- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
IK had een email naar Newmarket Film gestuurd, met de vraag of zij wisten of de Donnie Darko director's Cut ook in Nederland gereleased ging worden (in de bios of op DVD). En ik kreeg zojuist dus een mail terug waarin in stond dat ik daarvoor waarschijnlijk bij AFilm moest zijn, omdat zij ook de distribiteur zijn van het origineel in 2001.
Dus ik dacht, ik mail ze even maar....
kappeuter (crew films)
-
- 74746 berichten
- 5988 stemmen
Goeie vraag. Ik ben de titel nog niet tegengekomen in hun nieuwsbrieven.
Je stelt de vraag trouwens op de verkeerde plaats.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Hoe bedoel je "op de verkeerde plaats"?,kun je mij adviseren Kappeuter?
kappeuter (crew films)
-
- 74746 berichten
- 5988 stemmen
Weet je tochwel. Dit is een topic waar je opmerkingen kunt plaatsen over onze site.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
(Op die fiets). Ja idd, maar ik wist niet zo gauw waar ik het dan moest doen, en om er nou een Topic voor te openen.
(Ik bedenk me nu dat ik het wel bij DD had kunnen doen).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is het mogelijk dat er stemmen kunnen verdwijnen?
Ik sluit niets uit, maar als er écht een bug in die richting zou bestaan, zou dit probleem volgens mij veel vaker naar voren moeten komen. Tot die tijd hou ik het op een vervelend broertje, of op de verkeerde plaats je scrollwieltje ronddraaien.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik kwam laatst ook 2 films tegen waarvan ik voor 99% zeker ben dat ik al een stem had uitgebracht die ik opnieuw in kon voeren.
neo
-
- 15444 berichten
- 10076 stemmen
Zoals ik wel eens vaker heb gezegd is de stemtabel niet helemaal 100 procent. Als ik daar gebruik van maak gebeuren er regelmatig nare dingen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dan zal ik daar nog eens naar kijken, ik kan de fout maar niet vinden...
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
Zoals ik wel eens vaker heb gezegd is de stemtabel niet helemaal 100 procent. Als ik daar gebruik van maak gebeuren er regelmatig nare dingen.
Is bij mij ook een tijdje het geval geweest maar ik heb er nu geen problemen meer mee.
neo
-
- 15444 berichten
- 10076 stemmen
Nou ik zal vandaag wel even wat gaan proberen ermee.
kappeuter (crew films)
-
- 74746 berichten
- 5988 stemmen
Ik dacht dat die problemen waren opgelost.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Ik kwam laatst ook 2 films tegen waarvan ik voor 99% zeker ben dat ik al een stem had uitgebracht die ik opnieuw in kon voeren.
Goh, dus het lag toch niet aan mij....
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Kunnen de alternatieve titels niet bij de titels staan op de (oude) updates pagina?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De oude updates-pagina's zijn geen officiele functionaliteit meer van deze site. Ze zijn deprecated, worden afgeraden om nog te gebruiken en worden niet meer technisch ondersteund, om maar eens interessant te doen.
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
je gebruikte zojuist het woord deprecated :O ^^ 
neo
-
- 15444 berichten
- 10076 stemmen
Zag net een paar films staan met als laatste reactie van ''ilovejordy''.Heeft onze Jordy die zelf maar even verwijderd ofzo ? 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
En het blijft ook zo staan,ook als je reload of uit- en inlogt.
kappeuter (crew films)
-
- 74746 berichten
- 5988 stemmen
Ilovejordy was een ihatejordy....
Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken. Het account is tijdig in de kiem gesmoord.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Aha.
Bugje blijkbaar bij het bannen van users en het verwijderen van messages daarbij. Gaat op de lijst. Helaas dit weekend geen tijd/zin gehad om de Mijn Films-puntjes op de i te zetten.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
De film Three Daring Daughters uit 1948 staat 2 keer op de site!
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Onduidelijk plot ook trouwens, bij allebei. Lijkt wel of het eerste stuk is weggevallen. Ook bugje?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Onduidelijk plot ook trouwens, lijkt wel of het eerste stuk is weggevallen. Ook bugje?
Lijkt er wel op, ik zie ook geen toevoeger en poster staan
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3280 stemmen
dat je bij je profiel een fotootje kan plaatsen!!
neo
-
- 15444 berichten
- 10076 stemmen
Ik merkte net weer dat er wat stemmen zijn verdwenen. Een paar dagen terug heb ik op alle Laurel en Hardy films gestemd die nog geen stem van mij hadden.En nu zijn een paar stemmen daarvan gewoon weer verdwenen.
kappeuter (crew films)
-
- 74746 berichten
- 5988 stemmen
Ik word gek van die paranoide Matrix fans. 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Ik had dat laatst ook weer bij de Back to the Future trilogie.Ik weet 100% zeker dat ik op alle drie de films gestemd had, maar bij geen éen stond mijn stem nog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.