- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
manic
-
- 474 berichten
- 1392 stemmen
Ik wilde al bijna mekkeren, omdat ik mijn eigen updatelijst niet zag... maar ik was niet ingelogd 
bedankt voor de recente aanpassingen, ben er erg blij mee...
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Vraagje... hoeveel stemmen heeft een film nodig om überhaubt in een bepaalde lijst te komen? Want ik zag dat Finding Nemo wel erg hoog stond in de Top 100 met relatief maar weinig stemmen (51 volgens mij).
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Goed lezen, staat boven de lijst. 
'De top 100: de films met de hoogste waardering op MovieMeter. Om voor deze lijst in aanmerking te komen moet een film minstens 50 stemmen ontvangen hebben.'
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Jordy, op de oude site kon je bij de AltoTop 100 zien hoeveel mensen hun top10 hadden ingevuld. Dat is nu niet meer zichtbaar. Komt dat nog terug?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik zal het even toevoegen, is wel leuk idd
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Ik vind het namelijk wel interessant, want de alto zou een betrouwbaarder lijstje moeten zijn, omdat er niet corrigerend kan worden gestemd. Maar dan moeten wel veel users het invullen.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Wat betreft dat smalle berichtveld in Opera, dan heb ik het over het invoerveld na apart op 'plaats bericht' heb geklikt (dat kleine tekstje 'plaats bericht' dan - niet die grote knop onder het invoerveld zelf). Zie hier voor een screenshotje (plaatje ziet er nogal belabberd uit, maar het gaat om het idee).
Het tekstveld dat direct onder de thread zelf staat daarentegen heeft wél de juiste breedte. Ik werk met een Opera 6.12 trouwens.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
niet te snel Phooze, had het al weer verwijderd 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
niet te snel Phooze, had het al weer verwijderd 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Jordy vindt dat íets te ver gaan 
Ik had al zo'n vermoeden. 
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Goed lezen, staat boven de lijst. 
'De top 100: de films met de hoogste waardering op MovieMeter. Om voor deze lijst in aanmerking te komen moet een film minstens 50 stemmen ontvangen hebben.'
Goh, da's waar ook. Hm... is dan niet een beetje weinig, als je er vanuit gaat dat er zo'n 3442 gebruikers zijn? Da's net 1,5 % van alle gebruikers? Is dat niet een beetje weinig?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Nee. Het aantal gebruikers dat actief stemt is een factor 10 kleiner.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
In de stemtabellen opent de film niet in een nieuw venster. Ik zou het graag in een nieuw venster geopend willen zien.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dan moet je je linkershift even ingedrukt houden wanneer je op de link klikt...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
augie
-
- 9 berichten
- 1891 stemmen
Misschien is deze vraag ooit al gesteld, maar als je een top 100 kan weergeven van aantal stemmen en gemiddelde quotatie zou het dan ook mogelijk zijn om dit uit te breiden naar een top 200 of 250 (zoals imdb)? Aangezien ik ongeveer door deze top 100'en heen ben zou ik graag weten welke films daarna komen. Op die manier kan ik terug gericht naar de videotheek stappen ipv willekeurig een film mee te nemen.
Indien je dit niet meteen op de site wil zetten, kan je het mij dan misschien doorsturen?
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Misschien is deze vraag ooit al gesteld, maar als je een top 100 kan weergeven van aantal stemmen en gemiddelde quotatie zou het dan ook mogelijk zijn om dit uit te breiden naar een top 200 of 250 (zoals imdb)? Aangezien ik ongeveer door deze top 100'en heen ben zou ik graag weten welke films daarna komen. Op die manier kan ik terug gericht naar de videotheek stappen ipv willekeurig een film mee te nemen.
Indien je dit niet meteen op de site wil zetten, kan je het mij dan misschien doorsturen?
ik wil in het forum wel eens een top 250 plaatsen, remind me...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Jordy, er schoot mij net een goed idee te binnen. 
Als ik op het forum van een Top100-film zit, dan kun je onder het plaatje altijd zien zoals "Nummer 96 in de Top-100". Zou het misschien een goed idee zijn om daar ook de Alternatieve Top100 in te zetten? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee vind ik een beetje druk en dubbelop, omdat films vaak in beide lijsten staan
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
En de tip 50 lijst ?
Dit lijkt me inderdaad een goede toevoeging. Een film staat immers nooit in de tip en in de top tegelijk! En daar komt ook nog eens bij dat de tip 50 een heel interessant lijstje is...
starbright boy (moderator films)
-
- 22439 berichten
- 5132 stemmen
Tip 50 staat al sinds de vernieuwde site bij de film.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
, blabla en ik kunnen beter onze mond houden!
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
tip 2: Abre los Ojos
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
tip 2: Abre los Ojos
Dat blijkt.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
ik kan nog steeds niet mijn eigen toevoegingen, en dat van andere verbeteren.
heeft het misschien iets te maken met het feit dat ik geen Java Virtual Machine heb ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je hebt dan ook nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag welke browser je gebruikt
Wat staat er bij "help->info", of "help->about"? Met java heeft het niets te maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.