• 17.341 nieuwsartikelen
  • 182.512 films
  • 12.577 series
  • 34.813 seizoenen
  • 656.624 acteurs
  • 200.499 gebruikers
  • 9.470.195 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Da's niet de grootste fout op de voorpagina.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Wat dan wel?

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3690 stemmen

Dat er staat dan Shark Attack op TV komt, maar eigenlijk deel 2 op TV te zien is vanavond ...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ook niet

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er stond "donderdag 14 juli" bij Spider-Man

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

De linkjes werken niet:

Bioscoop

Vanaf

Fatal error: Call to undefined function: datefull() in /hda6/domains/site149/public_html/inc/welkom.php on line 214

*edit: maar nu weer wel.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Jordy schreef:

Als je een specifieke plek ontdekt waar het niet werkt hoor ik het graag.

Ik had het dus net weer bij Thirteen.Maar het gebeurt niet elke keer, toen ik hen opnieuw lade ging het wel goed.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Vreemd, de pagina met de nieuw toegevoegde films wordt bij mij niet meer gerefreshed. Er zitten inmiddels al 24670 in de meter, maar ik zie bovenaan de updates-pagina nog steeds Pompy de Robodoll (nummer 24636).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Die 24670 klopt volgens mij niet, die Robodoll is toch echt de meest recente film... eens kijken

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

FisherKing schreef bij 'Er is er een jarig...':

Firefox is zo snel dat er geen beweging meer is

De plaatjes van Speedy23 en Yekezzez bewegen wel.. Alleen mijn dansende banaantje niet; deed hij wel de hele tijd nadat ik 'm gepost had.. Iemand enig idee hoe dit komt ?

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

je banaan is verdonken (omdat je onderzeeer open stond toen je dook)

Hij danst bij mij trouwens wel hoor.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Heb even MM geopend in Internet Explorer, en daar danste hij wel.. Het ligt blijkbaar dus aan Firefox.. Niet dat ik 't zo'n probleem vind hoor,.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

heb je in firefox hetzelfde aanstaan als Q heeft (dat gifs niet bewegen)

aegron

• 4030 berichten
  • 1290 stemmen

is het ook mogelijk om een melding die je hebt gedaan over wangebruik, ongedaan te maken?

Ik heb nl een melding gemaakt over een post bij kill bill 1, omdat ik dacht dat het kill bill 2 was en er in dat geval een enorme spoiler stond.

mijn excuses alvast.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee, kan niet. En het was evengoed een (kleine) spoiler.

stinissen (crew films & series)

• 23823 berichten
  • 77602 stemmen

Als ik klik op Pillow Talk krijg ik een foutmelding....

stinissen (crew films & series)

• 23823 berichten
  • 77602 stemmen

Er is een fout opgetreden. Excuses voor het ongemak.....

krijg ik dan te zien....

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Even iets anders, dit had ik eigenlijk 3 jaar geleden moeten doen, maar goed:

ik erger me er aan dat bij veel films de imdb links niet het gewenste resultaat opleveren. Niet gevonden, of zoekresultaten met allerlei spelletjes enzo er tussen. Ik wil vanaf nu toch verplicht gaan stellen dat bij elke toevoeging de imdb-code mee ingevoerd wordt. Bij bestaande films kan dit gecorrigeerd worden. Is er een imdb code aanwezig in de MovieMeter-database staat er bij die film een rechtstreekse link, zo niet wordt er bij die film op de huidige manier naar imdb gelinkt.

Ik denk dat het corrigeren bij bestaande films incidenteel zal gebeuren (wanneer iemand bij een bepaalde film merkt dat de imdb link niet het gewenste resultaat heeft). Mochten de toevoeg-mods signaleren dat bepaalde personen voor tientallen of honderden films imdb-links gaan corrigeren, zullen die personen speciale rechten krijgen om dit zonder tussenkomst van de mods te doen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ai, er is bij elke film een probleem. Ik kan dit niet verhelpen, moet de server-mensen even mailen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Werkt weer.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt Jordy....

Bad_Religion

• 624 berichten
  • 628 stemmen

Jordy schreef:

Werkt weer.

Sorry Jordy,

Bij mij werkt het nog steeds niet.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik heb ook nog vaak die melding. Bij verscheidene films.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Ik snap ook niet precies wat je bedoeld Jordy, bedoel je dat je soms als je op de IMDB link geklikt heb als nog uit diverse links moet kiezen op IMDB zelf? , bijv. Cool! (nieuwe nl-film) heeft dat ook.Op IMDB kun je dan als nog uit 4 films kiezen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jassonn schreef:

Ik snap ook niet precies wat je bedoeld Jordy, bedoel je dat je soms als je op de IMDB link geklikt heb als nog uit diverse links moet kiezen op IMDB zelf? , bijv. Cool! (nieuwe nl-film) heeft dat ook.Op IMDB kun je dan als nog uit 4 films kiezen.

Dat bedoel ik inderdaad. Als we de juiste code hebben die imdb gebruikt voor een bepaalde film (voor Spider-Man 2 bijvoorbeeld "0316654"), kan ik rechtstreeks linken naar de imdb pagina van die film. Nu verwijst de imdb-link naar een pagina waarop gezocht wordt op de titel "Spider-Man 2", dat levert lang niet altijd op wat je zou willen.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Moet je alleen nog even uitleggen hoe dat gecorrigeerd kan worden

kappeuter (crew films)

• 74746 berichten
  • 5988 stemmen

SMS-en natuurlijk.

Chantal1978

• 204 berichten
  • 375 stemmen

Ik zoch even een plekje om mijn opmerking kwijt te kunnen, dat kan hier denk ik wel: Ik vind dit een ge-wel-di-ge site!! Mijn complimenten met name aan de crew & moderators. Sinds ik hier af en toe eens de lijstjes, forums en recencies doorlees, heb ik al een paar top films 'ontdekt' en gezien die ik waarschijnlijk anders nooit was tegengekomen..:-)

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Na het typen een spellingscontrole. Even ctrl-w na het typen van een bericht. Helemaal top, de site wordt alsmaar beter Jordy

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja dat was even werk zeg. Het kan trouwens zijn dat de grammatica van de spellingscontrole nog niet helemaal 100% is, maar de meeste woorden zullen goed gespeld zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.