- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kun je misschien een optie maken dat je een film of een discussie kunt aanvinken met "deze film/discussie volgen" (net als bij bijv. Ebay) en dat je dan op een aparte pagina al "jouw" films en discussies kunt zien.
Daar hebben we het toch over?
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Het lijkt me (zoals al opgemerkt bij Coffee and Cigarettes) geen verkeerd idee om ook Belgische release-data bij films te vermelden. Tenminste, als daar genoeg ruimte voor is e.d.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
of dat er films staan waarop je gestemd heb.
Technisch lastig. Bovendien (zoals je hierboven kunt lezen) gaat dit hele systeem dus waarschijnlijk op de schop.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het lijkt me (zoals al opgemerkt bij Coffee and Cigarettes) geen verkeerd idee om ook Belgische release-data bij films te vermelden. Tenminste, als daar genoeg ruimte voor is e.d.
Om zowel de NL als de Belgische data overal te vermelden vind ik geen goed idee, verwarrend en onoverzichtelijk. Wat wel eventueel leuk zou zijn is dat je via je profiel de hele site in een Belgische versie kan veranderen. Als er Belgische vrijwilligers zijn die ook hún bios/video/tv-data in zouden willen voeren.
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Jordy schreef:
Oja sorry
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Klaar.
Je kunt nu bij elke film en elk topic op de "naar Mijn Updates"-link klikken. Aan de hand van die selectie zullen jouw "mijn filmdiscussies" en "mijn forumdiscussies" pagina's gevuld worden.
Mensen die per se de oude werking van deze pagina's willen blijven gebruiken moeten de volgende links even bookmarken:
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Als je dat doet krijg je dus alleen nog maar updates te zien als er iets is geschreven bij een film ,of in een topic die jij aangegeven hebt?, dus je krijgt nooit meer updates te zien bij films (bv. de nieuwste films) waar je nog niet geweest bent?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee, er zijn ook nog steeds de normale update-pagina's. Dit is ter vervanging van de pagina's waar alleen discussies stonden waar je ooit zelf aan mee hebt gedaan.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Oke, handige nieuwe functie trouwens!!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb eerder vandaag ook even bij elke film de stemhistorie opnieuw doorberekend, het grafiekje zou nu overal goed/netjes moeten zijn. Zo niet, hoor ik het graag.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Jordy, hoever gaat de nieuwe "mijn filmdiscussies" eigenlijk terug? Er staat boven dat je de updates te zien krijgt sinds de tijd dat je het laatst op MM was. Maar ik heb er nu ook films in staan waarbij het laatste bericht dateerd van 19 augustus en terug tot 16 augustus.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er staat boven dat je de updates te zien krijgt sinds de tijd dat je het laatst op MM was.
Er staat "Bij berichten, films en stemmen met een icoontje voor de titel zijn sindsdien berichten geplaatst.". Je ziet discussies waar de afgelopen week een bericht is geplaatst.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hmmm, waar is dat mooie vrouwen topic als je het nodig hebt
.
manic
-
- 476 berichten
- 1464 stemmen
Goeie manier om mij weer tot een avondje op MM te verleiden. Ben wel even bezig om de update lijst te vullen 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ja, ik vind het ook echt een hele verbetering. Nu kan ik al die humoristische forumtopics gewoon bij mijn updates zetten, zonder dat ik me eerst suf moet piekeren over iets leuks om erop te zetten, bijvoorbeeld 
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
Het is wel jammer dat ik nu niet meer de "items" in de lijst heb staan die er al stonden... Maar ik vind het een goede aanpassing! 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Jordy, ik heb het net pas voor het eerst écht gebruikt en ik moet zeggen... het is echt heerlijk. Top!
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Inderdaad een fijne optie, maar ik mis nu wel een andere optie, namelijk die van het toevoegen van films ... hebben meer mensen daar last van?
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Mensen die per se de oude werking van deze pagina's willen blijven gebruiken moeten de volgende links even bookmarken:
http://moviemeter.nl/?updates=...
http://moviemeter.nl/?updates=...
Heb ik gedaan, maar de ouwe updates niet teruggekregen. Wat is het voordeel van de nieuwe functionaliteit trouwens?
Behalve dan dat je nu handmatig alle honderden filmdiscussies moet toevoegen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ja, ben het daar mee eens.
Volgens mij was het omgekeerde handiger geweest:
je selecteert de films die je niet meer onder 'Mijn filmdiscussies' wil zien.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Je selecteert de films die je niet meer onder 'Mijn filmdiscussies' wil zien.
Films die je wel wilt zien, en films die je niet wilt zien. Beide kosten ongelooflijk veel tijd om toe te voegen. Ik lees gewoon Alle Filmdiscussies, en lees alleen de updates van de films waarin ik geinterresseerd ben. Kost veel minder moeite, en je komt vaak andere filmtitels tegen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Nee, je begrijpt me verkeerd.
Stel dat je een bericht plaats bij film X. Deze film X is dan voortaan onder je lijst met 'Mijn filmdiscussies' te zien. Als je film X daar niet (meer) wil hebben, selecteer je hem. De films die je daar wél wil hebben, selecteer je niet.
Dus ik zeg niet dat je de hele site moet afgaan om te kijken welke films je wel en welke je niet wil... Nu is dat wel het geval...
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Anatolia schreef:
Je hoeft toch alleen maar in "mijn updates" te kijken en de films die je niet meer wilt volgen die haal je er uit, hiervoor hoef je toch niet de hele site af te gaan? Door deze optie wordt het alleen maar overzichtelijker, omdat je zelf kunt bepalen wat je wilt zien
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Trouwens even iets anders: Als ik op "voorbeeld" klik, dan wordt mijn bericht meteen geplaatst.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Je hoeft toch alleen maar in "mijn updates" te kijken
Nee, want 'Mijn Updates' is leeg. Die moet je zelf opnieuw vullen.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Inderdaad... Wou net hetzelfde gaan schrijven.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ligt het aan mijn internet verbinding, of is de site ontzettend langzaam vanavond?
V
-
- 8369 berichten
- 3384 stemmen
Het laatste... nu werkt alles echter weer goed bij mij!
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Missen meer mensen de optie van het toevoegen van films? (staat normaal gesproken naast de IMDB link van een film, ipv de updates link dus)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.