door de server minder geswapt hoeft te worden.
Antwoord: Ja, er zal vertraging merkbaar zijn op peak-uren (19:00 - 21:30) door drukte van de site moviemeter.nl
Oke, bedankt voor de uitleg. En ja, meestal is het s'avonds, heb er nu geen last van.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat was de reden ja, maar als er een film verwijderd wordt onthoudt de site normaal dat id-tje altijd even, en gebruikt hij dat nummer voor de volgende toevoeging. Dat ging even fout bij de db-problemen.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Er staat een fout in de landenlijst:
Slovakije moet Slowakije zijn.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een vaars bedoel je? 
Neen, een Waarheid...
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Ja, ja, ik snap je wel. Daarom staat er ook zo'n mooi smileytje achter. 
Kennen jullie in België het woord vaars wel?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tuurlijk. Een jonge koe van een 2-tal jaar die nog niet of voor de eerste maal gekalfd heeft.
Om de juiste formulering te geven heb ik wel eventjes gespiekt bij Vandale... 
Mindflight
-
- 126 berichten
- 1300 stemmen
is het mogelijk om je email adress bij je profiel te veranderen?
ik zie namelijk dat ik een oudbollig emailadresje heb ingevoerd, en ik zou graag de nieuwsbrief willen ontvangen 
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen
Stuur maar even een pm. Alleen bij uitzondering kan het e-mail adres gewijzigd worden. Dit is wel zo'n uitzondering. 
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8996 stemmen
Stel je voor dat je de nieuwsbrief mist.. 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nu je het zegt, ik heb de nieuwsbrief van augustus ook nog niet ontvangen. 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Er staat nu eindelijk ook boven in de balk in welk topic dat je bent. Volgens mij is dit nog niet zo lang, toch?
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen
Stimmt. Ongeveer een week nu.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nu je het zegt, ik heb de nieuwsbrief van augustus ook nog niet ontvangen. 
Te laat EmDee, die van september is al uit... 
andre
-
- 13 berichten
- 12 stemmen
In de lijst van actrice Patsy Kensit staat niet vermeld dat ze een bijrol had in Lethal Weapon 2 (Rika van Haasse). Wie kan dit toevoegen?
GFM
-
- 1116 berichten
- 1542 stemmen
Misschien mosterd na den maaltijd, ik ben al een tijdje niet actief geweest op mm maar toch:
Waar is de mogelijkheid gebleven naar de updates van de stemmen te kijken??
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
In de lijst van actrice Patsy Kensit staat niet vermeld dat ze een bijrol had in Lethal Weapon 2 (Rika van Haasse). Wie kan dit toevoegen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.