- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Toen ik laatst een film wilde toevoegen, kwamen de woorden met FEAR ertussen, achter of ervoor kwamen niet alle titels te voorschijn. Zoals "Fear" met Mark Wahlbergen erin. En als ik het woord opzoek krijg ik alle titels die in MM bestaan.
PS: Jordy ben je nog er achtergekomen of heb je al een oplossing voor "zoekbalk" gevonden, dat vanaf 3 letter beginnen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dan wordt het tijd om turks te leren op school, tegenwoordig een keuze vak, niet?

In Nederland misschien, maar niet in Belgiê... 
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
In Nederland misschien, maar niet in Belgiê... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Toen ik laatst een film wilde toevoegen, kwamen de woorden met FEAR ertussen, achter of ervoor kwamen niet alle titels te voorschijn. Zoals "Fear" met Mark Wahlbergen erin. En als ik het woord opzoek krijg ik alle titels die in MM bestaan.
Snap je niet helemaal. Je ziet inderdaad titels die er op lijken, om zeker te zijn dat je niet een film toevoegt die er al op staat
Ja heb wel een oplossing, maar dat betreft een vrij ingrijpende aanpassing aan de zoekscripts, zal er voorlopig dus niet van komen.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Snap je niet helemaal. Je ziet inderdaad titels die er op lijken, om zeker te zijn dat je niet een film toevoegt die er al op staat
Ja heb wel een oplossing, maar dat betreft een vrij ingrijpende aanpassing aan de zoekscripts, zal er voorlopig dus niet van komen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Op de oude MovieMeter bleef het menuscherm altijd op dezelfde plaats staan (als je naar beneden scrolt). Op de huidige MovieMeter is dat niet meer zo (dan blijft alles boven).
Zou het misschien een goed idee zijn om dit weer in oude stijl te doen?
Niet dat ik er last van heb hoor.. 
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Zet hier maar even een link neer naar de betreffende site. Dan kunnen we het even bestuderen. 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Nee, ik lees geen woord Turks. Helaas jongen. 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Op de oude MovieMeter bleef het menuscherm altijd op dezelfde plaats staan (als je naar beneden scrolt). Op de huidige MovieMeter is dat niet meer zo (dan blijft alles boven).
Zou het misschien een goed idee zijn om dit weer in oude stijl te doen?
Niet dat ik er last van heb hoor.. 
Als je er geen last van had zou je het ook niet zeggen..:P
Vind het wel een goed idee trouwens,al dat gescroll.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Gewoon het Home knopje gebruiken.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Had ik nog niet aangedacht,bedankt Petey scheelt mij een hoop gescroll..:)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik heb nooit het idee gehad om alles weer naar boven te scrollen (daar gebruik ik vaak 'Home' voor, maar het was alleen een idee t.a.v. het oude MM....
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een klein beetje off-topic maar ik zit echt met een glimlach te kijken naar fok.nl (en fokforum.nl) die net als wij een half jaar geleden op een TOTAAL nieuw geprogrammeerde site overgestapt zijn. Het gezeur "vroeger was het beter", de foutmeldingen, de offline tijd, de traagheid...
als het voor mij al zo'n hel was hoe moet dat dan op een site zijn die 50x zo groot is 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een glimlach van herkenning, niet omdat ik ze geen soepele overgang gun 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Het nadeel van hen is ook dat ze de site al te vroeg online moeten zetten (vind ik). Er zijn gewoon teveel bugs, ik denk dat ze meer tijd hadden moeten nemen. (Vormgeving vind ik trouwens ook matig.)
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Haha, ik probeerde net een nieuws item te openen daar, krijg je dit bericht:
Code #5
De DB doet het niet, luie donder.

JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
... (Vormgeving vind ik trouwens ook matig.)
Is geen verbetering, nee.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
"Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (Maximum aantal verbindingen met de MySQL server is bezet)"
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja het was weer even behelpen vandaag en gisteravond met MovieMeter. Nieuwe hardware zit er nog steeds niet in.
Ik kwam tot de ontdekking dat vooral de search niet optimaal geprogrammeerd is. Had al in de verre planning staan om dat een keer aan te pakken, maar hier moet ik komend weekend maar eens werk van gaan maken. Dit zal waarschijnlijk een uurtje downtime, een paar uur geen search, en een gewijzigde search betekenen. De search zal waarschijnlijk, net als op bv. imdb, op hele woorden gaan werken. "Ital" levert dan niet meer "Italian Job" op. Zo'n zoekopdracht wordt, nu dat de database steeds groter wordt, steeds zwaarder.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
crap...dat wordt dan goed opletten bij het zoeken naar de film...typfout en 't is gebeurt 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het openen van geresizede plaatjes in een nieuw venster kan nu ook met niet-IE browsers.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Even een mededeling: eind van de middag is de site een uurtje uit de lucht. Ik ga, zoals gemeld, wat aanpassingen doen aan de search, en hiervoor moet ik wat dingen aan de database veranderen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bij Nederlanders en boeren weet je nooit het einde van de middag of de afstand van een boogscheut... 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
In de categorie niet zo belangrijk: foutje in de FAQ. De hypcriet, schijnheilig smiley moet niet met een 0 maar met een O.
[edit]En als je toch bezig bent, maak er dan maar meteen hypocriet van
.[/edit]
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ligt het aan mij of loopt de site niet al te jofel?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.