• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.045 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.404 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik kan nu ook weer stemmen

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Browser?

Ok, ik dacht dat het in Mozilla ook zo was, maar dat is niet zo. Het fenomeen doet zich voor in Safari. Het enige vervelende eraan is, is dat als ik onderaan de pagina ben, dan ik dan weer omhoog moet scrollen. Maargoed, het lijkt dus een fout van Safari, maar even een update afwachten dan

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Jordy schreef:

Heb de updates alvast aangepast zodat er naar het nieuwste bericht gegaan wordt automatisch (als je op een link klikt).

Een heerlijke aanpassing, scheelt elke keer op End rammen.

Bedankt hiervoor namens mijn End knop ook.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

petey schreef:

(quote)

Een heerlijke aanpassing, scheelt elke keer op End rammen.

Bedankt hiervoor namens mijn End knop ook.

Van mijn kant ook, was aangenaam verrast....

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Vaag, die optie werkt niet bij mij. Als ik nu op een link klik vanuit de updates kom ik helemaal onderaan de pagina terecht..?

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

als ik bij de user damian de 0.5 sterren wil zien gaat ie automatisch naar 5.0

als ik bij goodfella klik doet ie dat niet (zijn toevallig twee users waar ik op klikte)

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Goodfella schreef:

Vaag, die optie werkt niet bij mij. Als ik nu op een link klik vanuit de updates kom ik helemaal onderaan de pagina terecht..?

Meen je dat nou? Nee, ga toch weg ! Dat is de bedoeling ook

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Jordy, ik kon het gister niet eerder bekijken omdat mijn internet aardig naar de kl*te was, maar echt super dat de lijstjes per ster weer terugzijn!!! Bedankt!

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Hobbes schreef:

als ik bij de user damian de 0.5 sterren wil zien gaat ie automatisch naar 5.0

als ik bij goodfella klik doet ie dat niet (zijn toevallig twee users waar ik op klikte)

Ik had precies dezelfde gedachte als jij: Damian heeft recent al zijn 0,5 sterren naar 1,0 sterren gebracht. Ik dus ff kijken wie die dan een halve ster heeft gegeven. Echter, hij heeft niemand een halve ster gegeven, zodat je die uberhaupt niet kunt zien.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Gelukkig, de stemtabellen zijn weer terug! Hopen dat het in de toekomst niet weer problemen zal opleveren.... Jordy ( en misschien wel anderen ), volgens mij heb je weer knap werk geleverd. Hulde!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja nu kunnen jullei allemaal stemmen, omdat die check weer uit staat

en die fout ga ik even naar kijken... zit ziek thuis en je moet toch wat doen he...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

MovieMeter is geweldig als bezigheidstherapie lijkt me .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Goodfella schreef:

bedoel je dat je de sorteervolgorde omgedraaid hebt, en dus eigenlijk bovenaan terecht zou moeten komen?

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Jordy schreef:

bedoel je dat je de sorteervolgorde omgedraaid hebt, en dus eigenlijk bovenaan terecht zou moeten komen?

Fudge, volgens mij heb ik verkeerd gelezen. Ik verwachtte eigenlijk dat je nu bij het nieuwste bericht komt sinds je laatste bezoek, zoals dat met die linkjes op FOK! ook gaat weet je wel. Maar de link gaat nu gewoon naar het nieuwste bericht, mijn fout dus.. sorry

Trouwens wel heel fijn dat je de stemmen weer 'per stem' kan bekijken. Het MovieMeterGevoel komt langzaam weer wat terug zo

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Goodfella schreef:

zoals dat met die linkjes op FOK! ook gaat weet je wel.

weet je dat zeker?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Ik zag het niet in de lijst staan maar ga je ook nog maken dat je alle stemmen tegelijk ziet bij films? Dan is t namelijk een stuk makkelijker zoeken wat een bepaalde user gaf aan n film. Of is dit al een keer aangekaart?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

En dan bij Fellowship 600 stemmen onder elkaar? Is dat niet een beetje veel?

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

... zit ziek thuis en je moet toch wat doen he...

Beterschap!

andolini

• 256 berichten
  • 1751 stemmen

Pietluttig dingetje, maar volgens mij klopt (bij mij) de staafdiagram nog niet. Het lijkt nu of ik geen 5 en 4,5* heb en wel bijv 0,5* films, en zo'n zuurpruim ben ik nou ook weer niet

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

weet je dat zeker?

Yup, als je ingelogd bent tenminste wel. Klik op dat kleine pijltje/streepje achter de topictitel (heb het nu over fok dus) en je wordt meteen naar het nieuwste bericht sinds je laatste bezoek gebeamd. Idee voor hier? Gisteren werd ik bijvoorbeeld bij The Matrix naar het nieuwste bericht gebracht, maar dat bericht stond dus eenzaam en alleen bovenaan een nieuwe pagina, waarna ik (lui als ik ben) al zuchtend en steunend alsnog de vorige pagina moet ophalen om te zien waar de discussie over ging. En da's allemaal extra dataverkeer natuurlijk

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

andolini schreef:

Het lijkt nu of ik geen 5 en 4,5* heb en wel bijv 0,5* films

dan moet je vaker 5* en 4,5* geven... de verhoudingen kloppen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Da's wel erg luxe idd Goodfella, was me nooit opgevallen, gaat op de lijst

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Jordy schreef:

En dan bij Fellowship 600 stemmen onder elkaar? Is dat niet een beetje veel?

Henks 3,5* lijstje al gezien? Maar misschien is het een idee om die grens wat op te trekken. Nu zie je alle stemmen tot en met 20 stuks geloof ik, is dat dan juist niet wat weinig?

andolini

• 256 berichten
  • 1751 stemmen

Jordy schreef:

dan moet je vaker 5* en 4,5* geven... de verhoudingen kloppen

Bij mij toch echt niet. Heb meer 4,5* gegeven dan 1*, terwijl de staafdiagram toch duidelijk iets anders zegt. Maar ik denk wel dat ik kan slapen vannacht...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

oh sorry, in dat geval moet ik daar evennaar kijken

andolini

• 256 berichten
  • 1751 stemmen

Bedankt, wat kan een mens trouwens snel wennen aan iets...2 dagen geleden dacht ik nog 'die nieuwe updates is niks', nu zou ik niet eens meer terug willen. Veel beter!

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Nu we toch over stemmen bezig zijn, wat dacht Jordy van een Flip 50, als tegenhanger van de Tip 50?

Op die manier kunnen de kandidaat floppers ook een beetje in de gaten gehouden worden ...

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

bioscoopzaal schreef:

Nu we toch over stemmen bezig zijn, wat dacht Jordy van een Flip 50, als tegenhanger van de Tip 50?

Op die manier kunnen de kandidaat floppers ook een beetje in de gaten gehouden worden ...

Erg leuk ideetje hoor, Bioscoopzaal. Want er zijn idd films die een lagere score hebben dan Ernest Scared Stupid. Ik weet ff niet welke maar ze zijn er zeker wel.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bioscoopzaal schreef:

wat dacht Jordy van een Flip 50

Jordy vindt dat íets te ver gaan

Locutus

• 606 berichten
  • 5890 stemmen

Er zijn veel films met maar 1 stem. Die komen dan meteen bovenaan... Hoewel dat bij de Tip 50 natuurlijk ook zo is... Ik stem voor! Hoe meer lijstjes hoe beter

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.