• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.462 acteurs
  • 199.310 gebruikers
  • 9.392.206 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Discussie eerder gevoerd, en ik dacht dat de uitkomst was dat we op zulke flauwigheden absoluut niet zaten te wachten.

Kinderachtig gedoe trouwens, reden waarom ik forums mijdt als de pest..

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

FisherKing schreef:

Discussie eerder gevoerd, en ik dacht dat de uitkomst was dat we op zulke flauwigheden absoluut niet zaten te wachten.

ja met alle troep eromheen wel ja daarom zeg ik, in het klein. Maar als mensen het niet willen... forget i even mentioned it

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Ik vind het persoonlijk ook erg lelijk,vooral die signature(zo'n regel met een wijze spreuk?).

Ziet er ook erg rommelig uit.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Een avatar (klein, niet geanimeerd) zou ik persoonlijk nog wel leuk vinden, maar de meerderheid is er niet zo voor geloof ik.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Zolang het maar bij een klein beetje tekst blijft is een avatar nog wel leuk, maar zodra het lange verhalen of plaatjes worden, is het een stuk minder aantrekkelijk ...

Locutus

• 606 berichten
  • 5891 stemmen

Ik ben het met Jordy eens. Vaste afmeting dan wel idd.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5986 stemmen

He bah, we gaan de discussie toch niet voor de tiende keer voeren he.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Voor het geval we dat wél gaan doen: ik ben in elk geval tegen

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Yekezzez schreef:

Avatars hebben ook totaal geen toegevoegde waarde. Een naam bij het bericht is ruim voldoende. Dat vind ik dan.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

De discussie is weer losgebarsten. En ik stem tegen.

Al die avatars en andere shit is de hoofdreden waarom ik niet meer op de forums van Joblo.com kom. Tussen al die zooi zie je de posts nog amper staan. En zelfs een kleine avatar is eigenlijk al overbodig ...

Locutus

• 606 berichten
  • 5891 stemmen

Jordy is de baas dus doe maar Jordy

Locutus

• 606 berichten
  • 5891 stemmen

Oh ja nog wat: gaat de top 100 stemmen nog uitgebreid worden? Er zijn nu zoveel users. En om dezelfde reden is ook de top 100 films uitgebreid.

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Zo'n ondergeschrift hebben we in het forum ooit nog wel eens gehad trouwens

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Stond een optie om de films die je in je collectie hebt bij je profiel neer te zetten ook niet nog op de ToDo list van Jordy

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5986 stemmen

Nee.

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Zo onderhand de meest gestelde vraag Er komt ooit een mogelijkheid om (zoals imdb MyMovies) je eigen lijsten samen te stellen

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5986 stemmen

Ja er komt een linkje naar je MyMovies pagina op imdb .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Net een politieker. Ja, nee...

Tha Flow

• 283 berichten
  • 854 stemmen

Ik snap het probleem niet zo goed van een klein plaatje voor elke user. Dan zie je wel wie de tekst typt en geeft wat ik zei iets meer persoonlijkheid aan een berichtje. Dat is alleen maar modern en gelikt . Want het is inderdaad wel zo dat ik me ook erger aan de forums waar je door de bomen het bos niet meer kan zien zeg maar en geen teksten meer kan vinden, en dat is inderdaad zwaar irritant. Maar goed, volgens mij hebben de mensen liever dat ik mijn mond houd...

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

FisherKing schreef:

Mee eens. Daarom is MovieMeter ook een klasse apart.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

In het gewone verbergt zich het schone...

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12879 stemmen

Avatars nemen amper plaats in, en vullen eigenlijk alleen empty space in onder de usernaam, dus storend zijn die dingen niet.

Signatures zijn wat anders, aangezien die elke keer opnieuw extra plaats innemen, en zoals eerder gezegd makkelijk uitgebuit kunnen worden.

Met alle respect, maar een goed forum, zelfs met avatars en sigs oogt mooier en overzichtelijker dan deze site.

starbright boy (moderator films)

• 22455 berichten
  • 5136 stemmen

Onderhond schreef:

Met alle respect, maar een goed forum, zelfs met avatars en sigs oogt mooier en overzichtelijker dan deze site.

