- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Ik ben bang dat de "niet gestemd" overzichten moeten verdwijnen. De server kan het (begrijpelijk) niet aan als er bij een bepaalde letter dui-zen-den resultaten getoond moeten worden
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ehm even een mededeling, ik heb net een vrij rampzalig verlopen Linux installatie achter de rug (zit nu ergens anders).. dus misschien ben ik een paar daagjes niet online 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Het blijft mij zo verbazen dat er zo weinig MMers zijn die de moeite nemen om hun geboortedatum in te vullen... Bij 19 van de 20 keer dat ik op een MM-naam klik staat er geen geboortedatum...
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2484 stemmen
Het blijft mij zo verbazen dat er zo weinig MMers zijn die de moeite nemen om hun geboortedatum in te vullen... Bij 19 van de 20 keer dat ik op een MM-naam klik staat er geen geboortedatum...
Inderdaad erg vervelend, echt iets om je druk over te maken 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Inderdaad erg vervelend, echt iets om je druk over te maken
Dat opzich niet, maar het is wel vervelend als je erg benieuwd ben hoe oud iemand is, dat je daar dan niet achter kan komen...
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Zo ik ga mijn geboortejaar nu meteen weghalen 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2484 stemmen
Dat opzich niet, maar het is wel vervelend als je erg benieuwd ben hoe oud iemand is, dat je daar dan niet achter kan komen...

Inderdaad, stel je voor dat je het helemaal aan iemand zou moeten gaan vragen. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Laat maar U-96. Er zijn er zo al genoeg...
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Vind dat U- wel gelijk heeft,ik kijk ook graag bij de persoonlijke info van users maar vele vullen niks in,jammer.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Als je de leeftijd van iemand weet dan is het altijd makkelijker om met diegene te discussiëren vind ik... Je weet hoe zijn leeftijdgenoten tegen een bepaald genre film aankijken enzovoort...
mrdig
-
- 499 berichten
- 2691 stemmen
Wanneer wordt de top100 (qua aantal stemmen) weer een top250 (zoals het eerst ook was).?
Ben nl. uit de top100 gedonderd
, en aangezien vrienden van mij in en rond de top100 staan is het met een top250 veel handiger om deze (actieve) users te vinden..
Bovendien zie ik dan mijn stemgemiddelde nog en kan ik in de gaten houden of ik een gemiddeld film tempo aanhoud.. 
Deze top '100' variabel maken lijkt me ook wel wat.. Dus in je profiel aangeven of je een top100, 150, 200, 250... 1000 wil oid...
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Helaas ben ik er destijds ook uit gedonderd.Gelukkig kan ik me zelf wel aanschouwen in de berichten top 100. 
Locutus
-
- 606 berichten
- 5891 stemmen
Ik sta er nog in, maar ik ben het volledig eens met mrdig. Het aantal users is behoorlijk gestegen en, net als de voormalig top100 van films, is een top250 van users hartstikke handig (en leuk!).
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2484 stemmen
Als je de leeftijd van iemand weet dan is het altijd makkelijker om met diegene te discussiëren vind ik... Je weet hoe zijn leeftijdgenoten tegen een bepaald genre film aankijken enzovoort...
Mij mag je altijd een prive berichtje sturen
... een discussie ga ik niet uit de weg, daar doe ik echt niet moeilijk over 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
mij maakt het niet uit hoe oud of iemand is om mee te discussiëren. Het gaat erom wat diegene te zeggen heeft.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Mag ik even zo vrij zijn om een voorstel te doen (ook al ben ik hier relatief nieuw):
Zou het niet een goed idee zijn om de volgende regel te stellen: je moet binnen een bepaalde tijdsduur meerdere keren gestemd hebben op een film. Zo niet, wordt je account gewist. Zelfde systeem als met pre-paid.
Op deze manier voorkom je dat mensen zich aanmelden om op maar 1 film te stemmen (zie Passion). Denk dat dit ook bevorderlijk zal zijn voor de capaciteit van de site.
Ben ik té vrij geweest?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Helpt niet hoor. Dan stemmen ze toch op meer films om die regel te omzeilen. Doen die top250 beinvloeders ook. Of bedoel je het wissen van members die een half jaar ofzo niet actief zijn geweest ?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Daar heb je een goed punt.. Maar ik denk dat dat ook problemen met zich meebrengt.. Er zijn namelijk veel 'grote' gebruikers zoals HugoHei, die soms maanden niet komen, en als die zin hebben om weer eens op MM te komen, en zien dat hun account is gewist --> 
Maar vooral nu er zoveel mensen zich aanmelden en niet aktief zijn, zou het wel een idee kunnen zijn... (vind ik)..
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Helpt niet hoor. Dan stemmen ze toch op meer films om die regel te omzeilen. Doen die top250 beinvloeders ook.
Toch kan het een effect hebben, hoe klein ook.
Bovendien: dit is niet alleen om degenen te 'pakken' die opzettelijk op maar 1 film stemmen. Zo kun je ook 'dode accounts' verwijderen (of wordt dat al gedaan?).
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Heeft helemaal geen nut, schiet je niks mee op.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Er zijn namelijk veel 'grote' gebruikers zoals HugoHei, die soms maanden niet komen, en als die zin hebben om weer eens op MM te komen, en zien dat hun account is gewist --> 
Ja, daar heb je ook gelijk in...
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.