- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ligt het aan mijn internet verbinding, of is de site ontzettend langzaam vanavond?
Ik wou net hetzelfde vragen. Het gaat bij mij al de hele dag stroef.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Missen meer mensen de optie van het toevoegen van films? (staat normaal gesproken naast de IMDB link van een film, ipv de updates link dus)
Die toevoeg link is weggehaald en vervangen door de "mijn updates"link. Het enige wat je kunt doen is de toevoeg link verkrijgen via de "zoeken" link.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Films toevoegen kan via http://www.moviemeter.nl/?toev... had het idee dat vaste toevoegers dat onderhand wel wisten. Je ziet de URL ook als je zoekt naar een film en geen resultaten vindt. Een link in het menu vind ik wat overdreven voor een optie die maar door 2% van de users interessant is.
En ik vind de huidige manier toch echt het best, het voordeel is dus dat je geen onzinnig berichtje meer bij een film hoeft te plaatsen alleen maar om te zorgen dat ie in je updates-pagina komt.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...het voordeel is dus dat je geen onzinnig berichtje meer bij een film hoeft te plaatsen alleen maar om te zorgen dat ie in je updates-pagina komt...
Maar het nadeel is dat je berichten over het hoofd ziet van films waar je over discussieert omdat ze door de lange waslijst van nieuwe berichten niet meer in de lijst staan die je ziet als je 'updates' opent.
Dat was nou juist het aantrekkelijke ervan.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Bedankt Jordy, heb er waarschijnlijk overheen gelezen.
Is het misschien niet handig om een link "Toevoegen" onder "Mijn Moviemeter" te plaatsen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een link in het menu vind ik wat overdreven voor een optie die maar door 2% van de users interessant is.
Als je opmerkingen en vragen hebt prima, maar probeer op z'n minst even op te brengen om eerst de vorige berichten te lezen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Maar het nadeel is dat je berichten over het hoofd ziet van films waar je over discussieert omdat ze door de lange waslijst van nieuwe berichten niet meer in de lijst staan die je ziet als je 'updates' opent.
Dat was nou juist het aantrekkelijke ervan.
Dagelijks kijk je eerst in de algemene updates, welke (nieuwe?) films wil je daarvan aan jouw updates toevoegen. Vervolgens kijk je naar je eigen updates en ben je weer helemaal bij.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Jordy, ik had net iets heel vreemds: Ik had een berichtje getypt bij Hero (Ying Xiong) en toen klikte ik op plaats bericht. Toen kwam de site "de gevraagde pagina kan niet worden weergegeven" (gebeurt vaker vandaag, ben je met een "out of the bleu verrassing" bezig?), toen ging ik later weer kijken bij de filmdiscussie en staat het berichtje er wel gewoon.
Vond het een beetje raar, ik denk ik zeg het even.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Site reageert inderdaad een beetje traag vandaag, kan ik helaas niet veel aan doen.
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Jordy wordt je niet gek van al die zeurpieten? 
Tarantino
-
- 52 berichten
- 1010 stemmen
mss is het leuk/handig dat je je stemmen op datum kunt selecteren (als dit tenminste op wordt geslagen). Zo kun je oa zien wanneer je welke film gezien hebt en in welke maand je de meeste films gezien hebt... beetje met 't oog op de 'toekomst' aangezien natuurlijk iedereen in het begin de hele mikmak die ie gezien heeft beoordeeld heeft...
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Ik was een correctie aan het uitvoeren op Cet Obscur Objet du Désir, en nu lijkt opeens de hele film uit de database verdwenen. De oude link, http://www.moviemeter.nl/?film=7444 geeft 'de film kan niet worden gevonden', en via de zoekbox kan ik de film ook niet meer vinden.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3604 stemmen
"Mijn filmdiscussies" en "Mijn forumdiscussies" zijn al een paar dagen leeg !?
Is dit tijdelijk of blijft het zo ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zou je daar eerst even die tekst willen lezen voor je hier komt klagen? Dank u.
Enge bug, Queto! Normaal heb ik altijd een backup van maximaal een paar dagen, maar heb net een format gedaan... berichten en stemmen staan nog in de database, opnieuw toevoegen maar, dan zorg ik wel dat de stemmen en berichten terugkomen.
redjina
-
- 96 berichten
- 43 stemmen
Het openen van deze Site gaat er traag. Ligt dat aan mij of hebben meer MM-leden er last van.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
opnieuw toevoegen maar, dan zorg ik wel dat de stemmen en berichten terugkomen.
Ok, film staat er weer. Zie hier.
Helaas viel tijdens het toevoegen het contact met de site weg, waardoor de eerste keer de informatie maar 'half' toegevoegd is (dat had ik echter pas achteraf door, anders had ik gewoon die kunnen corrigeren). Deze mag er dus weer af.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Mooi, stemmen en berichten staan er weer. Hopelijk gebeurt dit niet te vaak 
vdc
-
- 825 berichten
- 620 stemmen
Comfortabele verbetering, die 'Mijn Updates'-optie. 
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Jordy,
Op de Home pagina zie je hoeveel nieuwe "persoonlïjke" berichten je hebt.
Is het misschien in de toekomst ook mogelijk om eronder te zetten. Hoeveel nieuwe Updates je hebt. Dus niet alle updates maar hoeveel nieuwe Updates je hebt in de Mijn Updates lijsten.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
'Mijn Updates' is een goede verbetering maar, hoe kan het dat, wanneer ik films naar mijn 'updates' plaats ze daar niet bij komen staan?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Dan moet er daarna weer een bericht bij die film gepost worden om hem actief te maken, volgens mij.
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Dan moet er daarna weer een bericht bij die film gepost worden om hem actief te maken, volgens mij.
Het werkt perfect. Waarom zou je een film naar mijn updates plaatsen en dan ook nog een bericht plaatsen. Deze optie is juist om onzinnige berichtjes te voorkomen.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Dat bedoel ik ook niet. Als er al tijden niets meer bij die film gepost is, staat hij er simpelweg niet tussen nadat je hem toevoegt, wel als er recent wat is gepost.
Iemand, degene die de discussie bij de film wil volgen of iemand anders, zal die discussie bij die film weer actief moeten maken om de film in Mijn Updates te doen verschijnen.
Je hoeft nu alleen niet per se zelf een bericht te plaatsen om de discussie makkelijk te kunnen blijven volgen. Zodra er een discussie is, verschijnt de film in Mijn Updates.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dankje, Zelva!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je ziet daar alleen films/topics waar de afgelopen week een bericht is geplaatst, dat mag er inderdaad wel wat duidelijker komen te staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het openen van deze Site gaat er traag. Ligt dat aan mij of hebben meer MM-leden er last van.
Ik ook....
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Wat is er met dit topic?
kappeuter (crew films)
-
- 74745 berichten
- 5988 stemmen
Een hoekje voor Jan des Bouvrie.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Topic opener verwijderde z'n (eerste) bericht. Zal het topic even verwijderen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.