Oneens. Ik heb al tientallen (zo niet honderden) fora in mijn leven gezien en ik vind er weinig zo prettig ogen als deze.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ik forageer zeer weinig, maar de fora die ik meestal zie zitten vol met domme plaatjes, flauwe cartoons, te veel onduidelijke klikbare iconen en vloekend lelijke layouts.

Een goed forum beperkt zich tot de inhoud. Dus ik ben het helemaal met Starbrightboy eens.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

als iemand mij de toegevoegde waarde van een avatar is kan uitleggen.. Tot nu toe heb ik alleen niets toevoegende vervelende, knipperende plaatjes gezien, vaak van een gehalte dat een 4 jarige er opgewonden van wordt, maar die mij alleen storen.

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Ik vind de site zo die nu is al wel behoorlijk goed, een heel goed punt vind ik dat het er juist zo strak en overzichtelijk uitziet . Ik denk dat die plaatjes bij iedere user wat roet in het eten zouden gooien.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

petey schreef:

als iemand mij de toegevoegde waarde van een avatar is kan uitleggen..

Herkenbaarheid, een discussie wordt veel makkelijker om te volgen aangezien je in een oogopslag (vanuit je ooghoek) ziet wie wat plaatst. Bovendien kun je je als user een beetje onderscheiden, je kunt je eigen accent geven aan je berichten door middel van een leuk icoon, dat op jou van toepassing is.

Maar goed, ik twijfel ook een beetje, daarom laat ik de overwegend negatieve reacties van de "oude garde" de doorslag geven om het niet te doen.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12879 stemmen

als iemand mij de toegevoegde waarde van een avatar is kan uitleggen.

Betere en snellere visuele herkenning van de user.

Wat deze site betreft, lijkt het net wat te guestbookachtig. Veel tekstuele info op elkaar gecrammed, zodat het geheel wat slordig oogt. Betere omkadering van de posts zou wonderen doen, met die bemerking dat er hier waarschijnlijk teveel korte berichten geplaats worden om die extra spatiëring te rechtvaardigen. Net iets teveel een chat hier.

Production I.G forum waar ik normaal uithang. Strakker, en nogal wat overzichtelijker. Enkel de pics in de signatures storen me, maar daar hebben de mods jammer genoeg niet veel over te zeggen.

Trouwens, op een forum wordt maar zoveel misbruik gemaakt van sigs en avatars als het niveau van de mensen dat aanwezig is. Zegt toch veel over jullie vertrouwen in de gemiddelde MM user .

PS: ik begrijp verder Jordy's reactie maar al te goed. Hij moet al heel strikte normen inbouwen, anders zal het hier snel veranderen in een onoverzichtelijke warboel van plaatjes.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

...bovendien zal er (als ik dat hier in zou voeren) natuurlijk altijd een profiel-optie zijn waarmee je er voor kunt kiezen helemaal geen avatars te zien. Ik zou geen geanimeerde plaatjes accepteren (makkelijk, alleen mogelijkheid tot uploaden .jpg files), en een vaste grootte van 60x60 aanhouden.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Ik vind wel dat we het kunnen proberen. Sites zoals dvdforum.nl weten toch orde en eenvoud te handhaven met ieder z'n avater. Animatie ( bewegende beelden) bv moet verboden worden in je plaatje ... door een goed beleid kan dit te handhaven zijn. Zoals onderhond zegt , het hangt ook wat af van het publiek van het betreffende forum. Op meestal op pubers gerichte forums zal je die schreeuwende en irritante toestanden meemaken. Maar bij een professionele en volwassen site als mm kan dit enkel positief werken denk ik. Het proberen waard , men kan het nog steeds afschaffen. Mensen met de schreeuwerige avaters en plaatjes die de orde verstoren kunnen worden geband. Je bericht krijgt dan wel een wat persoonlijke touch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.