• 17.341 nieuwsartikelen
  • 182.510 films
  • 12.577 series
  • 34.813 seizoenen
  • 656.624 acteurs
  • 200.499 gebruikers
  • 9.470.169 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

salvatore

• 1937 berichten
  • 3280 stemmen

jassonn schreef:

Ik had dat laatst ook weer bij de Back to the Future trilogie.Ik weet 100% zeker dat ik op alle drie de films gestemd had, maar bij geen éen stond mijn stem nog.

jep dat heb ik ook wel meer

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Erg vervelend, ik heb geen idee waar ik moet zoeken naar het probleem...

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Ik heb het idee dat het ook met een aantal van mijn stemmen is gebeurd..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb er al een poosje op gelet, en ik kan niets abnormaals vinden...

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Users ItaliaLatinaMche, T®inity en MiXeR gebanned wegens aanhoudend 'slowchatten' op de site.

De berichtjes bij Kill Bill Vol. 1 zonet waren de druppel...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Finally...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Gelukkig!

V

• 8369 berichten
  • 3384 stemmen

Sorry, maar wat is slowchatten?

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Slowchatting is berichten posten in de vorm van een chat, wat meestal tussen twee leden gebeurt. De berichten hebben vaak geen inhoud.

Er wordt snel achter elkaar in korte berichtjes op elkaar gereageerd, net als op een chat.

V

• 8369 berichten
  • 3384 stemmen

Ok, dank je.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Tyler Durden schreef:

Wel beetje hypocriet alleen voor slow chatting gelijk bannen heb nooit problemen gehad met die trinity. Het was misschien slowchatting maar er was geen crew lid die een waarschuwing gaf en volgens mij waren de laatste posts dat ze zich ervan bewust waren. vreemd...

Waarschuwingen gebeuren ook niet op de site zelf.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

ItaliaLatinaMche en T®inity waren al een tijdje bezig met verzieken...

Tyler Durden

• 10 berichten
  • 0 stemmen

Weinig gemerkt bij trinity. Maar gebanned is gebanned.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Tyler Durden schreef:

Wel beetje hypocriet alleen voor slow chatting gelijk bannen

Hypocriet? Waar doen wij mods aan slowchatting dan?

Tyler Durden

• 10 berichten
  • 0 stemmen

Verkeerde woordkeuze.. maar waar hebben we het over.. doet er weinig toe nu. Neem het op voor mijn vrienden. Hij keert wel weer terug....

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Tyler Durden schreef:

Verkeerde woordkeuze.. maar waar hebben we het over.. doet er weinig toe nu. Neem het op voor mijn vrienden. Hij keert wel weer terug....

Leuk geprobeerd T®inity....

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

Ja en ? Jullie zitten achter dezelfde computer.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Oeps...

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Over 't probleem met stemmen die verdwijnen.. Wat ik doe, is eens in de zoveel tijd kieken hoeveel stemmen je hebt, en dan kan je later terugzien of er stemmen verdwenen zijn of niet. Kan 't ook zo zijn dat stemmen verdwijnen, maar dat 't aangegeven aantal 't zelfde blijft ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Lijkt me heel erg sterk, maar als er een bug in het stemsysteem zit, zit het dus op een plek waar ik het niet verwacht... dus wie zal het zeggen

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Even een idee, maar misschien is het al eens ter sprake gekomen, dat weet ik niet.

Kan het zo zijn dat wanneer je twee moviemeter windows geopend hebt en je stemt in het ene window en in het andere niet en daarna sluit je 1 van beide windows weer, dat je stem dan bijvoorbeeld niet geteld is in het andere window.

Ik ben een beetje een technical moron, dus ik weet niet of je problemen kan krijgen wanneer je meerdere moviemeter windows geopende hebt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee, dat kan niet.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Soms heb ik wel eens het idee dat er stemmen verdwenen zijn, maar ik check zo vaak mn "aantal stemmen" en die gaat nooit omlaag. Nou vroeg ik mij af... het aantal stemmen, wordt dat bepaald met een SQL COUNT()?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik denk dat er vele users zijn die denken gestemd te hebben, maar het gewoonweg vergeten zijn...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Heb ik ook regelmatig, dat ik gewoon vergeet te stemmen. Bovendien is de fout snel gemaakt om te scrollen met je muis, en zo een stem te verwijderen.

Het aantal wordt niet elke keer dmv een count() berekend. Als je stemt (of een stem verwijderd) wordt je totaal aantal opnieuw bereken, en dat getal staat opgeslagen bij je userstats

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Je zou voor de gein dan een count() van elke user kunnen doen en dat vergelijken bij het getal van je userstats... voor 7314 users is dat wat intensief, maar dan weet je zeker dat er geen stemmen verdwenen zijn. Mocht je dr wel achter komen dat dit het geval is, dan weet je dat er ergens een klein foutje moet zitten...

Kblijf het trouwens top vinden om te stemmen hoor... heerlijk al die cijfertjes!

Bertyl

• 71 berichten
  • 84 stemmen

bij De Site > Algemeen > Foutje in de FAQ (volgens mij):

In de FAQ staat dat er een link in het linker menu moet zitten genaamd 'lijsten'. Ik zie echter helemaal niet zo'n link. Zou het kunnen zijn dat de link is weggehaald met een latere lay-out? Of ben ik gewoon blind?

Bertyl

• 71 berichten
  • 84 stemmen

Hmm ik zie nu dat de lijsten gewoon de top 250 is maar dan staat het nog wel foutief in de FAQ want daar staat dat je links krijgt zoals "Wie heeft de meeste stemmen gemaakt enz."

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat is inderdaad onder "users" te vinden, zal er even naar kijken eerdaags.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Is dit een nieuw topic waard?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.