• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.453 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.839 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

BoordAppel schreef:

Of was je dat al van plan aangezien de zoekmachine nu niet werkt.

niet werkt?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hey verrek, dat was me nog niet opgevallen..

Locutus

• 606 berichten
  • 5891 stemmen

BoordAppel schreef:

Wordt er niet echt mooier op die gemiddeldes bij het tv overzicht. Bovendien ook vrij nutteloos omdat je (ik iig) toch altijd op de film klikt om te zien waar ie over gaat en zo dus ook het gemiddelde komt te weten.

Ik ben er juist heel blij mee. Zo kan ik snel zien welke films de moeite waard zijn. Top!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Wat is er allemaal gebeurd bij het TV-overzicht? Het is niet echt eh... mooier ofzo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Oh, ik vind van wel.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Iets teveel bold denk ik. Als je de gemiddelden en de zenders niet bold doet wordt de pagina weer een stuk rustiger.

De gemiddelden achter de films vind ik erg handig!

De indruk dat er heel veel pulp wordt uitgezonden wordt trouwens weer eens bevestigd.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Iets teveel bold denk ik. Als je de gemiddelden en de zenders niet bold doet wordt de pagina weer een stuk rustiger.

Mee eens.

Treht

• 290 berichten
  • 343 stemmen

Echt super mooi die tv pagina!

Er zei iemand hierboven dat je toch altijd klikt om te kijken waar de film over gaat. not. Als er op een dag 10 films worden uitgezonden ga ik ze niet allemaal aanklikken, ik wil meteen zien of er eventueel wat leuks bij zit, wat dus geuit wordt in het aantal sterren. Als een film voldoende sterren icm stemmers heeft dan klik ik erop om te kijken of het ook echt wat is. En ik denk met mij veel meer mmdudes. Dus

hmm misschien een ideetje voor die cijfers bij tv&videotheek, als je de cijfers afrondt op 1 decimaal wordt het net iets beter leesbaar lijkt me (sommige zeikers klagen dat hetniet leesbaar is )

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Treht schreef:

Er zei iemand hierboven dat je toch altijd klikt om te kijken waar de film over gaat. not.

Daarom zei ik er ook nog bij (ik iig). Ik hou zo op zijn tijd ook wel van een oerslechte film om eens even goed te kunnen lachen. Dan kunnen de commentaren bij de film wel eens helpen.

Treht

• 290 berichten
  • 343 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik hou zo op zijn tijd ook wel van een oerslechte film om eens even goed te kunnen lachen.

lol

Ik wou alleen even aangeven aan jordy dat niet iedereen alle films aanklikt

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Iets teveel bold denk ik.

Dat is het inderdaad.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2399 stemmen

Ik vind het nieuwe TV-overzicht erg handig. Nu hoef je tenminste niet meer op alle films te drukken voordat je een keer een goede tegenkomt, aangezien het uitgezondene vaak grotendeels matige filmpjes betreft. Ik vind die cijfers erbij ook erg handig als je op een regisseur klikt die erg veel films gemaakt heeft zoals Hitchcock of Kurosawa, dan kun je in één oogopslag zien wat zijn beste werk is.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb ook niet gezegd dat het niet handig was, het is alleen een stuk minder mooi. En dat ligt denk ik vooral aan het feit dat er zoveel bold is.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2399 stemmen

tovenaar schreef:

Ik heb ook niet gezegd dat het niet handig was, het is alleen een stuk minder mooi. En dat ligt denk ik vooral aan het feit dat er zoveel bold is.

Dat ben ik wel met je eens, die cijfers en zenders mogen wat mij betreft niet-bold, dan ziet het er wat rustiger en fraaier uit denk ik. Maar de praktische voordelen wegen wat mij betreft wel op tegen de esthetische nadelen.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

PatrickL schreef:

Dat ben ik wel met je eens, die cijfers en zenders mogen wat mij betreft niet-bold, dan ziet er wat rustiger en fraaier uit denk ik.

Mee eens, dit is net wat té duidelijk

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Dat zei ik ook al 10 berichten hier boven.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Cijfers zijn op de hele site in lijstjes bold, dus daar ga ik niet op één pagina van afwijken. Die zender is misschien wel een idee inderdaad, zal eens kijken.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Die cijfers waren niet bold. Het is nu op de hele site storend.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal er eens mee gaan spelen eerdaags, kijken of ik niet-bold ook mooier vind. Ik denk van niet.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Of je houdt het bold en maakt de cijfers een lettertype kleiner. Misschien werkt dat ook.

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Moderators,

Is het niet handig om in het forum een systeem te hebben, waardoor je in 1 opslag kunt zien waar nieuwe berichten geplaatst zijn na je laatste bezoek? En dat er bij ongelezen berichten een markering komt? Nu moet je elk topic openen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je bedoelt zoals de updates?

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Schitterend

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Ik schaam me diep . Ik had niet gezien dat er nog meer opties onder updates stonden.

Keep up the good work Jordy.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

Bij informatie user ook 10 laatst geplaatste berichten dat is het enige wat nog ontbreekt vind ik. Voorderest ziet het er perfect uit

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

Zou het misschien een idee zijn om een pagina te maken met 'films waarop ik gestemd heb', en dan bedoel ik de discussies, zoals 'mijn filmdiscussies' maar dan voor je stemmen. (moeilijk uit te leggen ) Misschien overbodig of ingewikkeld, maar lijkt me erg handig

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

salvatore schreef:

Bij informatie user ook 10 laatst geplaatste berichten dat is het enige wat nog ontbreekt vind ik.

Die berichten zijn vaak zonder context niet zo interessant.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

eeflien schreef:

Zou het misschien een idee zijn om een pagina te maken met 'films waarop ik gestemd heb', en dan bedoel ik de discussies, zoals 'mijn filmdiscussies' maar dan voor je stemmen. (moeilijk uit te leggen ) Misschien overbodig of ingewikkeld, maar lijkt me erg handig

Kwam er destijds technisch even niet uit, en heb het even laten zitten. Misschien zal ik er ooit weer 's naar kijken (zo'n pagina werd veel te zwaar geloof ik)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Omdat het nogal eens moeilijk bleek om bij lange URLS de juiste url-tags te gebruiken (zodat de layout niet verpest wordt) heb ik even gezorgd dat dit vanaf nu automatisch gebeurt.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Prachtig!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.