• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.294 gebruikers
  • 9.391.404 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

Trouwens Jordy ben je nog uitgekomen op de: "vanaf 3 letters zoekresultaten"? Wat i vorige keer naar vroeg.

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

(quote)

Jordy schreef:

De term "populair zoekresultaat" is misschien een klein beetje misleidend. Maar er wordt door te kijken naar

1. heeft de film minimaal x stemmen ontvangen óf

2. heeft de film minimaal x berichten ontvangen

bepaald of het een "populaire" film betreft.

Dit gaat dus niet goed. DotJ heeft én meer stemmen, én meer berichten dan Jade, maar toch was Jade een populair zoekresultaat en DotJ niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jordy schreef:

Als je op Jackal zoekt zijn er maar 3 resultaten, het is dan onzinnig om ook nog eens een opsplitsing te maken in wel/niet populair, omdat je 'm toch snel zal kunnen vinden in het lijstje van 3. Alleen bij VEEL zoekresultaten worden de populaire films er uitgelicht

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Justice4All schreef:

Trouwens Jordy ben je nog uitgekomen op de: "vanaf 3 letters zoekresultaten"? Wat i vorige keer naar vroeg.

nee ik zal er eerdaags even naar kijken

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

Jordy schreef:

Als je op Jackal zoekt zijn er maar 3 resultaten, het is dan onzinnig om ook nog eens een opsplitsing te maken in wel/niet populair, omdat je 'm toch snel zal kunnen vinden in het lijstje van 3. Alleen bij VEEL zoekresultaten worden de populaire films er uitgelicht

Ik geloof dat we langs elkaar heen praten

Ik zocht niet op 'Jackal', ik zocht (vraag me niet waarom) op 'ja e'.

Ik kreeg dus een lange lijst met zoekresultaten, waarin 'Jade' en 'Day of the Jackal' beide voorkwamen, de een als populair, de ander niet.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Als ik op 'ja e' zoek zitten beide films bij de populaire zoekresultaten hoor.

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

Hm, ik zie het al: ik dacht dat daaronder alleen niet-populaire zoekresultaten stonden. Heb gewoon slordig gekeken dus.

Ik ga me maar even flink schamen.

Sorry

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik was vergeten dat die imdb link nog steeds niet goed is, de oplossing die Queto opperde (zo'n link bijvoorbeeld, nadeel: extra klik) lijkt me toch het beste alternatief

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Andere optie is om wél de mogelijkheid te geven om het echte imdb id te submitten, we kunnen eens kijken hoe dat gaat. Moet wel zonder tussenkomst van mods kunnen gebeuren natuurlijk, want het checken ervan is natuurlijk geen doen. En dat bij nieuwe films dan verplicht wordt om het imdb id mee te sturen.... wat vinden we daar van?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ik vind 1x extra klikken geen punt.

starbright boy (moderator films)

• 22443 berichten
  • 5132 stemmen

Ik ook niet. Totaal geen probleem.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ok makkelijkste oplossing zo dan. En wie weet verandert imdb het systeem wel weer 's, want er wordt in de forums aardig wat kritiek op geleverd

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Toen ik net op de site kwam stond er dat ik 1 ongelezen prive bericht had. Maar in mijn inbox is geen nieuw bericht binnengekomen. Iemand enig idee?

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Ik had ook iets raars met privé berichten. Ik stuurde iemand een pb met daarin een Excel-formule. Aangezien ik nogal haast had, keek ik niet eerst naar het voorbeeld, met gevolg dat de pb maar voor een klein gedeelte verzonden werd.

SilverGun

• 1151 berichten
  • 818 stemmen

Zou een extra tabel bij het stemoverzicht van elke film met daarin de tien laatst uitgebrachte stemmen (met datum en tijd) geen handig ding zijn? Ik ben vaak benieuwd naar recentelijk uitgedeelde sterren wanneer een film net op TV is geweest en of een verhitte discussie invloed heeft gehad op eerder uitgebrachte stemmen van bepaalde users bijvoorbeeld. Dat is lastig te zien in het stemmen-overzicht bij de updates door de vrachtlading aan stemmen op elke film door elke user, maar zou op die manier kunnen worden opgelost.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja dat vind ik wel een leuk idee, gaat op de lijst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Quido schreef:

Toen ik net op de site kwam stond er dat ik 1 ongelezen prive bericht had. Maar in mijn inbox is geen nieuw bericht binnengekomen. Iemand enig idee?

Had je 'm vlak daarvoor al niet gelezen en verwijderd?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

Ik had ook iets raars met privé berichten. Ik stuurde iemand een pb met daarin een Excel-formule. Aangezien ik nogal haast had, keek ik niet eerst naar het voorbeeld, met gevolg dat de pb maar voor een klein gedeelte verzonden werd.

Naar wie en wanneer stuurde je 'm? Dan zal ik even kijken hoe de PM in de database staat.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nee, jou berichtje naar mij (22 januari) was de laatste die in de inbox te vinden was. Ik heb het berichtje van gister dus ook niet kunnen lezen.

Ik weet zeker dat ik hem niet verwijderd heb.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

SilverGun schreef:

Zou een extra tabel bij het stemoverzicht van elke film met daarin de tien laatst uitgebrachte stemmen (met datum en tijd) geen handig ding zijn?

Dat opperde ik zo'n 10 posts geleden dus ook al.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

't kwam me al bekend voor

SilverGun

• 1151 berichten
  • 818 stemmen

EmDee schreef:

(quote)
Dat opperde ik zo'n 10 posts geleden dus ook al.
Sorry, niet gezien.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

No offence!

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Jordy schreef:

Naar wie en wanneer stuurde je 'm? Dan zal ik even kijken hoe de PM in de database staat.

verstuurd op 23 januari 2004, 00:19 uur naar FisherKing.

Bij FisherKing kwam deze ook half aan, precies zoals hij in het 'voorbeeld' stond. Het bericht bevatte een Excel-formule; misschien dat dat wellicht wel de oorzaak kan zijn... :O

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Jordy... ik weet niet of dit probleem al bekend is, maar als je niet ingelogd bent, dan kun je wel stemmen op de Top 100 2003. Als je een stemtabel genereerd en vervolgens stemt en afrond, dan worden de stemmen opgeslagen. Volgens mij hoort dat niet zo...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dit is een heeele bizarre bug!! ik gooi gelijk de stemtabellen even dicht

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gefixt, hopelijk was dit de oorzaak van het vreemde gedrag bij de stemtabellen dat soms gemeld werd

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Vandaar waarschijnlijk ook stemmen zonder user-name die ik regelmatig zie.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Aha, is dat ook gelijk verklaard

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

En zo, lieve kijkbuiskindertjes, kwam er een einde aan een dag met mysterieuze Movie-Meterbugs. En nu, snaveltjes dicht en oogjes toe!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.