- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Hobbes schreef:
heel goed principe nu actief updates is geworden, ik zal enkel nog de actief pagina's gebruiken.
Volgens mij heb je geen andere keus.
ik had (als die-hard) aan kunnen geven de oude updates te willen blijven gebruiken. heb ik niet gedaan. vandaar.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Ja dat vind ik ook inderdaad. Misschien moeten we toch maar iets verzinnen voor als er geen prijsvraag of andere speciale actie is...
De MM-er van de maand misschien??
Simmi
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo beste filmbezoekers,
Aangezien ik een onderzoek ben gestart in het kader van mijn opleiding vrijetijdsmanagement, wil ik graag meer te weten komen over de filmhuisbezoekers.
Deze groep dient meer aandacht te krijgen, daarom wordt er onderzoek gedaan naar de wensen en behoeften van deze doelgroep, zodat er een nieuw concept/produkt ontwikkelt kan worden.
Alleen dit kan niet zonder jullie hulp!! Ik wil de filmhuisbezoeker vragen;
waarom ga je naar een filmhuis?
wat zijn de wensen en behoeften van de filmhuisbezoeker, wat zoek je in deze films?
komen jullie zelf problemen tegen, zijn er punten die verbeterd moeten worden om nog beter in te kunnen spelen op deze wensen en behoeften?
Kortom alle informatie wat jullie bezighoudt en mij helpt om meer inzicht in deze doelgroep te krijgen. Hopelijk kom ik dan knelpunten tegen waarvoor een nieuw concept opgezet kan worden.
Jullie zouden mij erg helpen met deze informatie en uiteindelijk ook jullie zelf!
Alvast ontzettend bedankt voor de moeite, je kan de reacties ook sturen naar het vernoemde mailadres.
Groet,
Simone
studente vrijetijdsmanagement
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Hoe kun je je voorkeuren veranderen voor de update-pagina? Ze zijn bij mij nl. zomaar veranderd. Zie alleen de titels, niet de teksten...
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
komen jullie zelf problemen tegen, zijn er punten die verbeterd moeten worden om nog beter in te kunnen spelen op deze wensen en behoeften?
Kappen met die pauzes. Nu zelfs (de meeste) commerciele bioscopen ze niet meer hebben, moet het zeker weg bij filmhuizen.
Want echte filmliefhebbers hebben er een broertjedood aan en willen de film zien zoals de makers hem bedoeld hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Hoe kun je je voorkeuren veranderen voor de update-pagina? Ze zijn bij mij nl. zomaar veranderd. Zie alleen de titels, niet de teksten...
Dat is de nieuwe opzet van de updates pagina. Misschien dat Jordy je nog kan helpen met het terugkrijgen van de oude updates pagina. Je had dit eigenlijk al moeten opgeven waar je voorkeur naar uit gaat. Maar misschien is Jordy coulant. 
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Ik vind het helemaal niks zo. Hoe krijg ik het bij het oude?
En wanneer moest ik dan zeggen hoe ik het wilde?
Ik had mijn voorkeuren toch al aangegeven? Als ik het wilde zoals nu, had ik het toch wel zo ingesteld?!
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Ik vind het helemaal niks zo. Hoe krijg ik het bij het oude?
En wanneer moest ik dan zeggen hoe ik het wilde?
Ik had mijn voorkeuren toch al aangegeven? Als ik het wilde zoals nu, had ik het toch wel zo ingesteld?!
Ik heb ook geen berichtje gehad ofzo.Vind het allemaal wat vreemd gegaan.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Nou ja, dan ga ik maar. Dit werkt klote.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ja dat vind ik ook inderdaad. Misschien moeten we toch maar iets verzinnen voor als er geen prijsvraag of andere speciale actie is...
Waarom niet weer gewoon de film van de week, daar is toch niks mis mee? Ook al is het deze week LXG ... 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik heb ook geen berichtje gehad ofzo.Vind het allemaal wat vreemd gegaan.
In dit topic heeft die aankondiging gestaan. Niet prominent, maar toch ook niet echt te missen als je het een beetje bijhield.
Het kost absoluut gewenning (ik ben dan ook zo'n lul die heeft aangegeven dat hij toch de oude updates wil kunnen blijven gebruiken, hopende dat ik uiteindelijk ook over de drempel heen kom), maar de actief-pagina is goed te gebruiken. Daarnaast heeft Jordy aangegeven dat er nog een aantal verbeteringen komen, en had hij goede redenen om de updates-pagina veranderd te willen. Niet gelijk zo op de kast gaan zitten, Wouter.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Jordy, de site ziet er prima uit zo! Bedankt voor alle moeite en werk dat je erin steekt.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Ideetje
(prioriteit 0)
In de user-beschrijving een korte vrij tekst (max. 50 woorden) waarin de gebruiker zichzelf kort beschrijft. Uiteraard geheel vrijwillig en in te voeren op de profiel-pagina.
