- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is het misschien een idee om exact matches dan weer helemaal bovenaan te zetten, boven de 'populaire zoekresultaten', dus ongeveer zoals IMDb het nu ook doet?
Is misschien wel handig om exacte matches ook beter naar voren te laten komen, inderdaad. Gaat op de lijst.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
[quote]Queto Yurlunyur schreef:
Als ik bijvoorbeeld op 'the kid' zoek, staan de beide films die gewoon "The Kid" heten pas ergens halverwege de pagina, terwijl bovenaan films als "Butch Cassidy and the Sundance Kid" komen te staan quote]
Dat met The Kid heb ik gisteren of eergisteren ook gehad. Niet erg gebruiksvriendelijk...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Zou het misschien een goed idee zijn dat er achter de gebruikersnaam een teken of een woord staat waarmee men kan zien of diegene wel of niet op MM is ?
Bijvoorbeeld:
U-96[online]
of U-96*
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Het probleem van de te smalle bericht-invoervelden in Opera is met de nieuwe versie van Opera (7.11) trouwens opgelost.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
Het probleem van de te smalle bericht-invoervelden in Opera is met de nieuwe versie van Opera (7.11) trouwens opgelost.
7.11 Is niet echt nieuw meer, ik heb 7.23 lopen hier.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Alle letters met umlaut, accent hupseflupsen e.d. lijken op de site verdwenen en daarvoor in de plaats staan vraagtekens. Ook in de titels.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Vreemd, ik kom er net achter dat 't probleem zich enkel voordoet in de door jullie zo geroemde Mozilla Firebird browser. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
dat 't probleem zich enkel voordoet in de door jullie zo geroemde Mozilla Firebird browser. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
7.11 Is niet echt nieuw meer, ik heb 7.23 lopen hier.
Ik loop altijd een beetje achter; vind updaten van Opera normaal niet zo nodig eigenlijk, maar kreeg deze toevallig met de nieuwe SuSE mee.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen

De beste van vandaag. Hahaha... 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen

Eens, maar nooit weer. 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Goed zo ! In Firebird is trouwens ook normaal naar PNG's met een masker te kijken. En css is veel verder doorgevoerd !
+ Tabs
+ Popup blokker
+ Sneller
Puike browser, bijna net zo goed als Safari 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Maar hoe krijg ik die tekens nou goed ?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Dat ligt denk ik aan het lettertype ofzoiets. Ik kan er geen antwoord opgeven. Welk systeem gebruik je? Als het windows is, kan ik het morgen op de zaak even uittesten.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Met Firebird op de mac is er volgens mij geen probleem.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Windows. Ik heb niks aangepast aan de instellingen van de browser.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
dat 't probleem zich enkel voordoet in de door jullie zo geroemde Mozilla Firebird browser. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Ik heb nergens last van. Het is gewoon Jungfrukällan, Fucking Åmål en C'est Arrivé Près de Chez Vous, compleet met de umlauts en wat dies meer zij.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Overigens heb ik wel al gemerkt aan Firebird dat, als de browser lang onafgebroken intensief wordt gebruikt, hij na verloop van tijd gekke dingen gaat doen. Link openen in nieuwe tab levert een about:blank op, sommige dingen die horen te werken doen het plotseling niet meer. Niet dat ik me erdoor uit het veld laat slaan, maar misschien ligt het daar aan. Helaas is het niet verholpen door de browser te sluiten en weer te openen, je zult toch echt even opnieuw moeten inloggen in je OS.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Gekke dingen inderdaad, want het probleem doet zich ineens niet meer voor. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb het ook heel soms. Vreemd. De browser is inderdaad nog niet helemaal af, blijkt.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik heb het ook heel soms. Vreemd. De browser is inderdaad nog niet helemaal af, blijkt.
Nee, maar het is ze vergeven. Alles beter dan IE, en dan bovendien ook nog eens véél beter.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Het probleem doet zich niet alleen voor in Firebird. Ik gebruik Internet Exploiter en daar komt bijvoorbeeld Le Procés er nu ook uit te zien als:
Procès, Le
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Als ik Spiderman intyp bij zoeken dan vind ie niets. Met andere woorden vind ie wel gewoon films.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Och ja, das waar ook. Vind ik niet handig, hij zou m met zoekopdracht spiderman ook moeten kunnen vinden.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik had ook even in het begin een probleem om de film te vinden. Spider-Man, met een streepje, is de spelling die oa op de filmposter en de dvd staat, maar de Amerikanen hebben ook een alternatieve spelling en dat is Spiderman. En volgens mij gebruiken de meeste mensen juist die spelling als schrijfwijze. Dus misschien is het handig om die alternatieve titel ook op deze site te gebruiken 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
maar de Amerikanen hebben ook een alternatieve spelling en dat is Spiderman. En volgens mij gebruiken de meeste mensen juist die spelling als schrijfwijze. Dus misschien is het handig om die alternatieve titel ook op deze site te gebruiken 
Phoebe: Hey! Why isn't it "Spidermun?" Ya know, like Goldman, or Silverman?
Chandler: It's not his last name.
Phoebe: It isn't?
Chandler: No. It's not like... like "Phil Spidermun". He's a spider-man. You know, like, uh, like Goldman is a last name, but there's no Gold-Man.
Phoebe: Oh, okay! There should be a "Gold-Man!"
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.