- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een leuke suggestie die ik las voor de titel van deel twee:
Spider-Man II: Hyphenated Motherfuckers!
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Als ik een berichtje aan het intypen ben en nog niet geplaatst heb,maar er achter kom dat ik iets anders wil typen of fout getypt heb,dan kan ik het er niet normaal tussen typen.Want dan gaan de letters over het volgende woord heen en moet ik het halve bericht opnieuw typen.
Ligt dit aan mij of klopt het dat dat niet kan?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Volgens Chandler is dit onmogelijk !
Maar het is toch ook niet Batmun en Supermun?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Daarvoor moet je niet bij mij wezen, maar bij Chandler dus 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Als ik een berichtje aan het intypen ben en nog niet geplaatst heb,maar er achter kom dat ik iets anders wil typen of fout getypt heb,dan kan ik het er niet normaal tussen typen.Want dan gaan de letters over het volgende woord heen en moet ik het halve bericht opnieuw typen.
Ligt dit aan mij of klopt het dat dat niet kan?
Heb je Insert aanstaan (of juist niet)? Dan heb je hier namelijk last van.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Inderdaad Petey het lag aan de Insert .Bedankt 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Hey!? sinds wanneer is de zoekfunctie aangepast. Die "Populaire zoekresultaten" is weer een mooie verbetering! Top!
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
hoe wordt dat bepaald?
Niet op cijfer iig
Als ik op " lord' zoek staat de animatiefilm lord of the rings (gem. 1.5*) mooi bij popularie zoek resultaten 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Dat staat hier een paar pagina's geleden allemaal al volgens mij.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
[rarevraag]Zou er misschien ooit eens een mogelijkheid zijn dat mensen die niet ingelogd zijn op MM niet je stemmen/(berichten) kunnen zien, en dat je dat als gebruiker in kunt stellen ?[/rarevraag]
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Leg eens uit waarom je dat zou willen. 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Inderdaad, wat is daar het nut/voordeel van?
madboy
-
- 52 berichten
- 625 stemmen
Zou het geen goed idee zijn om een soort 'film-faq' te maken? Daarin wordt dan uitgelegd hoe het maken van een film in zn werk gaat, wie wat doet, een verklaring van de veel gebruikte filmtermen enz. Denk dat dat heel interessant is voor de newbie's onder ons, voor de anderen trouwens ook.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Misschien zou het idee van Madboy wel wat zijn. Een kleine begrippenlijst met woorden zoals cliché, scenario, script, producer enzovoort. Ik weet zelf eigenlijk niet wat een scenario is... 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Ik weet zelf eigenlijk niet wat een scenario is... 

jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Zou het geen goed idee zijn om een soort 'film-faq' te maken? Daarin wordt dan uitgelegd hoe het maken van een film in zn werk gaat, wie wat doet, een verklaring van de veel gebruikte filmtermen enz. Denk dat dat heel interessant is voor de newbie's onder ons, voor de anderen trouwens ook.
Lijkt me inderdaad erg handig!
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen

Je lacht wel Roda, maar weet je het zelf wel ? 
Dan kun je het net zo goed even vertellen aan U-96.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
RRRRRRRRRR (tromgeroffel)RRRRRRRR
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik heb vaak de irritante gewoonte om zowat 10 keer in een uur op 'Home' te klikken. Het is mij opgevallen dat er dan elke keer een andere tijd staat van laatste inlog. Dit was vroeger niet zo. (niet dat ik het erg vind hoor
)
Maar, hoe zit dat precies? Ook vroeg ik mij af hoelang het duurt voordat het 'blokje' dat voor een ge-update film of topic staat, verdwijnt.
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
Ik kreeg zojuist op de homepage ipv covers, een plaatje te zien met de tekst: vanwege beperkte bandbreedte mag er niet gelinkt worden etc.
Een F5-poging verhielp het probleem.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmn vreemd. Zou alleen op andere sites moeten gebeuren
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
Ik heb dat ook al een paar keer gehad.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Bij mijn ouders thuis heb ik dat euvel ook regelmatig.
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
Ik kom erachter dat het gegarandeerd gebeurt wanneer:
MM niet al open staat in een venster, en ik MM open met IE door op dat driehoekje te klikken helemaal rechts op de 'locatiebalk' en dan (in de lijst recent bezochte sites) www.moviemeter.nl selecteer.
Just letting u know 
edit: Is het mogelijk om op de updates pagina ook films bij "mijn filmdiscussies" te laten zien waar ik op gestemd heb, maar geen bericht bij heb geplaatst? mn excuses als dit al s langs is geweest.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik denk dat IE de site dan uit z'n chache haalt, en dan de plaatjes probeert te laden IN de pagina die lokaal staat (en dus op een andere "server").
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Een vraagje? Kan iemand mij vertellen hoe ik een titel met 2 of 3 letters vinden? Ook al heb je geen meer info over de film? Voorbeeld hiervan is o.a. IT en MAX.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Zoek op acteur of regisseur via de zoekoptie in het linkermenu.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Typ IT in bovenaan in het zoekboxje et voila..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.