• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.278 series
  • 34.101 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.291 gebruikers
  • 9.391.206 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Treht

• 290 berichten
  • 343 stemmen

wohoe jordy for president o o/ o//

(ik kan t vreemd genoeg alleen zelf nog niet veranderen maar dat boeit niet kan t missch komen doordat ik uit een oude db kom? )

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee da's een bewuste keuze, ik heb graag een geldig e-mail adres van mensen, dat verkleint de kans dat mensen gaan rotzooien

Treht

• 290 berichten
  • 343 stemmen

ik kom er net achter dat het een vet oud adres van dttom is. The plot thickens...

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

weird stuff man

Treht

• 290 berichten
  • 343 stemmen

volgens mij zijn we allemaal al dood

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

dat soort opmerkingen zijn voor een ander topic treht.

http://www.moviemeter.nl/?forum&topic=112#last

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Ik was net een bericht bij een film aan het typen en daarbij klikte ik per ongeluk op 'vet' in plaats van 'voorbeeld'. In mijn bericht kwam toen de code voor 'vet openen' en 'vet sluiten' te staan. Dat kreeg ik niet meer weg. Sterker nog, als ik ergens op klikte, op vet, voorbeeld, forum, plaats bericht en zelfs op welke lege pixel in de pagina dan ook, gebeurde er niets anders dan dat er nogmaals de code voor vet toegevoegd werd.

Ben ik nou grandioos stom bezig, of ligt het aan iets anders?

Edit: Nu ik naar de betreffende pagina terug ging, werkt alles opeens weer

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ik zie dat imdb zijn search engine heeft aangepast, waardoor het jaartal niet meer wordt meegenomen en onze links naar imdb niet meer per se in een keer naar de goede film leiden.

Je krijgt nu vaak een hele rij resultaten van films uit verschillende jaren.

Eens kijken of het op een andere manier moet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hmnn ja da's niks zo inderdaad

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Waarom niet gewoon direct naar de filmpagina linken?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Daar is geen beginnen aan en we hebben liever een 'slimme' oplossing.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Misschien kun je de links via de power-search leiden? Nadeel is dan wel dat je altijd een keer extra moet 'doorklikken'.

Dus bijvoorbeeld:

(lange link)

(de hoofdletter L van 'List' is wel cruciaal; met kleine letter 'l' werkt de link niet)]

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal van het weekend eens kijken hoe de search van imdb nu in elkaar zit...

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Ondertussen al ouwe koek, maar:

Justice4All schreef:

(quote)
Bij mij is het juist trager geworden

Bij mij dus sneller, al lag dat niet aan 2Fast maar aan het Belgische Telenet dat zijn netwerk eindelijk eens een broodnodige onderhoudsbeurt heeft gegeven ...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

bioscoopzaal schreef:

Bij mij dus sneller, al lag dat niet aan 2Fast maar aan het Belgische Telenet dat zijn netwerk eindelijk eens een broodnodige onderhoudsbeurt heeft gegeven ...

Ik heb ervan gehoord via vrienden. naar het schijnt werd het tijd om er eens aan te werken. Ik heb bij Skynet nog geen problemen ondervonden om op MM te raken...

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

Als je een mooi kwalitatief filmposter ziet/hebt en je wilt het toevoegen (meestal voor screenshots of dvd-covers). Mag dat (doorgaans)?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Als je vraagt of je een dvd-hoes bij een film wil veranderen voor een mooie poster dat kan dat ja.

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

kos schreef:

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Als je vraagt of je een dvd-hoes bij een film wil veranderen voor een mooie poster dat kan dat ja.

OOO, nee oke . Laatst toen ik een filmposter wilde veranderen, zei 1 van jullie (crew) dat jullie daar geen tijd voor hadden om het (ieder keer) te veranderen. Dan heb ik het echt over een mooi kwalitatief filmposter. Geen rommel.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Nee, dat was anders. Wij hebben geen tijd om steeds goede plaatjes te zoeken voor een ander.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Ik weet niet of 't al langer bestond hier, maar:

populair zoekresultaat

erg stoer

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Hobbes schreef:

populair zoekresultaat

Waar vind ik dat?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ik zie het ook nergens... ?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Als je zoekt op een term die in meerdere filmtitels voorkomt. Ik zag het ook pas sinds vandaag overigens.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

zoek maar eens op 'beauty' bijvoorbeeld.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Misschien kunnen jullie even beoordelen of de criteria die ik nu hanteer (minstens 10 stemmen en/of 10 berichten) een beetje de juiste uitwerking hebben...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Allereerst: hulde, want dit kon wel weer eens een verrekt handige feature gaan worden. Een soort van 'I'm feeling lucky'-knop.

Hoe worden de populaire zoekresultaten nu bepaald? Als je 'beauty' intikt en American Beauty bovenaan staat, bij 'gangs' Gangs Of New York en bij 'nightmare' A Nightmare On Elm Street, ziet er heel logisch en handig uit. Maar zou bij het criterium van minstens 10 stemmen en/of berichten bij het zoeken naar 'Close' de film At Close Range er ook niet bij moeten staan? Als als je het veel gebruikte woord 'amour' invult, staat Vive L'Amour met 13 stemmen en twee pagina's aan berichten niet in de lijst van populaire zoekresultaten. Niet dat deze 'kleine' film daar thuis zou horen overigens, maar het is even een voorbeeld.

Mocht bijvoorbeeld Vive L'Amour wél bij de populaire zoekresultaten moeten worden opgenomen volgens de huidige criteria, dat zou ik het aantal van 10 berichten/stemmen wat omhoog gooien.

[edit] Mijn god wat een warrig bericht is dit geworden [/edit]

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hmmn, dan werkt het blijkbaar nog niet zoals zou moeten...

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Lijkt me best handig, dit nieuwe systeem, maar een nadeel is nu dat exact matches wel erg ver onderaan de pagina komen. Als ik bijvoorbeeld op 'the kid' zoek, staan de beide films die gewoon "The Kid" heten pas ergens halverwege de pagina, terwijl bovenaan films als "Butch Cassidy and the Sundance Kid" komen te staan (en niemand zou die film gaan zoeken op een term als 'the kid'). Is het misschien een idee om exact matches dan weer helemaal bovenaan te zetten, boven de 'populaire zoekresultaten', dus ongeveer zoals IMDb het nu ook doet?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Hobbes schreef:

zoek maar eens op 'beauty' bijvoorbeeld.

Ik dacht al zoiets, maar ik probeerde 'pirates' en toen zag ik het niet (nu nog steeds niet). Dus op welke basis word de 'populairste' gekozen? In dit geval hoort dat natuurlijk 'Pirates of the Caribbean' te zijn dacht ik zo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er worden alleen "populaire zoekresultaten" getoond als er uberhaupt meer dan 10 zoekresultaten zijn, dat is blijkbaar wat de verwarring veroorzaakt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.