- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hoe werkt dit precies? Als ik control-w doen sluit hij het venster
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Bij allebei de control's sluit hij het venster. Is er nog een W op het toetsenbord waar ik niks vanaf weet? 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja, heb het even opgezocht. Bij mij is ctrl-w de sneltoets om het venster te sluiten. Weet iemand of ik dit ergens uit kan zetten?
Ik gebruik Internet Explorer. (versie 6 punt nogwat)
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Bij mij is ctrl-w de sneltoets om het venster te sluiten.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja, die doet het ook. CTRL-W is volgens mij, in tegenstelling to ALT-F4, alleen te gebruiken in IE en de "verkenner".
stinissen (crew films & series)
-
- 23823 berichten
- 77602 stemmen
Bij mijn doet hij het ook niet helaas, ook Internet Explorer....Is er geen andere optie voor Internet Explorer gebruikers?
-
- 23823 berichten
- 77602 stemmen
Nu heb ik firefox en doet hij het nog niet...
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Na het typen een spellingscontrole. Even ctrl-w na het typen van een bericht. Helemaal top, de site wordt alsmaar beter Jordy 
Spellingscontrole 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5286 stemmen
CTRL-W is een standaard windows commando om in bijna iedere aplicatie het aktieve venster te sluiten.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Was er al gemeld dat de ?fout niet werkt. ?
Had een film aangepast maar kreeg het bericht: Er is een fout opgetreden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmn, database heeft het nogal moeilijk de laatste tijd 
-
- 23823 berichten
- 77602 stemmen
Site werkt niet echt top helaas....
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Tim en Henk, bedankt voor het laten slagen van mijn grap 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Hoe bedoel je?
Tim, als het niet werkt moet jij je computer opnieuw op te starten en je cookies verwijderen. Misschien dat de ctrl-w dan wel werkt. In het uiterste geval zou je windows opnieuw kunnen installeren.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Werkt ook niet Yekezzez
. Misschien even formatteren?
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Is het mogelijk dat er stemmen kunnen verdwijnen? Ik zit net bij Cliffhanger te kijken, een film waar ik van weet dat ik er op heb gestemd, en ik zag dus dat er door mij nog niet op gestemd was. Of is dit niet mogelijk en zie ik gewoon spoken? 
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Is het mogelijk dat er stemmen kunnen verdwijnen? Ik zit net bij Cliffhanger te kijken, een film waar ik van weet dat ik er op heb gestemd, en ik zag dus dat er door mij nog niet op gestemd was. Of is dit niet mogelijk en zie ik gewoon spoken? 
Same here.. had het idee ook maar kan aan mij liggen 
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2433 stemmen
Ik heb dit soort dingen ook regelmatig, dan zit ik bij een film te kijken waarvan ik zeker weet dat ik erop gestemd heb en dan zie ik dat er geen stem staat. Sterker nog ik zat een keer door mijn stemmenlijstje te spitten en toen zag ik ineens 3 films bij mijn 5* lijst staan die ik een 4,5 had gegeven.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Daar heb ik nog nooit last van gehad...
kappeuter (crew films)
-
- 74746 berichten
- 5988 stemmen
We hebben niet allemaal vervelende broertjes of zusjes. 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Weet iemand hoe je een email naar AFilm kunt sturen om wat te vragen? Ik kan op de hun site nergens een link of adres vinden, meestal is dat er wel.
T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
voor video info: [email protected]
voor film-releases: [email protected]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.