• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.453 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.833 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

starbright boy (moderator films)

• 22453 berichten
  • 5135 stemmen

Hé, ineens is iets gebeurd waar ik wel eens om gevraagd heb dacht ik. De laatste 10 stemmen bij elke film. Wat leuk!

Aleen wel een klein bugje: Bij films met minder dan 100 stemmen staan nu alleen de laatste 10 nog maar in het stemoverzicht.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Leuk dat het er is, en dat mijn ideetje ook op de site is geaccepteerd.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

Aleen wel een klein bugje: Bij films met minder dan 100 stemmen staan nu alleen de laatste 10 nog maar in het stemoverzicht.

Dat is toch wel een grote bug want ik wil weten wie wat heeft gegeven.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Ja, dat is wel jammer inderdaad.

• 22453 berichten
  • 5135 stemmen

Ik bedoelde meer klein in de zin van ik schat in dat het eenvoudig op te lossen is , maar aangezien ik er niks vanaf weet had ik dat woord weg moeten laten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zo dan.

Fabrice

• 104 berichten
  • 2584 stemmen

Wat een geweldige site wordt dit .. het was al super en wordt alleen maar beter ! Jullie kunnen je niet voorstellen hoeveel films ik dankzij deze site heb ontdekt en leren waarderen.

Bedankt !

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Wordt dit ? dit is het toch al

leuke post Fabrice !!

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Zo dan.

Perfect.

JayLunar

• 748 berichten
  • 2961 stemmen

Persoonlijk zie ik de "10 laatst geplaatste stemmen" het liefst helemaal onderaan, onder de lijst met personen die de film in hun top 10 hebben..

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

JayLunar schreef:

Persoonlijk zie ik de "10 laatst geplaatste stemmen" het liefst helemaal onderaan, onder de lijst met personen die de film in hun top 10 hebben..

Vind ik ook een erg goed idee. Het belangrijkste zijn toch de stemmen die gegeven zijn en niet alleen de laatste 10. Nu moet je ook nog de hele tijd naar beneden scrollen als je naar een ander cijfer gaat. Niet dat dat erg veel moeite is maar toch.

Overigens is de nieuwe functie met de gemiddeldes achter de films . Nu alleen nog een mogelijkheid om te sorteren op gemiddelde zoals dat ook kan op IMDb, dan is het helemaal compleet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Okee ik zal het verplaatsen. En die gemiddelden zijn inderdaad mooi zo, wat een werk om die pagina bij ELKE regisseur aan te passen, pfft...

Ben trouwens nog niet helemaal klaar met die gemiddelden, zal ik nog even afmaken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

BoordAppel schreef:

sorteren op gemiddelde zoals dat ook kan op IMDb

leg 's uit?

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Nu we toch bezig zijn met wat nieuwe statistiekjes:

Ik ben benieuwd wat het gemiddelde jaartal is van de films waar ik op heb gestemd. Is zoiets realiseerbaar?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Sorted by ratings zoals op IMDb. Als je nu op de regisseur klikt dan staan de films in volgorde van jaartal. Ik vind het erg makkelijk om ook meteen te kunnen zien welke film het beste gewaardeerd wordt van een bepaalde regisseur. Dat is zeker makkelijk als de betreffende persoon een groot oeuvre heeft.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

handig inderdaad, gaat op de lijst

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Het kan zijn dat ik het eerder gezegd heb, maar ik weet 't niet meer zeker. Zou het misschien een goed idee zijn dat er bij het televisie-overzicht ook staat tot hoelaat de film duurt ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vind ik geen goed idee, als je verdere informatie over de film wilt hebben kun je gewoon bij de film kijken.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Bij het televisie overzicht lijkt het mij wel fijn dat als een film zich in de top 250 of de tip 150 bevind,dat het erbij zou staan.Geeft toch een extra prikkeling om de film te gaan zien.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

je kunt toch gewoon op de film klikken en dan zie je het toch direct staan ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

jassonn schreef:

Bij het televisie overzicht lijkt het mij wel fijn dat als een film zich in de top 250 of de tip 150 bevind,dat het erbij zou staan.

Nogmaals, ik vind het genoeg zo.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12878 stemmen

Ik kijk waarschijnlijk erg scheel, maar een linkje op de homepage om films/CDs toe te voegen zou ergens wel handig zijn.

Ik begrijp dat je nu mensen dwingt om eerst te zoeken, maar als ik een film/CD dien toe te voegen, heb ik toch al veel eerder gezien of hij op MM/MuM staat, en moet ik zoekstrings als "sfdgfzrgfdg" ingeven om iets toe te voegen. Niet echt alles natuurlijk

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Geavanceerde opties als ?toevoegen, ?fout, ?todo enzo vind ik niet zo interessant om prominent in het menu te tonen. Je kunt de toevoeg-url natuurlijk gewoon onthouden of bookmarken

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Jordy schreef:

Nogmaals, ik vind het genoeg zo.

Ik vind het zelfs een beetje té druk worden, al die statistieken. Die laatst geplaatste stem bij elke film is bijvoorbeeld toch niet nodig?

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind de 10 laatste geplaatste stemmen juist geweldig en ik ben niet de enige denk ik. Na bijvoorbeeld een TV-uitzending van een film kun je precies zien wie wat heeft gegeven, erg nuttig naar mijn mening.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

bioscoopzaal schreef:

(quote)

Ik vind het zelfs een beetje té druk worden, al die statistieken. Die laatst geplaatste stem bij elke film is bijvoorbeeld toch niet nodig?

Mee eens.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Echt leuke opties ja. Zoals ook de 10 laatst geplaatste stemmen.

• 22453 berichten
  • 5135 stemmen

Diesel schreef:

Ik vind de 10 laatste geplaatste stemmen juist geweldig en ik ben niet de enige denk ik. Na bijvoorbeeld een TV-uitzending van een film kun je precies zien wie wat heeft gegeven, erg nuttig naar mijn mening.

Nuttig zou ik het niet noemen, maar ik vind het wel erg leuk. Ben het dus met Diesel eens.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Wordt er niet echt mooier op die gemiddeldes bij het tv overzicht. Bovendien ook vrij nutteloos omdat je (ik iig) toch altijd op de film klikt om te zien waar ie over gaat en zo dus ook het gemiddelde komt te weten.

Is het trouwens ook geen idee om de gemiddeldes bij de resultaten te zetten als je bijvoorbeeld zoekt op acteur? Of was je dat al van plan aangezien de zoekmachine nu niet werkt.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Wordt er niet echt mooier op die gemiddeldes bij het tv overzicht. Bovendien ook vrij nutteloos omdat je (ik iig) toch altijd op de film klikt om te zien waar ie over gaat en zo dus ook het gemiddelde komt te weten.

Hier ben ik het dan weer wel mee eens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.