- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ligt het aan mij of loopt de site niet al te jofel?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Gaat nu ook wel weer goed bij mij, maar het afgelopen uur, ging het enorm traag en als ik dan op een pagina kwam was de layout nogal..uhm...apart.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Dat is de laatste tijd bij mij ook al,het laden duurt soms erg lang en de plaatjes/posters blijven even blanco.Ook loopt de search niet altijd even lekker.
Waarschijnlijk heeft Jordy de hardware nog niet vervangen,aangezien ik begrepen heb dat dat nodig moest gebeuren.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat ga ik ook niet doen, 't is mijn server niet.
Ik heb begrepen dat donderdagavond de nieuwe server er waarschijnlijk in gaat, dus even geduld nog.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
En dan beleeft MusicMeter ook zijn opening?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Eerst MovieMeter goed draaiend krijgen op de nieuwe server...
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Ik hoop dat ze allebei op de server kunnen zonder al teveel problemen. Tuurlijk gaat Moviemeter voor, maar ik heb ook wel erg zin in Musicmeter.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Een vraagje? Kan iemand mij vertellen hoe ik een titel met 2 of 3 letters vinden? Ook al heb je geen meer info over de film? Voorbeeld hiervan is o.a. IT en MAX.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Sorry dat ik het vraag, maar waarom is de functie van 'Meeste MMers op de site' weggehaald.. ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er stonden er ineens 377, om 10 uur 's ochtends. Ben dus bang dat het scriptje niet helemaal klopte. Tot ik tijd heb om er naar te kijken dus maar even weggehaald.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vandaag is de grote dag: vanavond tussen 8 en 10 zal de site een half uurtje offline zijn, om vervolgens (als het goed is
) weer met ouderwetse snelheid online te komen.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Ik vond die 377 al zo verdacht... 
het zou pas echt verdacht zijn als er 1337 gebruikers online waren 
SilverGun
-
- 1151 berichten
- 818 stemmen
het zou pas echt verdacht zijn als er 1337 gebruikers online waren 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Telkens wanneer ik vanuit mijn updates-pagina een andere pagina tracht te openen wordt deze gestopt door mijn pop-up blocker. Voor MM heb ik hem nu gewoon uitgeschakeld. Nochtans, tot deze ochtend had ik er helemaal geen last van. Raar maar waar... 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Voor problemen als deze is er een simpele oplossing:
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Succes ermee 
Ik ga het niet doen hoor 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Voor problemen als deze is er een simpele oplossing:
Yep..! Kun je netjes instellen: 'zooo, MSN mag géén popups, Lycos mag géén popups, MovieMeter mag wél popups, NME mag géén popups, ...' 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Yep..! Kun je netjes instellen: 'zooo, MSN mag géén popups, Lycos mag géén popups, MovieMeter mag wél popups, NME mag géén popups, ...' 
Wat ik bedoel is dat ik bijvoorbeeld vanuit de 'Updates' naar laat ons zeggen de pagina 'Opmerkingen site' ga, hij die laatste pagina beschouwt als pop-up...
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ja en dat probleem heb je dus niet in Firefox. Die ziet het niet als pop-ups.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Normaal gezien heb ik er ook geen last van. Ofwel zal hij zijn 'kuren' hebben zeker... 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Het klinkt ook wel alsof je in je profiel 'links openen in nieuw venster' hebt geselecteerd. Kan me voorstellen dat een popupkiller elk nieuw venster als popup ziet.
Maarreh.. get Firefox hoe dan ook. 
T.O.
-
- 2423 berichten
- 2802 stemmen
je kunt ook gewoon een firewall installeren ipv een pop-up killer...
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
je kunt ook gewoon een firewall installeren ipv een pop-up killer...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nou 't lijkt er op dat we weer online zijn! Nog niet helemaal 100% (niet alle plaatjes worden geladen??) maar dat zal zo wel gefixed worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.