• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.560 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Even voor Jordy:

Nu heeft al een aantal malen een grappenmaker een stem uitgebracht op LotR: RotK wat voor 100% zeker onmogelijk is.

Zou je er in het geval van zulke "hype-veroorzakende" films (LotR, Matrix, Star Wars, etc.) niet goed aan doen, de mogelijkheid tot stemmen zolang te blokkeren.

Dan kun je een dag voor de premiere de optie weer open gooien. En mocht je er zelf niet aan denken, dan krijg je dan wel één bericht van iemand die graag zn stem uit wil brengen.

Want nu krijg je tientallen posts van mensen: Hé, die film is toch nog niet uit?

Die eigenlijk gewoon niet nodig zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Om dat bij elke film te doen zou te veel werk zijn, maar bij dit soort hype-films is dat inderdaad misschien wel een idee

zal het in m'n achterhoofd houden, zo heel veel werk is het verwijderen van af en toe een stem nog niet

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

welke versie van Explorer, roda? staat dat er ook?

er zijn btw. weer top-lijsten per land

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Jordy schreef:

welke versie van Explorer, roda? staat dat er ook?

versie: 6.0.26000.0000is

versie: 62600

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vreemd, dan heb ik ook geen idee... wat zie je precies wanneeer je naar http://www.moviemeter.nl/?fout gaat?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De edit-tijd van berichten heb ik verhoogd naar 12 uur. Moet, lijkt me, genoeg zijn voor het verbeteren van spelfouten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Queto, is de breedte van het "nieuw bericht'-formulier in jouw Opera nu beter?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

en, jawel, we kunnen weer zien hoeveel gasten er aanwezig zijn

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Het berichtveld is nog onveranderd smal helaas.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vreemd, ook jammer dat ik de fout niet zelf kan krijgen...

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Vanaf heden is Queto Yurlunyur aangesteld als extra toevoeg mod. Naast kos en kappeuter handelt hij nu ook de filmtoevoegingen af.

Heb je dus een vraag over je toevoeging, dan kun je dus vanaf heden ook bij hem terecht.

Queto jongen, succes!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja succes Queto !

Overigen heeft J@K ook nog toevoeg-rechten, vooral voor z'n vele eigen video-toevoegingen.

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Jordy schreef:

De edit-tijd van berichten heb ik verhoogd naar 12 uur. Moet, lijkt me, genoeg zijn voor het verbeteren van spelfouten.

Zoals ik al eerder opmerkte: oneens. Dit gaat er vanuit dat iedereen tenminste 1 maal per 12 uur inlogt, quod non.

2 dagen lijkt me netter. Ik geloof er simpelweg niets van dat het wijzigen van berichten ooit een serieus groot probleem heeft opgeleverd. Ook kun je volgens mij binnen twaalf uur dit voor jou zo storende probleem toch niet ondervangen?

No offense, maar ik zie geen voordelen aan deze instelling.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

kappeuter schreef:

Vanaf heden is Queto Yurlunyur aangesteld als extra toevoeg mod. Naast kos en kappeuter handelt hij nu ook de filmtoevoegingen af.

Heb je dus een vraag over je toevoeging, dan kun je dus vanaf heden ook bij hem terecht.

Queto jongen, succes!

Gefeliciteerd, crewmember Queto! En succes met deze extra verantwoordelijkheden.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Gefeliciteerd Queto Yurlunyur! Veel succes met crewmemer zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

U-96 schreef:

Gefeliciteerd Queto Yurlunyur! Veel succes met crewmemer zijn.

Van mijn kant eveneens proficiat QY (ik kan verdorie die naam geen twee minuten onthouden). En zoals mijn moeder vroeger altijd zei: Doe Uw best hé menneken!!!

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Queto jongen, succes!

shit, 1 dag zuipen en de hele MM wereld veranderd.

Gefeliciteerd Queto , van harte.

Mooie keus van de mods om een superintellectueel hier binnen te halen. Waarvoor Hulde !.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

gefeliciteerd Queto

(ik wil ook wel een crew tag onder m'n naam )

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Gefeliciteerd Q!

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Jordy schreef:

Vreemd, dan heb ik ook geen idee... wat zie je precies wanneeer je naar http://www.moviemeter.nl/?fout gaat?

de foutpagina ziet er normaal uit, als ik een plaatje verbeterd heb, en dan op verzend druk, krijg ik een beeld, waarin linksboven 'foute toevoegingen'staat, en voor de rest is het beeld leeg.

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

cornelis schreef:

(quote)

Zoals ik al eerder opmerkte: oneens. Dit gaat er vanuit dat iedereen tenminste 1 maal per 12 uur inlogt, quod non.

2 dagen lijkt me netter. Ik geloof er simpelweg niets van dat het wijzigen van berichten ooit een serieus groot probleem heeft opgeleverd. Ook kun je volgens mij binnen twaalf uur dit voor jou zo storende probleem toch niet ondervangen?

No offense, maar ik zie geen voordelen aan deze instelling.

Niemand is dit met me eens?

OK...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

2 dagen is netter in dat licht bezien.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Twee dagen lijkt mij ook beter; kun je tenminste de volgende dag nog wat aanpassen als je je bericht weer op de updatespagina tegenkomt.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

Twee dagen lijkt mij ook beter; kun je tenminste de volgende dag nog wat aanpassen als je je bericht weer op de updatespagina tegenkomt.

En waarmee je een dialoog of discussie behoorlijk in de soep kan laten lopen....

Spelfouten/ typefouten kun je er ook direct uit halen als je je bericht meteen in het forum naleest.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Dustyfan schreef:

Spelfouten/ typefouten kun je er ook direct uit halen als je je bericht meteen in het forum naleest.

En daarnaast hebben we nu een hele mooie 'Voorbeeld'-knop onder het berichtveld (althans als je niet het tekstvak helemaal onderaan de thread gebruikt).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wat Dustyfan zegt. IK vind twaalf uur al erg veel. Je kunt je berichtje na posten toch nalezen? Of (indien dronken) als je je nest uitkomt de volgende dag?

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Echte spelfouten kun je er natuurlijk meteen uithalen ja, maar vaak wil ik een dag later nog wat aanpassen aan de formulering, terwijl de strekking dan hetzelfde biljft.

En wat betreft het 'verstoren' van discussies - volgens mij is dat die paar keer binnen een paar uur gebeurd; rustige(re) discussies die zich over meerdere dagen uitspreiden leiden vanzelf al minder snel tot dat soort problemen. Daarom maakt 12 uur of 2 dagen ook niet meer uit, lijkt mij.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik vind ook dat de edit-tijd kort moet zijn.

Anders kun je lopende discussies weer beïnvloeden. Als je zonodig wat wilt veranderen dan moet je dat meteen maar doen.

De voorbeeld-knop heb ik zelf trouwens ook nog niet gebruikt.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Dustyfan schreef:

P.S.- Ik ben heel erg blij met de 'voorbeeld'-functie in het schrijf-frame. Had iemand dat al genoemd? Dan nogmaals. Top!

Niet dat ik het nu leuk vind om mezelf te quoten. Eigenlijk nogal suf...maarre....Dat bedoelde ik dus...

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Dustyfan schreef:

waarmee je een dialoog of discussie behoorlijk in de soep kan laten lopen....

A. Dat kan ook als mensen binnen een minuut op elkaar reageren

B. Hoe vaak gebeurt dat nou?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.