• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.720 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Locutus

• 606 berichten
  • 5891 stemmen

Nog iets raars: bij de link "eigen filmdiscussies" zie ik niet alle films waar ik op gereageerd heb... Of zit er een maximum datum op ofzo?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er zit inderdaad een limiet op, ik meen een week. Wat betreft de nieuwe berichten dan, er wordt wél gecheck of je ooit een bericht hebt geplaatst daar.

Wouter: bij nieuwe updates zie je geen berichten, hebben dus geen icoontjes nodig. Oude updates zijn "deprecated" zoals dat zo mooi heet, doe ik niets meer aan.

Locutus: je hebt het over wat wél of niet met icoontje te zien is? Je ziet sowieso alle updates, ongeacht de begintijd. maar goed, ik zal nog eens kijken hoe het nu ook al weer gedaan wordt met die data, of dat wel klopt wat je zegt... tot die tijd: gewoon voor je de site verlaat nog even de updates checken

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me leuk: een sortering van Users op datum van aanmelding.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

He, het stemoverzicht bij de films is verhoogd naar een lijst van 100 films onder elkaar! Dit soort kleine veranderingen zijn toch wel heel prettig

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Over prettige veranderingen gesproken.... Ik vind het heel mooi dat gequote teksten klein zijn afgebeeld in spoiler-grootte.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik weet niet of het al genoemd was, maar ik vind de lijst van "de volgende users hebben deze film in hun persoonlijke top 10 staan" zeer geslaagd. Is het me gewoon steeds niet opgevallen, of is het een nieuwe 'feature'?

augie

• 9 berichten
  • 1891 stemmen

Ik heb daarjuist eindelijk mijn persoonlijke top 10 ingevuld (als 571ste user) en heb ontdekt dat de puntentelling niet helemaal correct was. Namelijk de film op nummer 10 (a beautiful mind) kreeg 5 punten en de film op nummer 3 (pulp fiction) kreeg er maar 4 ???

Volgens mij had "pulp fiction" 8 punten moeten krijgen en "a beautiful mind" maar 1 punt.

Zou iemand de alternatieve top 100 effe willen nakijken aub.

Zo'n fout kan hierdoor serieuze gevolgen hebben voor de stand.

Want "a beautiful mind" heeft door mijn 10de plaats zowaar 5 plaatsen goedgemaakt in de top 100.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Yak schreef:

Ik weet niet of het al genoemd was, maar ik vind de lijst van "de volgende users hebben deze film in hun persoonlijke top 10 staan" zeer geslaagd. Is het me gewoon steeds niet opgevallen, of is het een nieuwe 'feature'?

Bestaat al vanaf het begin van de nieuwe site. Heb je onder een steen gelegen ofzo?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Augie is er maar bij gekomen op 2 september, dus net na de vernieuwing...

Locutus

• 606 berichten
  • 5891 stemmen

speedy23 schreef:

Augie is er maar bij gekomen op 2 september, dus net na de vernieuwing...

Dus?? Het ging toch over Yak?? Die opmerking van Augie vind ik wel een hele belangrijke.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Weet augie zeker dat er niet, tegelijkertijd, ook iemand anders z'n top 10 aan het editten was? Maar goed, ik zal er even naar kijken

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Locutus schreef:

(quote)

Dus?? Het ging toch over Yak?? Die opmerking van Augie vind ik wel een hele belangrijke.

Oeps, sorry. Was nog een beetje vroeg zeker, ogen nog niet goed open...

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

over dat 'to-see' list wat steeds terugkomt.

kun je dat niet gewoon opnemen in de sterren opties?

dan krijg je dus

-niets

-0.5

-1.0

-1.5

...

-5.0

-to-see

kwam in ene in me op

blabla

• 2070 berichten
  • 5247 stemmen

Hobbes schreef:

over dat 'to-see' list wat steeds terugkomt.

Of op IMDB een acount aanmaken, daar staat deze optie gewoon tussen 'My catagories'.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hobbes schreef:

kwam in ene in me op

Neuh als ik het doe, doe ik het goed. Zelf categoriën maken enzo. Nog even geduld

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

blabla schreef:

Of op IMDB een acount aanmaken, daar staat deze optie gewoon tussen 'My catagories'.