(Ik heb nou eenmaal geen verstand van data-verkeer en/of de technische mogelijkheden. Vergeef me m'n gebrek.)
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Daag: ZwaaiSmilie
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ehm beetje overdreven
? Ik heb 2 dagen voor het afschaffen aangegeven dat mensen die ECHT de oude updates wilden behouden dit konden regelen. Als je nu pas reageert ben je blijkbaar geen "echte" diehard updates-lezer en zou je eigenlijk in principe "niet moeten zeuren".
Ik heb je een PM gestuurd, wil nog best even coulant zijn natuurlijk. Maar zo verschrikkelijk is de nieuwe updates pagina nou ook niet.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ideetje
(prioriteit 0)
In de user-beschrijving een korte vrij tekst (max. 50 woorden) waarin de gebruiker zichzelf kort beschrijft. Uiteraard geheel vrijwillig en in te voeren op de profiel-pagina.
(Ik heb nou eenmaal geen verstand van data-verkeer en/of de technische mogelijkheden. Vergeef me m'n gebrek.)
We zitten constant op een thin line tussen imdb (te onpersoonlijk) en cu2.nl (alleen maar persoonlijk geneuzel). Dit voorstel vind ik iets te veel richting het tweede neigen, sorry 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Een idee (wat wellicht al eerder genoemd is): bij de actief pagina een nummer met het aantal nieuwe reacties bij die film sinds de je vorige bezoek?
Zo kun je in een oogopslag zien waar een discussie gaande is etc.
't is maar een ideetje 
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
"Begintijdstip selecteren" bij de oude updates werkt niet. De link verwijst naar de nieuwe updatespagina. Als ik vervolgens handmatig "updates" in "updates_oud" in de address bar van mijn browser verander, kan ik wel een datum selecteren, maar dan leidt 'versturen' alsnog naar de nieuwe updates.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee gaat op de lijst, en da's dan het laatste dat ik aan de oude updates doe 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Komt in de aktief pagina ook de berichten die in het forum geschreven zijn?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
maar als je wil kan ik dit weekend ook wel een schetsje maken in Photoshop van hoe ik het me voorstel. Zegt misschien meer.
Late reactie, maar graag. Het lukt me niet om een grafische manier te verzinnen om het aantal berichten sinds je laatste bezoek duidelijk te maken.
NERD
-
- 1723 berichten
- 1435 stemmen
Simmi, misschien is het handig om een apart topic te openen voor je onderzoek. Denk dat je dan een stuk meer reacties krijgt dan op dit anders al zo actieve topic, waar jouw vraag snel overrompeld wordt.
Leuk om iemand van vrijetijdskunde te zien, heb ook ooit (tot 2 maanden geleden) vrijetijdskunde gestudeerd 
Succes met je project
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Late reactie, maar graag. Het lukt me niet om een grafische manier te verzinnen om het aantal berichten sinds je laatste bezoek duidelijk te maken.
Snelle schets met balkjes en laatste bericht onder de titel, hiero. Zoiets had ik het me voorgesteld.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als je het laatste bericht toont zit je (qua grootte van de pagina's) al weer bijna op de oude situatie, daar ben ik niet zo voor
maar zo'n balkje: het idee is goed maar op deze manier vind ik het nog niet zo...
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Jordy, vanochtend stond ik nog op met het idee "ik vind die nieuwe update-lijst toch een achteruitgang". Nu ik het vanmiddag echter eens op mijn gemakje gebruikt heb, merk ik dat het toch zeker net zo handig is. Ik moet mijn mening bijstellen. Dit is een goede oplossing voor het probleem met de bandbreedte, die niet "minder functionaliteit" als gevolg heeft, maar meer "andere functionaliteit".
Yep, ben er tevreden over
. Alleen 1 ding: moet ik echt elke keer mijn IE afsluiten om nog een keer op updates te drukken, of niet?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik wil graag even zeggen dat ik de nieuwe Updates een zeer geslaagde uitvinding vind. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Alleen 1 ding: moet ik echt elke keer mijn IE afsluiten om nog een keer op updates te drukken, of niet?
Wat bedoel je?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.