- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
chrissie
-
- 749 berichten
- 5045 stemmen
Ja sorry, er zijn ook toevoegingen van mij bij. Ik had het forum nog niet gelezen. [/quote]
't zelfde geldt voor mij, sorry jongens. Dat krijg je als je alleen je eigen forumdiscussies raadpleegt.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Mijn firewall killt pop-ups 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik denk dat er ook nogal wat verwarring bestaat tussen een firewall als 'systeem' (i.e. een apart station, volledig geconfigureerd als firewall) en een firewall als programmaatje wat hier en daar een waarschuwing geeft ("Ping! Weet u zeker dat u dit FTP-programma een verbinding wilt laten maken met het internet?"). Zo'n ZoneAlarm wordt volgens mij ook een firewall genoemd.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Geeft een 'echte' firewall dan nooit waarschuwingen ?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik denk dat er ook nogal wat verwarring bestaat tussen een firewall als 'systeem' (i.e. een apart station, volledig geconfigureerd als firewall) en een firewall als programmaatje wat hier en daar een waarschuwing geeft ("Ping! Weet u zeker dat u dit FTP-programma een verbinding wilt laten maken met het internet?"). Zo'n ZoneAlarm wordt volgens mij ook een firewall genoemd.
ZoneAlarm is zeker een firewall, maar dan nog heeft het niks met je browser te maken. De firewall bewaakt porten die open staan. Een popup komt niet via een port binnen, maar gewoon via een website die je bezoekt dmv javascript. (technisch gezien is dit wel een port, maar dat ligt even anders)
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Geeft een 'echte' firewall dan nooit waarschuwingen ?
T.O.
-
- 2423 berichten
- 2802 stemmen
Ja, het is ook ZoneAlarm, je hebt gelijk Phooze. o-)
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Hoe komt het dat je tegenwoordig nooit meer direct naar een de film in kwestie kan via de imdb link, maar altijd 1 stap meer moet maken? En dit is nog als je mazzel hebt, want het gebeurt me tegenwoordig regelmatig dat ik zelfs helemaal niet bij de (juiste) film kom via de imdb-link (zie bijv. Catch 22). Hebben zij of jullie iets veranderd?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Imdb heeft z'n search functionaliteiten sterk verslechterd.
De zoekopdrachten die we naar imdb stuurden waren eerst perfect, totdat ze de search engine aanpasten waardoor het niet meer werkte.
We hebben het aangepast, maar inderdaad, valt mij nu ook op dat er wel erg veel niet gevonden wordt.
Misschien moeten we maar een hele simpele zoekvraag instellen die wel werkt.
Cinema.nl werkt met de volgende zoekvraag: http://www.imdb.com/Find?xxxx
Bij xxxx wordt de titel ingevuld.
Voordeel is dat nu wel titels worden gevonden met 'speciale' tekens, zoals het - teken.
Het nadeel is dat je op die manier niet meer op jaartal zoekt en je de juiste film vervolgens uit de lijst zoekresultaten moet kiezen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ik zie dat het probleem 'm echt ligt in die - tekens enzo. Jordy kun je die niet uit de zoekvraag halen, dan werkt het wel.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het is toch niet zo'n ramp om één klein klikje meer te geven. Ik ben al blij dat ik rechtstreeks naar imdb kan...
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Nee, geen moeite voor mij, maar die muizen van tegenwoordig zijn zo lui.... 
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Het is toch niet zo'n ramp om één klein klikje meer te geven. Ik ben al blij dat ik rechtstreeks naar imdb kan...
Dat werkt dus niet altijd. De laatste paar dagen had ik dat een paar keer. Blijkbaar veel dingen met koppeltekens ofzo bekeken....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb er eerlijk gezegd nog geen enkel probleem mee gehad...
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Mag ik zo vrij zijn om op te merken dat er een nieuwe teller staat? Hij lijkt ietwat uitgebreider.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat mag 
Nedstat begon vervelend te doen omdat de teller op "elke pagina" staat.... Bovendien maakt deze teller volgens mij een beter onderscheid tussen bezoeken en pageviews, de totalen bij nedstat zaten daar volgens mij maar een beetje tussenin
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een zeer leuke teller is dit zeg. Echt prettig om zien. Veel beter dan die van Nedstat... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik lees alleen dat er een maximum is van 10.000 unieke bezoekers per maand, bij de gratis versie. Benieuwd of 'ie dan echt stopt, kan ik weer naar een andere op zoek
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hij schijnt dus echt te stoppen inderdaad. Daar blijken de meeste gratis tellers last van te hebben. Morgen maar 's verder zoeken.
FeZ
-
- 460 berichten
- 3180 stemmen
Ik zou graag mijn gemiddelde van mijn stemmen willen weten. Al sta je in de top 100 stemmen dan staat het er achter en vind ik meestal wel leuk om te zien. Kan ik dit op een of andere manier ook van mezelf bekijken óf is het mogelijk dat het bij mijn persoonlijke informatie ergens komt te staan?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik ben bang dat de "niet gestemd" overzichten moeten verdwijnen. De server kan het (begrijpelijk) niet aan als er bij een bepaalde letter dui-zen-den resultaten getoond moeten worden
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
"Niet gestemd" is toch ook niet echt een interresante mogelijkheid?Ik snap niet wat je daar nou eigenlijk aan hebt.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Ik geef jassonn helemaal gelijk. Het niet gestemd knopje is het meest nutteloze van de hele site.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Inmiddels wel inderdaad, was in de begintijd (toen er alleen nog bekende films op de site stonden) handig, maar eigenlijk al jaren niet meer imho
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik gebruik het nooit. Wat mij betreft mag het weg.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als men weet wat men gestemd heeft, weet men toch onmiddellijk waar men niet voor gestemd heeft?
Of misschien onze vriend Stinissen. Bij hem gaat het sneller om de 'niet gestemde' op te roepen... 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik gebruik die optie ook nooit meer. Is inderdaad wat zinloos geworden.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik heb deze optie ooit één keer gebruikt... Ik ben bij de "D" blijven steken. Het was toen al een hels karwei om die lijst door te akkeren. Nu stem ik alleen maar op films die ik net of nog niet zo lang geleden gezien heb. Deze optie is imho derhalve ook zinloos.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.