Je kunt er ook stemmen en discussiëren hoorde ik

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

cr_ix schreef daaagen geleden:

Jordy, 'vroeger' stond er een link naar een een of andere statistiekteller... waar is die gebleven?

Oh verrek, je bedoelde gewoon de nedstat teller

Die is inderdaad weg, gebruik nu de normale statistieken van m'n provider

augie

• 9 berichten
  • 1891 stemmen

Jordy schreef:

Weet augie zeker dat er niet, tegelijkertijd, ook iemand anders z'n top 10 aan het editten was? Maar goed, ik zal er even naar kijken

Ten eerste was het ergens midden in de nacht dat ik mijn top 10 er had op gezet.

Ten tweede: vooraleer ik hem er op had gezet heb ik duidelijk gezien hoeveel er al op stonden (570) en na mijn toevoeging 571.

Ten derde: ook al zouden er verschillende mensen tegelijkertijd bezig geweest zijn, waarom krijgt "pulp fiction" dan maar 4 punten ipv 8 (met zijn 3de plaats in mijn top 10).

Volgens mij zit er toch ergens een klein probleempje of kan je anders eens nazien of er tussen 1:20 en 1:40 vannacht nog andere top 10'en zijn gewijzigd? Het zou me verbazen dat er op die 20 minuten zoveel zou gewijzigd zijn.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Even een vraagje.

Die topics met een slotje, worden die na een tijdje weggehaald van de site of blijven die altijd op de site maar kun je er alleen niet op reageren?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Jordy, ik zie dat je tegenwoordig met slotjes werkt en het in een ander forum-topic verder laat gaan.

Is het geen idee om dan de inhoud te verplaatsen en de topictitel te verwijderen?

Heb je wellicht meeer overzicht.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Die slotjes gaan wel verwijderd worden inderdaad, ooit. Zullen sowieso vanzelf naar de achtergrond verdwijnen, dus heb er niet veel haast mee. Ik gebruik slotes omdat ik geen zin (en tijd) heb om zelf elke keer het juiste topic op te zoeken, dat moeten de topic-openers doen. Slotje zetten is voor mij snel, en bovendien wordt de topicstarter zo op de fout gewezen. Als ik de boel samenvoeg met het juiste topic zal deze persoon dit topic waarschijnlijk weer niet vinden...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

En okee augie, ik zet het op de lijst

augie

• 9 berichten
  • 1891 stemmen

thanks

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Klopte inderdaad niet augie, bedankt. Moet nu weer goed zijn (lijst is ook opnieuw doorberekend). Misschien kan het nog even goed gecheckt worden door iemand...

augie

• 9 berichten
  • 1891 stemmen

Jordy schreef:

Klopte inderdaad niet augie, bedankt. Moet nu weer goed zijn (lijst is ook opnieuw doorberekend). Misschien kan het nog even goed gecheckt worden door iemand...

Ik zal er eens een 10tal willekeurig checken en zal dan eventuele fouten melden. Ik begrijp dat je veel te doen hebt en wil daarom ook mijn steentje bijdragen wanneer het maar kan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Precies, dat testen laat ik mooi aan jullie over

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Goh, er staan ineens geen icoontjes meer voor de topics en films die er sinds m'n laatste bezoek berichten bij hebben gekregen. Is dat bij iedereen zo?

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Beste Jordy,

Ik wil niet lastig zijn, maar wanneer komt het Top-per-genre op MovieMeter?

manic

• 474 berichten
  • 1392 stemmen

Vaag...

ik tik "fate" in en krijg i.p.v. een lijst met treffers meteen"Verhängnis" alternatieve titel "Fate" ,

ik zocht eigenlijk "le fate ignoranti"

Misschien dat dit ook gebeurt in andere gevallen? trefwoord "ignoranti" gaf in dit geval alsnog de juiste treffer.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

De ikoontjes zijn nog steeds kwijt, gezien het gebrek aan reacties op mijn opmerking hierover, alleen bij mij...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.